G: Mitä lehtiä luet? Ikäsi, lasten määrä, asumismuoto, koulutustaso ja siviilisääty?
Kommentit (49)
mä luen netistä kaikenlaista, hesarin viikonloppuisin ja muuten imagen sekä satunnaisia naistenlehtiä. ja barbie-lehteä tytölleni.
nyt luen kyllä eniten kirjoja. kausittain.
Olen 34 vuotias, naimisissa, yksi 5 vuotias lapsi. Asumme vuokrarivarissa ja olen töissä Stockalla.
Säännöllisesti luen vauva-lehden, kaksplussan, me naiset ja kotilieden. Satunnaisesti viherpiha, meidän perhe ja deko.
Luen Hesarin + paikallisen sanomalehden päivittäin, lisäksi Vauva-lehti, Me Naiset ja Kodin Kuvalehti, ulkomaisista Marie Claire (Jenkki) ja InStyle (Britti).
luen kaikki sisustamiseen ja kodin rakentamiseen/remontoimiseen liittyvät lehdet, vauva, kaksplus, odotus, meidän perhe, 9 kuukautta, TM, aku ankka ym...
23v, 2 lasta, naimisissa
Niiden lukemista hävetään ihan samalla tavalla kuin Seiskan, mutta niitä ei sentään kukaan tilaa kotiinsa!
*Helsingin Sanomat, Kotiliesi, Vauva-lehti, Economist, European Business Forum, Kauppalehti, Financial Times, National Geographic, Parents, Marie Claire
*30 & 31
*Ei lapsia, eka tulossa :)
*Omistusasunto
*Molemmilla ylempi korkeakoulututkinto
*Naimisissa
28v, 3 lasta, terkkari, vuokrarivari (omaa etsitään, vain melkein täydellinen kelpaa:)
Toi naistenlehti voi myös vaihtoehtoisesti olla Trendi tai Gloria.
Olen 30 v, vuokra-asunto, avopuoliso, 1 lapsi ja ylempi korkeakoulututkinto.
Amikset lukee ulkomaalaisia tiedelehtiä ja yliopiston käyneet Jallua!
Se on tosi kuin vesi.
4 kertaa vuodessa. Satunnaisesti luen ulkomaan sanomalehtiä ja kirja-arvostelulehtiä.
Ikä 35, lapsia yksi, koulutustaso tohtori, asumismuoto okt. Olen tylsä ihminen.
Mitä lehtiä luet?
-paikkakunnan sanomalehden (ilmestyy 5krt/vko)
-kodinkuvalehti
-meidän perhe
-satunnaisesti sisustuslehtiä
Ikäsi
-22-vuotta
lasten määrä
-2lasta, kolmas tulossa
asumismuoto
- omakotitalo
koulutustaso
-toisenasteen tutkinto
ja siviilisääty?
-naimisissa
21-v, 1 lapsi, lukio
Luen: Valitut Palat, Gloria, Trendi, Seiska tms menee joskus, iltapäivälehdet, Christina, Hohto, ... hmm en muista, mutta aika paljon kaikenlaista.
Tilaan seuraavia: Vauva, Hevosurheilu, Cosmopolitan, Aamulehti.
Ostan yleensä KaksPlussan.
Mies tilaa Tieteen Kuvalehteä.
Ollaan kolmikymppisiä akateemisia.
Satunnaisesti luen mm: Scientific American, New Scientist, Edge, Time, Practical Parenting ja joskus muitakin.
Ikä 27
Ei vielä lapsia
Asun vuokralla
Maisteri
Naimisissa
Ja kyllä, minulle tulee seiska kotiin tilattuna, luen myös paikallisen sanomalehden, ilta-sanomat, kristillisiä lehtiä, kaksplussaa luen satunnaisesti, samoin vauvaa ja meidän perhettä. En lue perinteisiä naistenlehtiä, koska en jaksa niitä ikuisia meikki ja laihdutusohjeita.
Kampaajalla luen AINA Seiskaa!
- 32 vuotta
- 2 lasta
- kerrostalossa vuokralla :-)
- olen valmistunut maisteriksi yliopistosta
- naimisissa
Mitähän lukemani lehdet yhdistettynä korkeakoulututkintoon ja vuokralla-asumiseen minusta mahtavat kertoakaan...
Glorian ruoka ja viini, Koti ja keittiö, Perhe, Aamulehti.
Mitä lehtiä luet?
ammattilehtiä ( tekniikka ja talous, rakennuslehti, rakennustaito jne)
sanomalehtiä useita,
puutarhalehtiä useita
Pellervo
kodin kuvalehti
Kotiliesi
autolehtiä vanhoista autoista
sarjakuvalehtiä
Luen oikeastaan kaiken mitä käsiini saan, jos aikaa riittää. Näihin edellä mainittuihin tuhlaan omaa rahaani.
Ikäsi 42 v., lasten määrä 0, asumismuoto omakotitalo, koulutustaso teknikko ja siviilisääty avoliitto 7 kihloissa.