jos olette miehen takia joutuneet luopumaan lapsilukuhaaveista
Kommentit (36)
olla naisen kanssa niin suostuu naisen vauvahaaveisiin???
Sitä ennen elämä on kasvattamista, suojelemista ja kannustamista. Ei toista voi pakottaa jaksamaan tätä ainakin 20 vuoden sitoutumista.
Tee se lapsi yksinäs ja pidä siitä yksinäs huolta. Spermaa on jaossa joka perjantai ja lauantai ilta kaikissa baareissa.
Lapset tarvitsevat vanhemmat jotka jaksavat heistä huolehtia ja haluavat sitoutua tähän hommaan seuraavaksi pariksikymmeneksi vuodeksi vähintään.
sitoutumaan siihen 20 vuoden hommaan.......
biologinen tarve tulla äidiksi ja mieheltä on erittäin itsekästä kieltää sen toteuttaminen.
Jos on sellainen tilanne että toinen haluaa suurperheen ja toinen nolla lasta niin voisi ehkä harkita sitä ettei liitto ole tähtiin kirjoitettu ja hakea sellaisen kumppanin joka tahtoo samaa kuin sinä itse.
Kai hänkin nyt omasta elämästään saa päättää. En koskaan voi ymmärtää sitäkään miten se aina muka pitäisi olla naisen päätettävissä monta lasta on.
Jos nainen tulee vahingossa raskaaksi, eikä lasta halua pitää, voi hän kysymättä tehdä abortin. Mutta entäs jos mies ei halua sitä lasta. Auta armias heti on kaikki sanomassa mikä paska se on kun sanoo että haluaa abortin. Vaikka silloin kun nainen tekee sen abortin voi mies olla ihan yhtä innokas sen lapsen saamaan kuin nainen silloin kun mies haluaa abortin.
kasvaa hänen kohdussaan. Tosin en hyväksy abortteja.
Hänellä on oikeus syntyä toivottuna eikä kiistakapulaksi kahden ' aikuisen' väliin.
lapsen vastoin miehen tahtoa. Niin paljon tapahtuu eroja ja uusperheiden perustamisia ja varmaan paljon pienemmistä syistä.
mutta miten järkevää on ÄIDILTÄ ja VAIMOLTA hankkiutua väkisin raskaaksi, jos vaikka on pari-kolme lasta ja vielä vauvakuume vaatii yhtä lisää ja sitten monivuotinen avioliitto kaatuu siihen? Kenen etu tapahtui? Äiti sai mitä tahtoi, lapsilta meni koti.
Minä en halua enää lisää lapsia, olen naispuolinen. Jos mies jotenkin sekoilisi ehkäisyn kanssa ja tulisin tämän takia raskaaksi, hommaisin abortin silmää räpäyttämättä. En halua lisää lapsia. Jos mies niitä haluaa, hänen pitää tehdä ne jonkun toisen kanssa.
Lapsi on niin iso juttu, että pienemmän lapsiluvun kannalla oleva on se, jota tulee kuunnella.
Vastineeksi sain tasapainoisemman, onnellisemman miehen kuin mitä hän olisi ollut kolmen tai useamman lapsen isänä. Myös kunnioitusta osakseni koska kunnioitin hänen toiveitaan.
Jos joskus ero tulisi (epätodennäköistä) niin voisin ajatella tekeväni vielä lapsen-pari jonkun muun miehen kanssa mutta en jää suremaan tätä tilannetta sillä 2 lasta on jo valtava lahja ja rikkaus :)
Lapsia on 4 ( 2v-10v)ja mies haluaisi vielä yhden. Minä en enää suostu asiasta enää keskustelemaan. Minulle olisi riittänyt 3, mutta sai suostuteltua vielä neljänteen. Nyt minä olen sitä mieltä, että tämä on tässä ja enempää ei tule. Olen sanonutkin, että jos lisää haluaa, niin ei auta muu kuin vaihtaa vaimoa.
En kyllä ole ajatellut mitenkään häntä siitä palkita, että suostuu tähän ratkaisuun, eikä hän ole vielä tyytynytkään kohtaloon vai aina välillä " osittain pilke silmäkulmassa" kokeilee, josko suostuisin tällä kertaa asiaa uudelleen pohtimaan.
" Lapsi" ei ole tavara, jonka voi korvata toisella.
mies on päättänyt 100% varmasti että lapsemme ovat tässä (meillä on kaksi pientä poikaa), itse haluisin ehkä vielä JOSKUS yrittää sitä yhtä lasta, mutta kyllä se taitaa haaveeksi jäädä kun miehen kanta on noin varma. Mies osallistuu lasten hoitoon todella paljon ja viime yönkin valvoi vauvan kanssa jotta sain hetken nukkua joten kyllä hänellä on ihan sama päätösvalta tässä asiassa kuin minulla. Mieluummin kai pidän mieheni kuin että nyt pakosta pitäs yksi lapsi lisää saada...
Jos haluat olla miehesi kanssa myös tuolla ehdolla, niin mitä sitten itket?