Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään muuta lisäkseni, joka ei asioi Lidlissä, vaikka sellainen lähellä olisikin?

Vierailija
04.07.2007 |

Meille tuli Lidl pari vuotta sitten tuohon lähelle (noin km), mutta olemme käyneet siellä tasan kerran, avajaispäivänä.

Inhoan koko kauppaketjua!

Siitäkään ei jäänyt hyvä mieli, kun vanhempi mies sai sairauskohtauksen ja KUKAAN kaupan henkilökunnasta (edes vartija) ei osannut ensiavun alkeita, hädissään huutelivat josko asiakkaista joku tulisi apuun. Luulisi edes vartijan peruskoulutukseen kuuluvan jonkun näköiset ea-taidot.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon vaan niin tottunut kaymaan muualla, ja huono muuttamaan tottumuksiani :)

Vierailija
2/20 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syynä ketjun omituinen henkilöstöpolitiikka. Samoin käyttämäni tuotteet eivät siellä ole halvempia, kui Prismassakaan.

Ja järkytyin juhannuksena, kun olimme tuttujen luona kylässä, ja saimme ajomatkalle Lidl vissypullon. Joo, olen kiitollinen pullosta, tuli tarpeeseen, mutta kotona vertasin tuon sinisen pullon, olisiko ollut jotain Saska-merkista pitoisuuksia Prisman halpiskivennäisveteen. Nitraatteja oli moninkertaiset määrät Rainbow-veteen verrattuna, kun taas magnesiumia, jota voidaan pitää hyvänä aineena, oli vain neljäsosa siitä, mitä Rainbown vastaavassa. Natriumiin en muissa kivennäisvesissä ole törmännytkään. Erot olivat vielä suuremmat Lidl-kivennäisveden tapioksi, jos alkoi vertaamaan BonAquaa:n tai vastaavaan.

Kivennäisvesi siis oli kyllä halvempaa kuin muualla, mutta mieluummin ostan terveellisempää juomaa, tai olen sitten kokonaan vesilinjalla, ennenkuin alan tuollaista sotkua juomaan. Tuota kun koko kesän olisi vetänyt helteellä, niin ei olisi kannattanut ihmetellä turvonnutta oloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin ennen, mutta hintataso on noussut hurjasti. Enää ei kannata käydä Lidlissä ainakaan hintojen takia.

Vierailija
4/20 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lisäksi pitää tupakit ja pilttipurkit hakea muualta..

Vierailija
5/20 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Lidlit on hirveän näköisiä enkä tykkää arvuutella, että mitkä niiden omista merkeistä nyt sitten olisivat hyviä.

Vierailija
6/20 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väheni työt monella nuorella mainostenjakajalla, jotka yrittävät itse tienata taskurahaa.

Vierailija
7/20 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy siellä toisinaan.

Vierailija
8/20 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisen näköinen kauppa, ihmeellisiä pakkauksia. Jotenkin epäilyttävää.

Vierailija
9/20 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joitakin kertoja olen käynyt katsomassa jotain tiettyä asiaa, joita ei ole löytynyt.

En vain tykkää mistään siinä kauppaketjussa. Olin joskus työhaastattelussa ja kertoivat miten kauppa toimii - siitä jäi ällö maku.

Vierailija
10/20 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteen vuoksi boikotoin ulkomaalaista kauppaketjua, joka polkee työntekijöittensä oikeuksia eikä välitä viranomaisten taholta tulleista huomautuksista.

Vierailija
11/20 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä leipä mitä haluaisin, ei kunnon jäätelöä eikä pillimehua. Huonoja keksejä ja karkkeja.

Vierailija
12/20 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kannata ulkomaista kauppaketjua, enkä myöskään ymmärrä yleensäkään tätä halpuus-villitystä, se että jokin on " hullunhalpaa" on pois sitten jostain muusta esim. tuottajahinnasta, työntekijöiden palkasta ym.

Vierailija
13/20 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteet on sellaisia joita valmisruuan käyttäjät suosivat, hedelmät laitettu rumasti esille ja niiden limut ei putoo. Olen pariin otteeseen mennyt sinne että nyt ostan moneksi päiväksi ruokaa kun kaikki kehuvat että on halpaa, niin en ole löytänyt yhtikäs mitään.

Vierailija
14/20 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Lidilissä ehkä kerran kahdessa kk:ssa, vaikka sijaitsee kaupoista lähimpänä. Kannatan enemmän sellaista lähikauppameininkiä, joissa saa myös hlökohtaista palvelua jne.

Vierailija
15/20 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein löydä sieltä " kunnon ruokaan" aineksia. Lihavalikoimat on huonot. Käyn yleensä silloin, jos meillä on jotkut juhlat, herkkuja löytyy halvalla. Jugurtteja olen myös ostanut, ja vaipat on ihan hyviä.

Vierailija
16/20 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että kun kilpailu kokoajan kiristyy ja kaupat kilpailevat halpuudella niin se on aivan varmasti ajan myötä pois tuottajahinnoista, työntekijöiden palkasta, kaupan palveluista ym. vaikka yrität muuta väittää.

Esim. Lidl kiristää Valiota että sen pitäisi myydä tietyllä hinnalla maitoa heille muuten se ottaa virosta halvempaa maitoa, Valio suostuu ja sitten se jonkin ajan kuluttaua ilmoittaa viljelijöille että maidon tuottajahinta laskee " syynä kiristynyt kilpailu" , tuottajahinta laskee se on taas pois viljelijäperheen tuloista ja koska maatalous on valtiovallan ohjauksessa niin viljelijä ei voi noin vain korottaa itse maidon hintaa. Tuotantokustannukset kuitenkin kokoajan nousevat esim. tänä vuonna rehut ovat kallistuneet 10% puolen vuoden aikana. Juuri esim. tämän takia en hyväksy Hullun halpaa-ajattelua.

Vierailija
17/20 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä ei saa koskaan tuoreita hedelmiä/ vihanneksia. Tai saa, jos ilkeää niitä tuoreiksi väittää. Todella surkea kuntoisia hedelmiä aina tarjolla, vihanneksista puhumattakaan.

Sieltä puuttuu valikoimista paljon sellaista mitä me yleensä ostetaan viikottain, joten helpommalla pääsee kun menee suoraan toiseen kauppaan. EI tarvii juosta monessa putiikissa.

Vierailija
18/20 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaistakin sieltä saa.

Vierailija
19/20 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai siksikö kauppalasku halpenee, kun ei siellä ole mitään kunnon valikoimaa mitä ostaa?

Vierailija
20/20 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on tosi sekava halpakauppa, jossa tavarat on syydetty johonkin ihmeen laareihin. Sieltä niitä sitten saa tonkia.

Toiseksi vaikka tulisit hakemaan yhtä pientä tuotetta on kierrettävä koko kauppa kun hyllyton laitettu pitkiin jonoihin niin ettei välistä pääse kulkemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi