Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CARENA SPRINT, onko kuin matkarattaat??!!

06.07.2007 |

Meillä on nyt 10-kuisella vauvalla käytössä yhdistelmävaunujen rattaat ilman kantokoppaa (Gesslein). Jotenkin ne alkavat tuntua kömpelöiltä. Mutta matkarattaat taas sitten tuntuu jotenkin rimpuloilta... Kannattaako ostaa Carena Sprint-rattaat? Ne vaikuttaisivat olevan jotenkin yhdistelmärattaiden ja matkarattaiden välimuoto.

Kellä on kokemusta? Onko Carena Sprint niin paljon yhdistelmävaunuja

- kevyempi

- ketterämpi

- menee pienempään tilaan

että kannattaa ostaa?

Kertokaa kokemuksia pian ennen kuin ostan turhaan tai menee tilaisuus ohi! Kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet työntänyt Gessleineja, huomaat eron Carenaan kuin yöllä ja päivällä eli laadussa on huima ero. En itse ostaisi noita rattaita juuri tuosta syystä. Laatumerkeilläkin on vastaavia, esim. teutonian Timmyt ovat aivan mahtavat.

Nuo Sprintit eivät ole kuin matkikset eli eivät mene pieneen tilaan eivätkä ole muutenkaan kovin ketterät.

Vierailija
2/3 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin nimenomaan isompipyöräiset ja vankemmat matkarattaat mitä perinteiset ovat (yksistä jo kokemuksia) ja itse olen ollut tyytyväinen.

Eihän toki niitä voikaan verrata yhdistelmiin käytössä, mutta matkarattaina ovat todella hyvät ja hinta/laatusuhde hyvä.

Tosin itse käytän välillä ihan kotonakin..

Ovat aika leveät, mutta kasautuu litteäksi ja hyvin on mahtunut meidän käytössä neljään eri autoon.

Painoa toki on enemmän mitä tavallisissa matkiksissa, mutta kyllä ne jaksaa autoon nostaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni ei ainakaan ole hyviä kokemuksia, minusta ne on raskaat ja kömpelöt eivätkä mene pieneen tilaan kasattuna.. halvat ne ovat kyllä mutta siihen se hyvä puoli sitten jäikin!