Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

under the belly vai yli mahan??

06.07.2007 |

siis äitiyshousut :o)

Vielä ei ole kiire mutta kummat mukavammat päällä? mulla ei ole kokemusta noista mahan alle tulevista ollenkaan. Pysyykö ne oikeasti päällä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle tulevia pystyy pitämään kauemmin, ainakin itse olen pystynyt, mutta sitten tarvii joko masu tuubin tai pitemmän paidan, mikäli ei halua mahan vilkkuvan. Mutta on ne mahan päällekin tulevat hyviä, etenkin resorimaisella taitettavalla käännöksellä varustettuna, jolloin voi masun koon mukaan säädellä pituutta. Maku kysymys, mulla on molempia. Juhlavammat housut on mahan alle tulevat.

vauva2006 rv35+6

Vierailija
2/7 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka menee mahan yli. Mutta sitten taas mamma-alushousuista en tykännyt yhtään, onneksi en ostanut kuin yhdet ja nekin on olleet vaan kaapin täytteenä. Normaaleja alushousuja olen siis käyttänyt jotka jäävät mahan alle, tosin joudun varmaan synnytyksen jälkeen uusimaan koko alushousuvarastoni koska onhan ne venähtäneet ja kulahtaneet kaikki...

T:Titi-uu rv37+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tykännyt enemmän mahan yli tulevista. Ainakaan mun päällä nuo alle jäävät eivät pysyneet millään.

Niin ja kannattaa ostaa sellaiset, missä on kiristysnauha, jotta kokoa voi säädellä raskauden edetessä.

Eniten ärsyttää, kun ostin Tukholmassa käydessämme P.O.P.:ltä aivan ihanat farkut, jotka on tosi hyvännäköiset jalassa, mutta valuvat päältä. Ne on jääneet kaappiin seisomaan.

Nyt on muuten äärettömän hyvä paitatrendi raskauden kannalta, koska on paljon pitkiä malleja. Mä oon ostanut nyt ihan tavallisia paitoja esim. H&M:ltä, jotka ovat pitempiä malliltaan ja peittävät vatsan hienosti. :-)

cola rv 35+1

Vierailija
4/7 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alamaha on yleensä hellä raskauden aikana ainakin mulla, ja siellä alhaalla ei sillon saa mikään puristaa.. Toisekseen ne valuu väkisinkin ellei ne oo tosi napakat.

Mutta en tykkää niistä matalista housuista muutenkaan, housujen pitää ylettyä ei raskaanakin tuohon navan alapuolelle ainakin.

Vierailija
5/7 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt toinen raskaus menossa.

Eniten olen tykännyt farkuista joissa oli mahan päälle resori ja pystyn edelleen (siis la meni jo pari päivää sitten) laittaan vyön mahan alle. Ne on oikeesti olleet ainoot housut jotka on pysyneet päällä.

Kuminauhalla kiristettävät mahan päälle on aina mahan alla kun kävelee (luistaa iholla) ellei alla ole sitten vaatetta.

Mahan alla olevat tuppaa roikkumaan, eli joutuu nosteleen koko ajan, ellei saa sitä vyötä. Mutta se riippuu tietty mahan mallista.

Alushousut on ollut tavalliset käytössä, mutta niitä hipsters mallia tai stringit. Mullakin äitiysalushousut oli ekassa raskaudessa lähinnä selän tukemista varten kävellessä lenkillä kun tuppasi selkä kipeytyyn, nyt toisessa en ole käyttänyt/tarvinnut niitäkään ollenkaan.

Vierailija
6/7 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin mahan alle menevät farkut alkuraskaudessa. silloin ne oli ihan hyvät. mutta nyt kun maha on kasvanut reilusti, olen ruvennut inhoamaan housuja. Tuntuu että ne tippuu kokoajan. Valuvat aluspäin kokoajan ja jatkuvasti pitää nostella, edes vyöstä ei ole apua. Joten olen vaihtanu mahan yli meneviin housuihin :)

Vierailija
7/7 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahan yli menevät on parhaat päällä, jos mahan yli tuleva osa on pehmeää resoria, eli ei saa olla kovaa kangasta ja nappeja ja vetoketjua.

Omistan yhdet mahan yli menevät nappi+vetskarifarkut ja ne raapii ikävästi mahan ihoa, ja nappilista ja napinkohta näkyy tosi isona pattina mahan päällä paidan alta. Eli ei voi käyttää.

Mutta housut ja hameet jossa pehmeä joustoresori, ja lisänä kenties takana säädettävä kuminauha, pysyy parhaiten päällä ja on huomaamattomat paidan alla, ja mukavat käyttää.

Alushousuista ei ole kokemusta mahan päälle menevistä. Olen tykännyt mahan alle jäävistä. Olen ostanut sanoja alkkareita joita käytän normaalistikin, mutta kokoa suurempana, joten ei purista alamahaa.

Minulla alamaha on ollut aika kipuherkkä kaikelle puristavalle, joten olen siksi tykännyt noista mahan päälle menevistä resorillisista housuista. Mutta myös löysällä kuminauhalla olevia underbellyhousuja voin käyttää. Kova farkku tms ei jousta ja anna tilaa istua, vaan puristaa alamahaa.