Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan laihduttanut vauvan hedelmäsoseilla?

Vierailija
03.07.2007 |

Kuinka kauan uskaltaa ja söitkö jotain muutakin ja miten kävi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piltit sun muut ovat lähinnä tärkkelyksellä sakeutettua vettä ja hiukan sitä hedelmämehua..

Osta sitten edes niitä luomusoseita, jotka ovat 100 % marjaa/hedelmää..

Vierailija
2/8 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisi aika yksipuolinen lista, jos niillä yrittäisin!

Ja ei kait se nyt kallista olisi, jos yksi purkki maksaa 29 senttiä ja korvaisi sillä aterian, söisi vaikka ruisleipää lisäksi?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi hedelmäsose, lounaaksi ja päivälliseksi iso purkkiruoka (1-3v) ja iltapalaksi hedelmäsose. Välipalaksi jotain hedelmää. Näillä menin ekan kuukauden ja sitten aloin syömään salaatteja yms ja jonkin verran leipää. 7kk -35kg ja edelleen sama paino. 3v. aikaa ja kahdesti olen synnyttänytkin siinä välissä. Raskausaikana söin normaalia, monipuolista perusruokaa. Paino nousi n. 10kg kummassakin raskaudessa ja 2kk synnytyksestä paino oli taas niissä lukemissa mihin laihdutin. Imetyksen aikana olen myös syönyt ihan normaalisti (en siis vauvan ruokia) ja tämän toisen synnytyksen jälkeen olen jatkanut ihan normaalilla sekaruokavaliolla.

Vierailija
4/8 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ne eivät ole terveellisiä.

Vierailija
5/8 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten tosi epäterveellisesti syöviä hoitsuja kun aika monella on noita välipalana tai leivän kanssa lounaalla. Just hedelmäsoseita esim. Muksu...

Vierailija
6/8 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aamupalaksi hedelmäsose, lounaaksi ja päivälliseksi iso purkkiruoka (1-3v) ja iltapalaksi hedelmäsose. Välipalaksi jotain hedelmää. Näillä menin ekan kuukauden ja sitten aloin syömään salaatteja yms ja jonkin verran leipää. 7kk -35kg ja edelleen sama paino. 3v. aikaa ja kahdesti olen synnyttänytkin siinä välissä. Raskausaikana söin normaalia, monipuolista perusruokaa. Paino nousi n. 10kg kummassakin raskaudessa ja 2kk synnytyksestä paino oli taas niissä lukemissa mihin laihdutin. Imetyksen aikana olen myös syönyt ihan normaalisti (en siis vauvan ruokia) ja tämän toisen synnytyksen jälkeen olen jatkanut ihan normaalilla sekaruokavaliolla.

Minunkin pitäisi laihtua ainakin 30 kg, eli tosi paljon!! Jos tuolla lailla saisin itseni kuosiin taas, olisi aivan taivaallista!!

Miten oliko sulla vaikeata esim. alku vai oliko koko ajan vaikeata, vai minkälaista? tuliko jotain vaivoja, kun aloit siirtymään tavalliseen ruokaan?

ap

Vierailija
7/8 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Minunkin pitäisi laihtua ainakin 30 kg, eli tosi paljon!! Jos tuolla lailla saisin itseni kuosiin taas, olisi aivan taivaallista!!

Miten oliko sulla vaikeata esim. alku vai oliko koko ajan vaikeata, vai minkälaista? tuliko jotain vaivoja, kun aloit siirtymään tavalliseen ruokaan?

ap

Alku oli tottakai vaikeaa ja tein itseni kanssa sopimuksen että kun olen liikkunut päivittäin kuutena peräkkäisenä päivänä saan pitää lepopäivän seittemäntenä ja ostaa silloin jäätelön:) Aluksi ostin aina jättis-tuutin kun teki niin mieli herkkuja, mutta aika pian siirryin eskimoon ja huomasin että ihan samalla tavalla se tyydyttää makeanhimon.

Jossain vaiheessa matkalla tuli semmonen tunne että tekis mieli vetää kaksin käsin herkkuja, mutta " rankaisin" siitä itseäni ja lähdin lenkille. Siis siitä että edes ajatteli moista. Tehokasta;)

Ei kyllä tullu mitään vaivoja normaaliruuasta. Hiljokseen aloittelin syömään tavallisia ruokia, keveämpinä versioina laitettuna kuin aiemmin. Liikuntaa harrastin myös aika paljon. Aluksi olin niin rapakunnossa että puoli tuntia reipasta kävelyäkin teki tiukkaa ja pysähdyin usein. Mutta parissa viikossa huomasi jo että kunto on kasvanut ja jaksoi paremmin.

Tsemppiä!!

Vierailija
8/8 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ihan rapakunnossa ja pitää alkaa liikunta, ensin kävely ja sitten jotain muuta, kun kunto kasvaa. Toivottavasti onnistuisin, tänään on se kuuluisa ensimmäinen päivä!

Ja kiitos sulle suhtautumisestasi, et teilannut mua heti alkuunsa!

ap