Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko pystyneet laihtumaan raskauden jälkeen?

Vierailija
02.07.2007 |

Itselläni jäi ensimmäisestä raskaudesta 10 kiloa painoa, joista ehdin laihduttaa 5kg ennen uutta raskautta.

Nyt toisen raskauden jälkeen kiloja roikkuu 15 alkuperäispainosta ja yritän laihduttaa niitä pois.

Onko minulla kohtalotovereita?

Oletteko onnistuneet laihtumaan? Missä ajassa, millä menetelmällä?

Kerro tarinasi. :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin itseäni vihdoin niskasta kiinni ja 4½kk lähti 30kg. Enää noin 8-10kg jäljellä ihanne painoon!!

Menetelmänä oli runsas,hyvä ja terveellinen aamiainen,ulkoilua jokapäivä (liikuntaa siis) ja kaikki herkut pois.

Light-limsaa " saan" juoda ja sorbettia syödä. Kerran kuukaudessa,kuun lopussa vietän herkkupäivän,ostan jonkun herkkuruoan,esim hampparin tai pizzan ja vähän karkkia.

Vierailija
2/5 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudesta jäi kiloja 8 ja nyt olen laihduttanut 15kg. Aikaa meni 6kk, enkä tosiaan ole ollut millään nälkäkuurilla. 5x päivässä syön monipuolisesti ja hyvää ruokaa, huonon rasvan ja sokerin olen jättänyt pois. Silloin tällöin annan itselleni luvan herkutella. Kaloreita kertyy 1500-1800/pvä. Aluksi enemmän, nykyään tuo 1500kcal/pvä on varmaan aika lähellä.

Liikuntaa en ole varsinsaiseti lisännyt, joka päivä käyn koiran kanssa 45- 1h lenkin, kuten ennen laihdutustakin. Nyt en halua enää saada kiloja pois, mutta pieni kiinteytyminen olisi paikallaa, joten jumppaan kotona iltaisin pallon ja kevyiden painojen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta tuli 25kg ja kaikki läksi pois n. 1,5v aikana.

Kuopuksesta tuli 18kg ja nyt on kulunut 10kk ja enää 1-2kg jäljellä.

Käytännössä on tapahtunut lähes itsestään. Mutta olen tietenkin myös normaaliin tapaan lenkkeillyt, liikkunut jne. Kummankaan raskauden aikana en ole kyennyt viimeiseen 2-3kk liikkumaan normaalisti enää.

Kuopuksen jälkeen pistin myös ruokailuni täysin uusiksi. Ns. elämäntapamuutos.

Vierailija
4/5 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen odotusaikana paino nousi 25kg, pois oli lähtenyt 23kg kun tulin uudelleen raskaaksi, jonka aikana painoa tuli sama 25kg. Nyt on vielä +8kg, mutta aloitan laihduttamisen kunnolla vasta kun lopetan imetyksen.

Vierailija
5/5 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikki lähti kuin huomaamatta parin ekan kuukauden aikana. En siis todellakaan laihduttanut, mutta imetys vei kiloja tehokkaasti ja minun piti jopa pakolla syödä sellaisia mitä en normaalisti juurikaan tykkää syödä (pizzaa, kebabeja yms) ettei painoa olisi lähtenyt liikaa. Jatkossa rakastin kävellä pitkiä lenkkejä, söin normaalia kotiruokaa mutta myös herkkuja. Kai se vaan johtui siitä etten muutenkaan syö liikaa herkkuja tai plösi paikallani koko päivää. Toivottavasti sama homma tämän toisen kanssa. Samanlailla ei kyllä pääse lenkeille, kun on esikoinen päivät mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän