Voi paska! Monimutkainen juttu! Törmäsin vL ihanaan mieheen baarissa mut yht. tietoja
ei vaihdettu! Eli ihan fifty-sixty en tiedä ONKO se kiinnostunu... Oli hauskaa ja lopuks ei niin hauskaa kun hävetti.
Löysin sen irc-galleriasta, voinko laittaa sille meiliä siellä näkyvään os ja kysyä voitaisko treffata? Lukeekohan se ees meiliään? Mä OON HULLU varmaan.. Ajatteleekohan se et oon ihan sekasin. Ja mitä jos se ei vastaa? Mulla just pitkä suhde katkolla mun aloitteesta.
Vastatkaa pian. Maha kipee kun haluun nähä sen!
Kommentit (15)
Toki voit ottaa yhteyttä, mutta älä odota liikoja...
mutta mitähän se ajattelee jos mä laitan sille viestin? aatteleeko et hyi mikä tyrkky?
facebookista en kehtaa laittaa kun en tiedä tietääkö se mun koko nimeä, mut anonyymista emailista voisin laittaa, mut lukeekohan se tuota sähköpostiaan joka mainitaan irc:ssa? kiva jos se saa sen postin joskus vuoden päästä :DD
nolaanko mä itteni? jos sanon et ois huippua nähä kaveripohjalta!
ap
Jos se on kiinnostunut, se vastaa. Jos ei ole, se ei vastaa. Sitten voit ainakin lopettaa tuon tuskailun.
Laita aika neutraali viesti, niin ei jää kauheasti harmittamaan, vaikkei mitään kuuluisi.
yhteyttä ottamaan.
siinähän näet onko kiinnostunut jos vastaa.
ja ei jää sitten "vanhana" kaduttamaan, että
ei tullut tehtyä asian eteen mitään.
että "Mulle jäi kivat fiilikset viikonlopusta, sun seurassa oli tosi hauskaa. Huvittaisiko sua nähdä vaikka kahvilla joku päivä?"
Jos vastaa niin kiva, jos ei vastaa niin tuskin on kiinnostunut. Pääset sitten ainakin tuosta epätietoisuudesta.
Ja hävettää kun on toi pitkä suhde just vasta katkolla.. Mutta eikai sitä voi elää paniikissa koko aikaa...
ap
Laittaisin jotain mailia ja saattaisin kysäistä jotain. Näkeepä sitten vastaako ja millaisella viestillä vastaa. Jos kirjoittelu tiivistyy, niin sitten voi ehdottaa tapaamista. Toki voi ehdottaa sitä tapaamista hetikin, mutta jos sua huolestuttaa se että pitääkö mies sua tyrkkynä, niin sitten en heti laittais tapaamisehdotusta.
sulla ei oo mitään hävittävää, ja mielestäni olet tyrkky vasta sitten, kun lähettelet useampia viestejä saamatta vastausta niihin.
aikalisällä nyt??? Aloin heti aatteleen tätä ex-nyksää että voi vittu. Mut en pääse tästä kyllä yli enkä ympäri jos en tee jotain?
ap
En ymmärrä, mikä tässä on ongelma: Jos haluat nähdä miehen uudestaan laitat viestiä. Pahinta, mitä voi tapahtua, on, että mies ei vastaa. Jolloin tähän nykyiseen tilanteeseen verrattuna et ole menenttänyt mitään. Itse asiassa päinvastoin: pääset tuosta epätietoisuudesta. Aivan toinen asia on tietty se, että kannattaisiko sun ensin hoitaa alta pois tämä nykyinen katkolla oleva suhteesi...
Jos vanhoillislesta mies on eksynyt baariin, ei taida olla muutenkaan ihan tasapainossa ja sinut itsensä kanssa.
Odotettavissa loputonta synnintuntoa, ja sinä et jaksa sitä.