Esikoinen tulossa 42v meidän naapurille. Olen hämmentynyt. Miksi?
.
Kommentit (18)
Ehkä ovat kauan kärsineet lapsettomuudesta.
Ennen vanhaan monet saivat iltatähtensä yli 40-vuotiaina.
varmaan se ajatuksena tuntuisi sitten joskus oudolta itsestäkin, kun esim. oma esikoinen olis mulla jo 17 tuolloin... siis kun itse olisin 42. Mutta toisaalta mulla on tosi hyvä ystävä, joka on mua 10 vuotta vanhempi, ja hänellä on saman ikäisiä lapsia kuin mulla, ja jos hän nyt ilmoittaisi olevansa raskaana, en pitäisi sitä yhtään kummana... ja hän on 41.
aika varmasti lapsella on isä, kun nainen on raskaana..
eri asia on sitten se, että onko isä tekemisissä lapsen kanssa..
voihan isä osallistua lapsen elämään, vakka vanhemmat eivät olisikaan pariskunta..
ja mitä sitten, vaikka nainen kasvattaisi lapsensa yksin?
...sen elämässä ainakin tapahtuu jotain muutakin kuin toisten kyttäämistä...
Koska naisella ei ole miestä, lapsella ei ole isää!!!!!!!!!!!!
Kyllä lapsen isä on jossain, mutta se vaan on niin, ettei häntä ole sulle esitelty. "Jolla onni on, se onnen kätkeköön."
Ihmiset harrastaa seksiä ja vahinkoja tapahtuu. Paitsi täydellisille av-mammoille.
Jos teet abortin, olet hirviö. Jos pidät lapsen, olet vastuuton yksinhuoltaja, joka ei ajattele kuin itseään pykäämällä isättömiä lapsia.
Eli teit niin tai näin niin huutia tulee. Alkaa jo väsyttämään tämmöinen.
Aika moni nainen haluaa, ja jos lapsia ei tuohon mennessä ole ilmaantunut, niin alkaa olla aika viimeiset hetket. Mitä hämmentävää tuossa on. Ennemminkin odotettavaa.
kuin, että on naapurin miehen. Meillä on jo pitkään ollut suhde ja molemmat halusivat lapsen. Ja kun naapuruksina ollaan niin isäkin on jatkossa mukana kuvioisissa "läheisenä".
Tätähän et halunnut kuulla mutta piti sitten tulla tänne palstalle ihmettelemään raskautumistani!
ei se isää tee että ruikkaa alulle.
Isä on läsnä lapsen arjessa, neuvoo, opastaa, leikkii. Ei joku spermanluovuttaja jossain
jos mun naapuri 42 v. sinkku ois eka kertaa raskaana, onnittelisin, tarjoaisin apua ja tukea siinä määrin kun itse pystyn.
En nyt tunkeilisi, mutta voisin olla ohimennen pihalla vastaan tullen huomaavainen, esim .kysyä haluaako vanhoja vauvanvaatteita, tai että voi pyytää apua jos tarvii sairaalaan kyytiä, ja pyytää apua sitten vauvan kanssa tms. ...
toihan on ihanaa juttu!
Hän odottaa esikoista, ikää 42 vuotta, eikä isäkään mukana kuvioissa, ei mikään helpoin tilanne, mutta uusi elämä on aina suuri ihme ja ilo.
Ei kai se sinulle loppujen lopuksi edes kuulu?