Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Club 30: Heinakuun kuulumiset

01.07.2007 |

Heinakuu alkoi vesisateessa...sita taalla riittaa. Toivottavasti suomessa on paremmat kelit.

Me saatiin vihdoin reilun kuukauden odotuksen jalkeen netti toimimaan, ihanaa. Torstaina mulla on ultra, kaikki peukut nyt tarvitaan etta siella nakyy jotain elamaa. Ei siis vauvaa, sehan nyt jo tassa menkkakivuissa ja vuodoissa tiedetaan, mutta olis kiva jos jotain soluja rakkuloissa nakyis. Se olis jo enemman kuin uskaltaisi toivoa.

Seuraavalla viikolla mennaan kuulemaan mita IVF laakari ehdottaa. Vaikka kyllahan me se tiedetaan, ettei taa meidan taival jatku ilman lottovoittoa ja sita munasolua.

Mukavaa alkavaa heinakuuta kaikille!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan hieman ylospain, kun nayttaa etta kaikki on kesalomalla.

Mulla oli tanaan ultra ja siella nakyi pienen pieni...MUNASOLU!!! Ajatella. Ei kystia tai muuta viime kuun kipuja selittavaa. Oikealla puolella nakyi mahdollinen yksi munasolu. Ma olen aivan onneni kukkuloilla. Olisiko tama vihdoinkin meidan onnen alku. Ensi viikolla laakariaika ja saadaan vihdoin vastauksia meidan moniin kysymyksiin. Jannittaa.

Vierailija
2/33 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mahtavaa, kyllä mä oon niin iloinen teidän puolesta. Siis aivan ihanaa. Täällä on peukut ja pottuvarpaat pystyssä jospa teille tulis ihan oma pienokainen. Sinä jos kuka olet sen ansainnut!!!!! Kyllä se hännän ylhäällä pito joskus aina palkitsee <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan taas kaikki.

Hiljaista pitelee clupin puolella..missa kaikki on?

Kiitos Tirppa peukutuksista, kylla taalla jannitetaan kovasti. Aurinkokin alkoi paistamaan pitkasta aikaa tanne sateiden saarelle. Ensiviikolla on laakari joten sitten selviaa miten jatkot ja tuleeko kuinka kovaa pudotusta maanpinnalle. Toivottavasti saamme jatkaa tata toivekkaana oloa.

Wintteri

Vierailija
4/33 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siihen syynä on nettikatkos ja muutto. No vieläkin toimin vajaalla, eli nytkin kirjoittelen jostakin aivan muualta kuin kotoa.

Me siis olemme nyt sitten taas Suomen kamaralla ja ehkä tästä vielä joskus myös aivokoppa tajuaa, että tämä on nyt pysyvää eikä enää lähdetäkkään Euroopan sydämeen. =)

Hoitojen aikataulu lähtenee selviämään tänään kun saan soitettua Naikkarille, menkat meinaan alkoivat eilen ja nyt kun otetaan käyttöön piikit niin enköhän sitten jo perjantaina ole ekalla käynnillä opettelemassa miten tätä uima-rengasta piikitetään. Hiukka se kyllä jännittää, mutte eipä se varmaankaan niin kovin kummoista ole.

Olen ihan kokonaan pudonnut teidän kuulumisista, kun viimeksi olen päässyt koneelle joskus juhannuksen alla, niin en tiedä onko kellään jännät ajat menossa. No hiljaista on ainakin näyttänyt olevan, että lomalaitumilla varmaankin suurin osa kirmailee. =)

Miten menin Leian piinis?

Wintterille tsempit ehkä sieltä vielä löytyy niitä muniksia, vaikka sen ei pitänytkään olla mahdollista ja saattekin ihan oman pikkuisen. Hurjan jännää aikaa teillä, jälleen kerran.

Nyt huiskutukset kaikille täältä eteläisen Suomen jaostosta. \O/

Vierailija
5/33 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SuviTuulialle huiskutukset ja kiva kuulla etta olette asettuneet takaisin suomeen..ma taalla yritan etsia lentoja etta paasisin suomeen pienelle lomalle, lennot on vain tuhottoman kalliita talla hetkella.

ON: kp 12 meneillaan, lampo edelleen sama..ei nouse ei sit millaan. No onhan tassa viela pari paivaa...torstaina on uusi ultra ja laakariaika.

Ja taa ainainen vesisade alkaa raivostuttamaan kans...haluaa aurinkoon!!

Mitenkas muille? Leia????

-Wintteri-

Vierailija
6/33 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullutkaan kirjoiteltua pitkään aikaan. Syitähän on monia. Ja yksi makaa tuossa jalkojen päällä. Meillä nimittäin on nyt se koira vauveli kotona! Hurmaava riiviö, joka valvottaa ja pakottaa elämään aika sellaista koiran elämää. Vai oliko se koiran kanssa elämää? No kuitenkin rytmin nyt tällä hetkellä meillä melkein määrää tuo karva kasa.

Pakaste alkion siirto ei siis tuottanut tulosta kuten varmaan arvasittekin. Olin ihan kamalan pettynyt, koska nyt on sitten pakkanen tyhjä ja virallisesti ensimmäinen IVF kokonaisuudessaan ei tuonut tulosta. Sovittiin tosin miehen kanssa että nyt ollaan kesälomalla, eikä pohdita vielä jatkoakaan. Näin ollen olen ollut poissa palstaltakin vähän aikaa. Niin koville se siis otti.

Noo - jospa tämä kesä parantaisi noita haavoja ja syksyllä sitten olisi voimaa katsella taas uusia taistoja. Vieläkin on tosin hoitojen suhteen aika tyhjä pää.

Mutta nyt täytyy lähteä ulos, että päästään taas syömään ja nukkumaan. Tällaista tämä nyt on ;)

Kesäterkut kaikille!

Leia

Vierailija
7/33 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas,

pakko tulla pitamaan palstaa pystyssa..

Leia: Onnea pikku haukun johdosta ja paa pystyyn siella, ei saa vaipua masennukseen. Rentoudut nyt oikein kunnolla ja sit vain uuteen alkuun.

ON: Ihmeiden aika ei ole ohi...ainakaan viela...Ma olen mitannut lampoja aamuin illoin. Normaalilamponi on 36.4 ja tana aamuna se oli 36.7 ja just asken mittasin uudelleen ja se oli 37. Paivia on Kp 13 joten nayttais silta etta jotain tapahtuu. Viela ei halua antautua kokonaan ajatukselle etta ovuloisin aivan varmasti mutta tasan kuukausi sitten oli sama tilanne. Silloin " ovuloin" kp 14 lammoilla 37.6 ja kp 16 lammot oli takaisin normaalina. Joten uskaltaako tassa nyt ajatella etta munasarjat toimii sittenkin ja mina todellakin ovuloin.

Kaamiva ajatus, kun ei tieda kumpaan suuntaan kaantyy. Huomenna laakari..

-Wintsu-

Vierailija
8/33 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani että PAS ei tuonut sitä toivottua tulosta, mutta nyt keräät kovasti voimia lomailen ja sitten ehkä syksymmällä taas uudella energialla eteenpäin.

Koiravaavi pitänee varmasti ajatukset ja arjen sen verran vilkkaana että muuta ei juuri ehdikkään. Mekin olemme miehen kanssa pohtineet koiran ottamista nyt kun emme ole enää suurkaupungissa (mihin mielestäni koirat ei sovi/kuulu). Miehellä tosin taitaa olla tälläkertaa se kovempi haukkulikuume. ;)

No tällähetkellä meillä on vielä niin miljoona asiaa kesken, että ei ihan vielä ehditä paneutua asiaan. Meillä kun on sellainen pikku vaikeus että pääsemmekö yhteisymmärrykseen koiran rodusta. =)

|.| perjantaina tosiaan menen sitten piikitysopetukseen ja siitä se sitten alkaa, huh. Ei varsinaisesti jännitä se piikittäminen vaan se että lataanko nyt liikaa toiveita tähnä hoitoon ja sitten taas tullaan korkeelta ja kovaa alas. No kierto on vasta alussa että pitänee ottaa päivä kerrallaan.

Aurinkoisia tuulahduksia ja ajatuksia.

Vierailija
9/33 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvis: tsemppia piikitykseen...toivottavasti loppukesa tuo paljon iloisia uutisia!!!

ON: Kavimme tanaan laakarilla ja saimme hyvia uutisia, ulrassa nakyi kuin nakyikin pienen pieni (lue: liian pieni) vain 0.5cm kokoinen follikkeli. MUTTA ETTA MINULLA MUNASOLUJA!!!! Uskomatonta, ja itkuhan siina tuli. Laakari sanoi etta mun on aivan turha testata FSH:ta koska hormoonikorvaushoito estaa FSH nousun (OUTOA, mina kun olen aina luullut etta se on toisin pain). Laakari sanoi myos, etta hormoonihoito estaa munasolujen kehittymisen ja siksi ultrassa nakyva munasolu oli niin pieni. Pakko uskoa, kun kyseessa on yksi parhaimmista laakareista tassa maassa.

Arvatkaa tunsinko itseni petetyksi...miksi kukaan ei ole sanonut asiasta minulle aikaisemmin? No joka tapauksessa, laakarimme maarasi nyt hormoonokorvaushoidon lopettamista koska nayttaa silta (mahdollisesti), etta munasarjani alkavat elpymaan ja minun olisi mahdollisuus tulla raskaaksi sponttanisti. Itse en oikein siihen jaksa uskoa mutta yrittaa kai kannattaa. Saimme uuden ajan 3 kk paasta jolloin uusi ultra ja katsotaan miten edetaan jos en ole raskaaksi tullut. Etta sellaista tanne. Kesaa edelleen odotellaan, meille tulee vieraita suomesta ensi viikolla viikoksi ja kylla olis kurja jos ne suomes suvesta ja lammosta joutuvat tulemaan tanne sateen keskelle, toisaiseksi sateen loppumisesta ei ole tietoakaan.

Voimahalit kaikille

Wintteri

Vierailija
10/33 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tullut jo kaksi piikkiä tuohon vatsamakkaraan tuikattua, ensi viikolla sitten keskiviikkona lääkäriaika ja ultraus ja jos normaalin kierron mukaan mennään, niin varmaankin saan luvan tuikata Pregnyl-piikin lähes samoin tein ja sitten inssi. Simpat mua kuulemma siellä pakkasessa jo valmiiksi varattuna odottaakin. =)

Itse pistäminen on ihan iisi juttu, kun en kärsi edes minkään asteisesta piikkikammosta. Tosin lopputulos kyllä hieman jo jännittää, yritän kuitenkin mennä tässä päivä kerrallaan ja kyllähän tähän muuttoon liittyvät kaikki käytännön asiat pitää ajatuksia muualla, kun on niin paljon kaikkea muuta tekemistä.

Ensiviikolla en tiedä miten pääsen sitten taas nettiin kun muutamme sitten kämppäämme ja tämä väliaikaisratkaisu valmiine nettiyhteyksineen loppuu. Mutta yritän tulla johonkin väliin tulla kertomaan miten homma etenee.

Viesti oli nyt kokonaan täynnä omaa napaa, mutta täytyy myöntää että tuo neulatyynyksi muuttunut makkara on tällähetkellä se mikä päällimmäisenä mielessä on.

Vierailija
11/33 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SuviTuulialle lähetän ison onnenpotkun mukaan tähän seuraavaan inssiin. Kunpa nyt onnaisi. Jouduin itsekin silloin aikoinani piikittämään Pregnyliä, ja ei se minuakaan inhottanut, kun en piikkejä pelkää. Ikävä kyllä rasvamakkaraakin löytyy tarpeeksi. ;-)

Olen nyt ottanut lugeja kolmessa kierrossa lääkärin ohjeen mukaan noin 18. kiertopäivästä alkaen. Testasin kuitenkin tässä kierrossa oviksen tikuilla, ja se tuli vasta 22. kiertopäivä. Lugethan ehkäisee, jos niitä ottaa ennen ovista! Huoh... Olenkohan ottanut lugeja liian aikaisessa vaiheessa kiertoa. En vaan jaksanut tikutella, kun aiemmassa ultrassakin nähtiin muka oviksen olevan tulossa nopeammassa tahdissa. Tässäkin kierrossa ultrattiin ja lääkäri sanoin ultran mukaan oviksen olevan 14. kiertopäivänä. No ovis oli 22. kiertopäivä ovistestin ja tuntemuksieni mukaan. Ilmeisesti olisi taas clomikuuri paikallaan, kun on niin laiskat munasarjat. (Joskus aikoinaan lääkäri sanoi, että munarakkula kasvaa liian hitaasti, jos aikataulu on tuollainen, ja määräsi clomit.) Clomit tosin sai mulla aikaan sellaisen masennuksen että teki mieli kävellä bussin alle. :-(

Nyt on kamala PMS-ahdistus päällä, joten eiköhän ne menkat tee taas tuloaan.

Mukavaa kesäpäivää ja -viikkoa kaikille ja rutkasti plussasäteitä! Kyllä nämä omatkin tuntemukseni taas tässä paranevat kunhan menkat alkaa ja menee ohi.

Vierailija
12/33 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten selvinnee se inssi aikataulu. Itse olettaisin että tällä viikolla vielä olisi sekin edessä, eniten mietityttää että mitä jos munis on jo niin iso että se pitäs tehä jo tänään. No eiköhän se lääkäri kerro tossa muutaman tunnin päästä että mitä tehdään. =)

Mutta nyt täytyy lähteä valmistautumaan lähtöön, tulen sitten iltapäivällä kertomaan miten meni.

Vierailija
13/33 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärikäynti oli kohvin nopea pyörähdys, housut pois petille ultra (joka kesti ehkä n.2min.) ja sitten housut jalkaan. Aika jolloin pistän Pregnylin ja myös inssiaika... kaikkeen tuohon meni yhteensä alle 10min. ja olin ulkona vastaanotolta jo ennenkuin aikani oikeesti olisi edes alkuanut (olivat hieman aikataulusta edelle).

Perjantaina on sitten inssi kuten itse uumoilinkin, vasemmalla oli johtofoliikkeli ja oikealla toinen pienempi (vasen 19mm oikea 13mm). Pikkasen jännittää edelleen, mutta päivä kerrallaan. Saa nähdä miten tuon Pregnylin pisto ja sekottelu onnistuu, pitäkäähän peukkuja. =)

Anteeksi että olen nyt niin oman napani pauloissa että en osaa kommentoida muille mitään. Luin kyllä jutut äsken uudelleenkin, mutta äkkiä ne päästä kaikkosi. Nyt pistän täällä kamat kasaan ja lähden muuttokuorman purkuun.

Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille!

Ja tulihan tuota tekstiä taas vaikka piti vaan pikaisesti raapustaa pari riviä... ;)

Vierailija
14/33 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän on tapahtunut! Wintteri-toverini, koska teillä se lääkäri oli? Onpa mahtava muutos. Aika sitkeitä ne sun munasarjat nyt sitten kumminkin on, kun puskee rakkulaa ja muuta lääkityksestä huolimatta. Vau (va?)!

Tsemppiä piikittelijöille ja piinaajille. Lupaavaltahan kaikki nyt näyttää. Suvikselle lisäksi tervetuloa kotiin!

(.) Olen pysynyt koko kesäloman poissa kaikilta mahdollisilta lapsiin liittyviltä sivuilta. Nyt kun puoliso aloitti työt, ajattelin tulla katsomaan josko joku muu olisi kirjoitellut. Meillä on työn alla nyt oman talon osto! Jänskää. Ollaan laukattu pankeissa kilpailuttamassa lainatarjouksia ja nyt ravataan näyttöjä. Mikäs se mulla olisi ravatessa kun päivä loikoilen koirulin kanssa, mutta puolisoa vähän käy sääliksi kun joutuu työpävän jälkeen lähteämän. Mutta on tää niin jännää ja hauskaa ettei kumpikaan valita. Just ollaan lähdössä taas katsomaan yhtä, joka on kyllä *ihan* maalla mutta aika kivan oloinen netin perusteella. Saas nähdä... Hoitojen suhteen on parin viikon päästä lääkärissäkäynti, jossa kuullaan miten ja koska edetään. Me kun löydettiin se siittiöiden luovuttaja (mahdoinko edes kertoa?) joten nyt sitten kolmikolla ollaan liikkeellä.

Haleja kaikille, toivottavasti pian voin kirjoitta jo omien omenapuiden katveesta riippumatosta :-)

Vierailija
15/33 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis älkää luulkokaan ettenkö vähän väliä tarkistele lupipinoa. Nyt vaan näyttää niin positiiviselta kaikki, että toivottavasti kaikki saatte vauhtia toisistanne ja masut kasvamaan!

Suvikselle tervetulotoivotukset takaisin Suomeen! Kiva että pääsette samoin tein jännäämään, tuo ultratulos ainakin lupailee hyvää. Toivottavasti inssi menee hyvin ja tulos parin viikon päästä näyttäisi plussaa...

Lene: Heilutukset ja tsempit sinnekin! Toivottavasti sun ei niitä clomeja ei sitten kauaa tarvitsisi syödä vaan tulis se toivottu plussa sullekin...

Ihania juttuja muutenkin tapahtunut, Wintteriltä löytynyt munasolu ja Tiuhtikselle siittiöt, mahtavaa!!

Muillekin paaljon plussapallosia ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Ja jos sattuu Tirppa lukemaan pinoa niin heilutukset sinnekin ja kertoo ticoticolle terveiset :-)

Kaihoisasti vauvamahoja (nyt jo!!) ihaileva H + Pallonaama Penelope

Vierailija
16/33 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti tuntuu Wintterinkin tapahtumat kuin kaverille tapahtuis, vaikkemme tainneet milloinkaan yhtäaikaa aktiivikirjoitella. Pidän teille kaikille kovasti peukkuja. Ja jännityksellä seuraan kirjoituksianne.

terveisiä kaikille,

hamu ja jo isopoika 2v sekä vielä isompi sisko 5v.

Vierailija
17/33 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvikselle tervetuloa Suomeen ja kaikkea hyvää uuteen hoitoon!!!! Täällä keski-Euroopassa (edelleenkin) pitelen kovasti peukkuja! Lueskelen myös melkein säännöllisesti clubilaisten kuulumisia!

Peukkuja myöskin muillekin club30:n jännääjille!

Minä kävin helmikuussa PAS-hoidossa, siirrettiin yksi alkio ja nyt olen menossa viikolla rv 24 ja taas pieni poika tulossa;-D Alkiot pakastettiin vuonna 2004 IVF:n jälkeen, jolloin meille syntyi samasta pakastussatsista poikavauva, joka on nyt 2 v 7 kk. Suomeen lennetään ensi viikolla lomalle!

Vikutuksia ja haleja kaikille tutuille ja uusille clubilaisille!

Vierailija
18/33 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon vanhoja tuttuja täällä " käymässä" .

Kesänkukalle onnittelut plussasta ja nyt oletkin jo yli puolen välin ja tervetuloa Suomeen visiitille. Mulle on muuten iskenyt aikasta paha kulttuuri shokki... mitä en kyllä osannut yhtään odottaa. Silti Suomeen paluuseemme olen todella tyytyväinen.

Tiuhtiainen, en tiennytkään että clubissamme on joku muukin joka tarvitsee luovutettuja siittiöitä. Meillähän näitä hoitoja tehdään nyt ennen lakimuutosta nämä kaksi (hienä- ja elokuu), jos tämä tänään tehty inssi ei siis tuota tulosta. Sitten onkin täysin auki että miten jatkossa toimitaan. Jos haluat jutella tilanteesta enemmän niin voit kirjoittaa mulle myös s-postia. suvituulia 75 @ yahoo.com (ilman noita välilyöntejä siis osoitteeni).

Sitten hieman tuosta inssistä jos kertoilisin...

Tälläkertaa toim.pide ei ollut kaikkeista helpoin kun kohtuni/munasarjat oli hieman " mutkalla" ja lääkäri joutui oikein pihdeillä sitä ohjailemaan että sai katetrin menemään oikeaan paikkaan. Munasolut ei olleet vielä puhjenneet joten ajoituksen pitäisi olla juuri kohdillaan. Jos luotan omiin tuntemuksiini niin jotain tapahtui tuossa parisen tuntia sitten, kun vatsaa vihloin tutun tuntuisesti. Kuulemma molemmat munikset oli sen verran kookkaita että tod.näk. puhkeavat molemmat, eli pienen pieni tupla mahiskin on olemassa. Lääkäri ei siitä kyllä edes puhunut.

Nyt sitten aloitellaan piinis... mutta tekemistä riittää niin paljon että saa nähdä ehtineekö tässä ees piinailla. =)

Nyt taas muutto laatikoiden pariin.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Vierailija
19/33 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun täältä tulis taas sellanen plussa-aalto ettei mitään rajaa... Ainakin lähtöasetelmat ovat hyvät, on munasolu bongattu (terkut Wintterille), siittiöitä löytynyt ( heippa Suvis ja Tiuhtiainen).

Helillekin huiskutukset, ticoticolle meni terkut. Käski sanoa Penelopelle kans terkkuja pohjolasta ;)

Täälläkin yksi joka tunnustaa seuraavansa lupin tapahtumia tiiviisti vaikkei enään " kuulukkaan" tän puolen lupiin. Kun niin toivois kaikille sitä nyytti-tulosta.

Mutta sen pidemmittä jaaritteluita hännät pystyyn kissanaiset, te olette superihania ihmisiä joille toivon kaikkea parasta mitä elämä voi tarjota!!! Jo senkin vuoksi, että tämä palsta on pelastusrengas ja te olette voima joka pitää renkaan pinnalla.

Ihanaa kesän jatkoa ja runsaasti auringon- ja plussasäteitä kaikille!!

t. tirppa ja ticotico 24+3

Vierailija
20/33 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan minäkin kurkkivani teidän kuulumisia. :o) Tottakai sitä haluaa tietää mitä clubilaisille kuuluu ja erityisesti kun on tuttu nicki ketjussa.

Suvituulialle vilkutukset ja tsempitykset piinailuun. Teillä varmasti riittää puuhaa muuttolaatikoissa niin et ehdi pohtia liikoja piiniksen edistymistä.

Lene, peukutukset sinulle seuraavaan kiertoon.

Vietämme perheen kanssa kesälomaa Suomen suloisessa suvessa ja syksyllä taas palaamme kaukomaille. Pieni prinsessamme 5kk nauttii suuresti olostamme mökillä.

Halirutistukset clubilaisille ja aurinkoa toivottaen

Nuru