Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette tupakoivista äideistä?

Vierailija
09.10.2008 |

Jos esim. polttaa työntäessään rattaita? Tai jos ei polta lapsen läsnäollessa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ottaa esim kaljaa lasten nähen? ei sekään esimerkin antamista ole!

Vierailija
2/14 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn salaa hermosauhulla ja lasten nukahdettua.

Olen tosi pettynyt itseeni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi mennä sanomaan tupakoivalle äidille jotain, siis ihan huomauttaa asiasta. Niin järkyttävää ja niin väärin on lasten lähellä tupakointi!

Vierailija
4/14 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillani ei ole mitään käsitystä siitä, että poltan joskus tupakka ja juon myös alkoholia.

Pidän lastensa nähden polttavia ja juopottelevia suurempina syntisinä.

Vierailija
5/14 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli niitä ei voi ihan suoraan verrata, kumpikin on tosin pahasta lasten seurassa! Yksin voi aikuinen tehdä mitä tekee mutta LAPSIA EI SAA ALTISTAA MYRKYILLE!!!

Eikös passiivinen tupakointi sitä paitsi ole vaarallisempaa kuin että itse polttaisi?

Vierailija
6/14 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos poltat kun ulkoilutat lastasi niin mitä se sulle kuuluu

mä poltan, mut en kotona. lasta ulkoiluttaessa on niin eri asia kuin kotona polttaminen

ja en ole raskaana

Vierailija
7/14 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hajuaisti on erittäin hyvä ja vaikka he eivät osaisi vielä yhdistää hajua tupakkaan, sen oivalluksen aika tulee...Kokemusta on, vaikkei omalla kohdalla.

Vierailija
8/14 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös passiivinen tupakointi sitä paitsi ole vaarallisempaa kuin että itse polttaisi?

Se, että imee ja vetää ne savut keuhkoihinsa ei ole ollenkaan niin vaarallista kuin vieressäs seisominen :-D

Mut oikeesti mun mielestä kysymys on ärsyttävä. Tupakoiva äiti. Äitiys tekee ihmisestä pyhän. Äidille saa mennä vaikka kadulla huomauttelemaan asiasta. Jotain oikein harmitti kun ei ollut mennyt sanomaan mitään... Huipputörkeää!

Tupakoivista olen yleisesti sitä mieltä, että on tyhmää polttaa. Mutta itsensä pyhimykseksi nostaminen, esim. lapsilta inhimillisten piirteiden salaaminen, on myös tyhmää. Enkä tarkoita sitä, että ne savut pitäisi lapsen naamalle puhaltaa.

Vierailija
9/14 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia kannattaa juoda OIKEIN lapsen läsnäollessa! Se on parasta esimerkkiä. Ei se että dokataan siinä, vaan juodaan pari saunakaljaa illan ratoksi eikä tilanne ole pelottava.

Usko vaan: olen alkoholistin lapsi.

Seiskalle taas sanoisin että vanhempien esimerkki näyttää aika paljon mallikäyttäytymistä: jos vanhemmat tai toinen polttaa. lapsenkin on helpompi aloittaa polttaa.

Esimerkkinä voin sanoa itseni: vanhemmat polttaa. Aloitin polttaan.

Mieheni taas ei polta koska hänen isä ei polta ja äiti polttaa salaa lapsilta.

Toki joku voi olla poikkeus, mutta vanhempien malli on iso juttu.

Itse poltin ennen lapsia. Lopetin raskaus ja imetysajaksi. Aloitin "baaripolttamisen" mutta nyt luulen ettei tee enää mieli polttaa jahka uusi vaua on syntynyt.

Tupakoiva raskaana oleva tai lapsen vieressä tupakoiva on säälittävä tapaus. Tupakoida saa YKSIN. Se ei ole sitä jos altistaa jälkikasvunsa sille. En käsitä miten joku kehtaa tupakoida. Eikö tosiaan esim. lapsensa hedelmällisyyden tuhoaminen ole tärkeä asia?

Vierailija
10/14 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kaukana lapsesta, niin omapa on asiansa, mutta itse en äitinä polttais, vaikka ennen äitiyttä olenkin polttanut.

Vierailija
11/14 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulu mulle. Toki täytyy myöntää, et jos polttaisin ja joku tulis (siis joku VENTOvieras) huomauttaan siitä, niin olisin TOSI hämmentynyt, että miten joku KEHTAA puuttua noin törkeästi muiden asioihin.

Vierailija
12/14 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/article123438.ece

terv se, joka arveli passiivisen tupakoinnin olevan vaarallisempaa

Vierailija
13/14 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lapset syö myös epäterveellisesti tai ainakin saa huonon mallin ruokavaliosta ja liikkumattomuudesta. Yhtälailla voisi kysyä mitä ajattelet tällaisesta äidistä?

Itse en voi käsittää miten joku voi polttaa raskaana taikka niin että lapsi saa suoraan passiivisesti tupakan savua (sisällä tai autossa polttaminen). Vaikka itse poltankin niin en tee sitä lasteni vieressä mutta en myöskään muka "salaa". Tupakointi on jokaisen henkilökohtainen asia eikä kuulu kenellekään ventovieraalle. Eri asia jos joku nyt lapsensa naamaan puhaltelee savuja.

Vierailija
14/14 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa minulta vain halveksuntaa.

En voi ymmärtää kummankaan nautintoaineen välttämättömyyttä elämässä.

Etenkin vielä se, että on valmis välinpitämättömyydellään tuhoamaan lapsensa terveyttä ja elämää.

Ei heru mitään sympatiaa sinne päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan