10 tuntia ratsastusta tämän viikon aikana...:-))
Olin teini-ikäisen lapseni kanssa ratsastusleirillä. 5 päivää ja ratsastusta 2x päivässä. Välissä muuta aktiivista toimintaa, mm. hevosten juoksutusta, hoitoa jne... Joka ikinen lihas särkee, mutta leiri oli tämän lihassäryn arvoinen. Maastoiltiin, uitettiin hevosia (selässä istuen, ilman satulaa, siten että hevoset ihan oikeasti uivat..), hypättiin esteitä, kisattiin esteitä... Ja sain puhtaan radan...nolla virhepistettä... mentiin koulua, laukattiin ilman satulaa... Ihanaa oli ja tuntuma ratsastukseeen parani kertaheitolla!
Mummo hoiti pikkuisia päivisin. Nyt alkaa taas arki kotiäitinä teinin ja kahden pienen kanssa. Ihana loma kotiäidille. Ja varmasti myös kunto koheni. Hevoset ovat niin ihania... Muita hevosihmisiä?
Itse haaveilen vuokrahevosesta kesäajaksi sitten joskus, kun lapset ovat isompia ja ratsastavat myös (ehkä?). Leirikin on käynyt mielessä, lapsuuden ponileireistä jäi ihania muistoja. Olin tällä viikolla lyhyellä issikkaratsastuksella. Koulua en ole mennyt moneen vuoteen, ei ole aikaa eikä oikein rahaakaan kun opintotuki on ainoa tuloni. Mutta joku päivä sitten taas =)