Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä aiotte tehdä tänään?

Vierailija
07.07.2007 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa kesähommaa ei löydy! :-)

Vierailija
2/14 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mies on pojan kanssa pihatöissä, minä tein kotiaskareet ja lähden kohta vauvan kanssa kaupoille. Iltapäivällä lähdetään koko perheen kanssa tuttavan synttäreille grillijuhliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh, tympii tämä muuttaminen!

Vierailija
4/14 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisteniltaa viettämään kaverin mökille.

Vierailija
5/14 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lapset mummolaan viikonlopuksi ja illalla tyttöjen ilta meillä kotona. Huomenna nautitaan miehen kanssa pitkästä aamusta kahdestaan. Ei ihan tavallinen lauantai.

Vierailija
6/14 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan käydään pyöräilemässä jossain, yritän nyt viettää tiiviisti aikaa (al:lla roikkuen ;)) tytön kanssa kun se lähtee huomenna kummitädin kanssa ruotsiin, ja on kaksi yötä pois :/.

Vierailija
7/14 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin että pitäisköhän sitä tehdä tänään jotain muutakin :D Ajattelin pelata pleikkarilla, mutta jos nyt ei ihan heti kuitenkaan.. Ei oikein enää jaksa istua paikoillaan, niin voisi varmaan siivota välissä ja pelata sitten :) Ja sitten voisi lukea tietysti, kun on sataa vaan ulkona koko ajan.

Mä oon yksin kotona, niin voin tehdä täällä ihan mitä haluan.. tai jättää tekemättä. Ei minkäänlaisia velvotteita mihinkään!

Vierailija
8/14 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä niin kipeä, ettei sitä saa kunnolla edes suoraksi. Mies reissussa ja odottelen ylivilkkaan 4-vuotiaani kanssa vanhempiani, jotka tulevat tänään tai huomenna. Eivät vastaa edes puhelimeen kun yritän tiedustella, että miten mahtaa olla?

Vierailija
9/14 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sisko, joka asuu ulkomailla, tulee varmaan täällä käymään. Sateista on, joten tuskin ulkona käydään.

Vierailija
10/14 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä meneekin sitten varmaan pitkälle iltaan, kotiin tullaan sitten kun pikkujätkä alkaa väsymään ja haluaa untenmaille.

Vierailija
11/14 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähdetään kauppaan ja sitten tiedossa kotihommia, vähän siivoillaan ja ruokaa teen. Mies lähtee iltapäivällä keikalle ja me tytön kans saunotaan ja touhuillaan tässä kotona. Mies ja lapsi lähtee ensi viikoks mummolaan, mä jään kaupunkiin töihin. Pitää nyt höpsötellä muksun kans oikein urakalla=)

Vierailija
12/14 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelmissa on mennä miehen kanssa läheiseen kaupunkiin elokuviin ja varmaan samalla reissulla poiketaan parissa kaupassa ja mennään joko syömään taikka ainakin kahville jonnekin. Kivaa.

Vierailija
13/14 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Just mietin että pitäisköhän sitä tehdä tänään jotain muutakin :D Ajattelin pelata pleikkarilla, mutta jos nyt ei ihan heti kuitenkaan.. Ei oikein enää jaksa istua paikoillaan, niin voisi varmaan siivota välissä ja pelata sitten :) Ja sitten voisi lukea tietysti, kun on sataa vaan ulkona koko ajan.

Mä oon yksin kotona, niin voin tehdä täällä ihan mitä haluan.. tai jättää tekemättä. Ei minkäänlaisia velvotteita mihinkään!

Nyt on hyvä mieli, vaikka ärsyynnyinkin vessanpönttöä siivotessa :/

Vierailija
14/14 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa!