Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** 3-kuumeilijat *** vko 27

02.07.2007 |

Ei tainnut olla uutta pinoa vielä...

Mukavaa viikkoa kaikille!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai meni ihan kivasti keikalla... Tuli sit otettua enempi ku vaan pari olutta =) No, eipä sit tarvi taas ottaa pitkään aikaan...

Eipä oikeestaan mitään muuta kerrottavaa... Tätiä ei näy eikä kuulu edelleenkään. En ole torstain jälkeen testannutkaan, ajattelin huomena taas tehdä testin. Niin ellei täti ilmesty ennen sitä. On tää kyllä ihmeellistä, jos taas tulee nega, sit se on vaan pitkä kierto.

mp73, yk7, kp 44/30 ?????

Vierailija
2/19 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kp 29/29-30. Testasin aamulla markettitestillä negan :(

Kumma kun sitä aina odottaa ihmettä tapahtuvaksi, vaikka tietää että onnistumismahdollisuudet on minimaaliset.

Mutta vielä on toivoa niin pitkään kuin täti pysyy poissa.

Viime viikolla huhuilin nimimerkkiä Uusi, onko vielä remmissä?

Sitten kyselin onko kukaan käyttänyt kuukuppia? Sellaisen kun tilasin itselleni.

Ketäs muita on tällä viikolla testailemassa, ilmoittautukaahan pinoon kipin kapin ;)

Viola

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viola: Uusi karkasi jo kotiloihin tuossa jokin aika sitten ellen väärin muista?? Ja tuosta kuukupista, mulla on Luneten kuppi ja tyytyväinen olen! Pois en vaihtaisi mistään hinnasta. Alkuun olin hiukan epäileväinen sen suhteen ja pitkään jahkasin sen tilaamista. Onneksi tilasin :-) Menkat voi melkeinpä unohtaa sitä käyttäessä, kunhan vaan muistaa tyhjentää aina välillä. Mulla riittää tyhjennys 2x/vrk.

Mulla olisi selän magneettikuvaus parin viikon päästä, joten tässä kierrossa ei yritetä tärppiä. Ja riippuen löydöksestä voipi tulla pitempikin breikki yritykseen... Höh ja pöh!

Vierailija
4/19 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa mennä takasin nukkumaan, on aika räyheä olo kun on perjantan, lauantain ja sunnuntain painanut tukka putkella Kaisaniemen puistossa Tuskassa.

Asiaan: Nyt en tod. tiedä että mitä pitäis ajatella (jos siis ajatus kulkisi). Tämän aamun raskaustesti nega, mutta ovistesti näyttää edelleen plussaa. Mikäli ne rättipäivät alkaa ajallaan, siihen on vielä pari päivää. Ei vaan ole sellainen olo että alkaisivat.

Vierailija
5/19 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu vierähti kun mies ja sen poika ja tyttö olivat Lahdessa Jalkapalloturnauksessa, taisin kertoa jo. Ja olivat sitten sunnuntainkin. Kiva... Siinähän se viikonloppu sitten menikin. No, harrastus vaatii veronsa.

Ihan hyvää teki, että he olivat yötä siellä. Eilen tosin oltiin niin väsyneitä, että naljailtiin toisillemme. Siis miehen kanssa. Mutta pe- la välinen yö siis teki hyvää kun oltiin vähän erillämme. Mies toi minulle sieltä suklaatimantteja, heh. Sanoi että oikeisiin kun ei ole varaa. :D Ja halasi minua pe:na enenkun lähtivät, joka oli todella erikoista. Niin ei yleensä tee. No se ol ikiva yllätys. :)

Ei meillä oikein ole mahsita olla nyt ihan kahdestaan. Miehellä on enää vajaa 2 viikkoa lomaa jäljellä. Ja sanoi eilen kun oltiin kävelyllä (plus lapset), että haluaa lähteä Riikaan. Viime kesänä kävivät isompien kanssa Tallinnassa ja mä olin ison mahani kanssa ja juniorin kanssa kotona. En taas haluaisi jäädä kotiin kun toiset lähtee reissuun. Oon niin kyllästynyt tuijottelemaan kodin seiniä (ei ihme kun pinna on kireällä). Mutta vaikea toisaalta lähteä kaikkien kanssakaan... No, katsotaan nyt.

Hyvää alkuviikkoa! =)

Vierailija
6/19 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... täti sit kurvas tänne =(

Eli mulla oli vaan jostain syystä pitkä kierto 43 normisti se 30. Vähän kyllä tympäsee, muttei onneks älyttömästi.

Viola71 ja Defeis: Piinailuja!!!! +++++++++-sädetystä!!!

Eipä muuta tällä kertaa....

mp73, yk8, kp 1/30?

Vierailija
7/19 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täti saapui. Harmittaa varmasti, mutta eikun uudelleen yrittämään tässä kierrossa. Oletko stressannut? Mulla yleensä silloin kierto pitenee.

Oletteko muuten tutkineet koskaan kohdun nipukkaa? Mä ajattelin viimeksi ennen kun menkat alkoivat. Ja silloin kohdun napukka oli alhaalla ja auki. Eli siitä jo päättelin,e ttä menkat alkaa. Eikös kohdun napukka ole kierron lopussa yleensä ylhäällä ja kiinni jos on raskaana?

Ei tietty kaikilla ole noin. Mutta ajattelin vaan.

Hitsi kun ramoo, kun on niin sateinen ilmaa... :-/ Odottelen miestä labrasta.

Vierailija
8/19 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos ei ala tätiä kuulumaan...

Yritetään nyt kaikki lähteä " kotiloimaan" =) Mulla ihan tunne edelleen että olisin raskaana, mutta saatanpa kuvitellakin kaiken, koska haluan sitä niiiiiin paljon...tällaista se kait on...

*Tsemppiä ja sädetyksiä kaikille!

Vierailija
9/19 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mp73: Voi harminharminharmi!!! Ainoa positiivinen puoli tässä on se, että pysyt vielä täällä mun seurana :) Mennäänkin nyt näköjään ihan samoissa, mulla yk8 ja kp 5 menossa... Tässä kuussa sit kotiloihin, eiks jeh???

Viola: sä kun tilasit kasapäin noita testejä ja kuukupin, niin mäkin yritän nyt vähän samaa; ostin 10 x lipun aerobicciin, jossa raskaana ollessa ei oikein voi käydä... Joten TOIVOTTAVASTI menee rahat hukkaan!

).( Menkka-suosta täällä taas noustaan hitaasti mutta varmasti. Mulla on ens viikolla aika gynelle varattuna, saa kurkata paikat. Viimeksi sanoi, että kohdun yläseinämä on myoomamaisesti paksuuntunut?? Se ilmeisesti voi hidastaa raskautumista?? Tosin eikö paksu ole parempi kuin ohut?? Tietääkö kukaan mitään tästä? Ainakin se aiheuttaa julmetun runsaita menkkoja (= ei kiva, varsinkaan kesällä).

Parempaa plussaonnea muille toivottelee

Eppu2

Vierailija
10/19 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, sama kohtalo kun mp73:lla. Tätsykkä kurvasi aamulla paikalle.

Nyt pidetään peukut pystyssä ainakin Äiti1983:lle ja Defeisille.

Mulla alkaa kai yk 5 ja kalenterin mukaan huhtivauvaa nyt sitten yritettäisiin seuraavana.

Haluaisin kovasti mennä silmäleikkaukseen, että pääsisin eroon näistä kakkuloista. Mulla näkö on jotain 4,5 miinusta ja pitkään haaveillut leikkauksesta. Tekis mieli pitää taukoa jos ei pian tärppää ja tehdä toi silmäleikkaus pois alta. Syksyllähän se kannattaisi tehdä kun ei ole vielä pakkasia mutta ei ole siitepölyäkään.

Sitten toinen josta haaveilen on tatuoidut silmän rajaukset. Mulla on kosmetologilla laitetut, mut nää ei kestä kun jotain pari vuotta ja haalenee tosi nopeesti. Tuskin sitäkään saa paksuna laittaa.

Harmi kun se kuukuppi ei saavu tähän kiertoon, kun huomasin just että se paikka josta sen tilasin onkin lomalla 9.7. asti.

Viola yk 5 kp1/29-30

Vierailija
11/19 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeat sormet...

mulla on ollu ihme nipistelyjä mahassa ja rinnatkin vähän hellänä...voisko olla raskausoireita..menossa kp22/30..ei viitti vielä testiä tehä kuitenkaan...voi olla et kuvittelen oireet vaan =).

ollaan pupuiltu nyt enemmän kun tarpeeksi...sais nyt tärpätä...mut saas nyt nähä.

hyvää loppuviikkoa kaikille.

peetu yk: 1 kp: 22/30

Vierailija
12/19 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2pojanäiti-74: Voipi olla että olen stressaantunut, just saatiin pojan remppa valmiiksi. Pihalle istutettu 120 taimea ja naapurin kanssa isoa ojaa laitettu umpeen... Voipi nämä hössäämiset kyllä vaikuttaa, vaikken hermona olekaan ollut, päässä vain miljoona asiaa jotka pyörii...

Eppu2: Joo, tänne jäin norkoon minäkin.... Mulla jotenki sellanen fiilis nyt että onko täs mitään järkee edes yrittää, varsinkin kun muksut on jo " lähes" aikuisia jo??? En tiedä...

Viola71: No voi pirskatti sentään... Pahoittelut tädistä!

Äiti1983 ja Defeis ja peetu.t: Peukuttaa ++++ bdbd. Piinailuja ja jaksuja!

On: Täti se vaan viihtyy täälä ja ollu kyllä aikas kivulias tällä kertaa. Yleensä ei ole. Ja vuotoa tullu ku Niagaran putoksilla =)

mp73, yk8, kp 3/30

Vierailija
13/19 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mut silti oli nega, kun eilen testasin... No jos ei tämän viikon aikana ala kuulumaan niin testataan sit uudestaan. Oon aina niin pirun malttamaton!

Tässä kuussa jää pupuilut varmaan hyvin vähiin, ollaan niin paljon töissä molemmat, että saa nähdä nyt, toisaalta ei se kyllä vaadi kun sen yhden kerran oikeaan aikaan =)

Täytyy tästä lähteä valumaan töitä kohti...

Tsemppiä muille!

Vierailija
14/19 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopsasin tämän tekstini tuolta maalismasujen pinosta myös tänne:

Ihan tosi tosi varovasti kuiskaan että tänään piirtyi aconin herkimpään kasettitestiin haalean vaalea viiva. Tuli ihan testiajan puitteissa sellainen vaaleanpunainen viiva.. Nyt kun on kuivunut niin siinä näkyy oikein kapea heikko viiva enään. Näytti selkeämmältä vielä silloin kun olin just tehnyt testin..

En uskalla toivoa vielä mitään ja silti toivon niin kovasti.

Viime lokakuussa sain samoilla kp-päivillä yhtä vaalean viivan joka viikon sisällä muuttui keskenmenoksi. Siksi nyt pelottaa ja arveluttaa aika lailla. Tämä on eka plussa sen lokakuun 2006 jälkeen.

Kumpa nyt viiva vahvistuisi ja pysyisi pieni matkassa!!!!! Pelottaa :(

Palailen taas paremmalla ajalla kommentoimaan muidenkin kirjoituksia, lapset tappelee tänään koko ajan. Taas kuuluu huutoa...

Ansku78 kp28/28 ja hyvin heikko plussa.

Vierailija
15/19 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON: mulla täti jo kohta vilkuttelee. Ostin sen kuukupin sitten luontaistuotekaupasta ja peruin nettitilauksen.

On tosi mainio kapistus! Nukkua voi alasti ja se ikävä valumisentunne on tiessään, samoin ei ole mitään lankoja roikkumassa ulkopuolella.

Eka päivä meni vähän harjoittelussa, mutta nopeasti keksin jujut, miten sitä käytetään.

Olen tässä miettinyt miten ihanaa olisi saada kevätvauva! Mulla on eka syntynyt Tammikuussa ja toinen Elokuussa. Toivottavasti nyt vaan tärppäisi tässä tai seuraavassa kierrossa. Sitten siirrytäänkin jo kesävauva-haaveiluun.

Viola yk 5 kp 4/29-30

Vierailija
16/19 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä myös varovaiset onnittelut plussasta. =) (kuka se nyt olikaan..?)

ON: miehen kanssa taas on tullut naljailtua. Johtuu varmaan siitä, että minua kyllästyttää olla vaan kotona. Ja mies sanoi lähteävänsä isompien lasten kanssa jonnekin risteilylle. Ja minä jään sitten tietenkin kotiin... himpura sentään! :/ Isompien pitää nyt kuulemma päästä jonnekin eikä voi aina ajatella minua. Jaahas... :(( Grr....

Tein taas taas ovitestejä kp 13 alkaen... En voinut pitää niistä näppejäni erossa. Eilen kp 16/28 tuli saman vahvuiset viivat ja tänään kp 17/28 toinen viivoista oli paksumpi. Eli ovis olisi varmaan sitten tänään? Kylläpä tosi myöhäiseen ajankohtaa jäi tuo ovis... Onkohan mulla liian lyhyt tuo luteaalivaihe? Onko siitä jotain haittaa jatkossa?

Hyvää sunnuntaita! =)

p.s. meillä vietettiin esikoisen 2v. synttäreitä keskiviikkona. :)))

Vierailija
17/19 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Ansku78, kyllä kaikki varmasti hienosti menee...mulla yks " himmeä viiva" nukkuu tuolla huoneessaan päiväunia =) ja täyttää ens kuussa 2 v!

Tilasin netistä ekaa kertaa testejä! On niin paljon halvempia ku apteekista...tai muualtakaan! Täällä ei tätiä näy edelleenkään, tulis sit jo jos on tullakseen!

Tästä pitäs taas töihin lähteä...vaikka ei millään jaksais tai haluais...mieskin sanoi, että voi kun sun ei tarvis mennä...tää on nyt viides ilta peräkkäin töissä, että meillä ei paljon yhteistä aikaa päästä viettelemään...ja huomenna mies aloittaa 13 päivän työputken ja on joka päivä sen 12 tuntia...ja minä kans aina töissä kun se kotona ja toisinpäin...eipä siis nähdä seuraavaan pariin viikkoonkaan ihan hirveesti. Tulee jo ihan ikävä toista...

Vähän ollut laiskoja kirjoittajia tällä viikolla...TULKAAPAS NYT KAIKKI ENS VIIKOLLA KIRJOITTELEMAAN!

Vierailija
18/19 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä on kurjaa kun sataa kokoa jan...=(...muksut hyppii seinille kun ei pääse ulos.

tänään menossa kp 27/30...tein testin tänään ja negaa näytti =(...mies sanoi että himmeä viiva mutta ei minusta kyllä ollut mitään...mutta ei saa lannistua vasta ensimmäinen yrityskerta..tädin pitäisi tulla ens viikolla sitten käymään

mutta nyt siivouspuuhiin

peetu kp 27/30 yk 1

Vierailija
19/19 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärtsyä kun pitäisi kirjottaa mutta mukulat melskaa. Menee siis taas yötyöksi. =)

Menkkoja ei vieläkään näy ja nyt on jo kp 37/26-33. Ajattelin jo, että tänään alkaisi perusteella että kaksi viimeistä kiertoa venyivät kolmella päivällä, joten jospa tämäkin sitten? Mutta ei... Selkää on välillä särkenyt samalla tavalla kuin ennen menkkoja mutta mutta... Ajattelin, että jos menkkoja ei ensi viikon lopullakaan näy marssin lääkäriin.

Ja lääkäristä puheenollen: Se luomi kainalossa oli ihan normaali. =)