Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisin sinun miehesi rakastajatar, niin toivoisitko että

Vierailija
01.07.2007 |

soittaisin sinulle ja kertoisin. Suhde on loppunut minun aloitteestani, mutta mies olisi ollut valmis eroamaan vaimostaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnostaisi moinen puhelu, huhheijaa

Vierailija
2/12 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin muitten mielipidettä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin jätän asian sikseen. Tosiaan muitten mielipiteitä kysyn ja sitä mikä teidän mielestänne on oikein. ap

Vierailija
4/12 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mitä ei tiedä ei satuta,

ja mua on jo kerran sattunut sillä rintamalla.

Vierailija
5/12 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kovasti näitä, jotka eivät halua ja sitten elävät jossain hemmetin kulissi-avioliitossa. Huoh.

Vierailija
6/12 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää tieto siitä, että haluaisit kuitenkin tietää. ap

Vierailija
7/12 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, kyllä minä haluaisin tietää jos miehelläni olisi ollut oinen. Ihan sama olisiko mies ollut valmis eroamaan minusta ja jatkamaan uduen kanssa vai ei, mutta tietysti haluaisin tietää.

Sinun kannattaisi miettiä siirtosi tarkoin. Jos haluat satuttaa miestä niin se ei ole oikea lähtökohta paljastukselle. Jos haluat ilmaista katumusta teostasi ja haluat kertoa vaimon vuoksi, niin tee se sitten.

Vierailija
8/12 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ihmisten hoitaa itse elämänsä, jos mies ei koe aiheelliseksi kertoa niin ehkä heille on sitten parempi jatkaa noin. Sinnehän se mies kuitenkin jäi, jos jätit hänet, ja hän oli eroamassa vaimostaan, niin kai olisi lähtenyt jokatapauksessa jos todella ei haluaisi jatkaa kotona.

Eli anna olla.

Vierailija
9/12 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole sinun moraalinen velvollisuutesi. En haluaisi tietää, ja kaikkein vähiten sinulta.

Jos mieheni joskus itse sen syystä tai toisesta kertoisi, pystyisin ehkä suhtautumaan asiaan. On vaiheita, jolloin moni olisi valmis lähtemään.. ja toisia, jolloin on tyytyväinen että on tullut jäätyä.

Vierailija
10/12 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko muu maailma paitsi vaimo. kuinka naurunalaiseksi siinäkin tekee itsensä.. on naama messingillä kotonsá ku mies painaa muita.. yök.

Vierailija
11/12 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieluummin en ollenkaan, mutta jos kertoo niin on kerrottava heti, se aika mitä siihen väliin jää, jolloin minä olen vaan ollut tyhmänä hymy naamalla suhteessa tietämättä pettämisestä, se aika on paha jälkeenpäin korjata.

Ja viiveellä toiselta naiselta: en helvetissä ikinä enää haluaisi kuulla.

Kerran tosiaan olen sellaisen puhelun saanut, ja ai helvetti sitä tunnetta. Sitä ei korjaa mikään, ettei mies kertonut itse, ja itse asiassa kiisti vielä jokusen viikon sen puhelun jälkeenkin, kunnes tunnusti kun näin naamasta kuitenkin että jokin oli pielessä ja pahasti.

Eli jos ei tunnusta itse pettämistään heti, voi asian jättää oman omatuntonsa ja syyllisyytensä vaivaksi, siinä rangaistus.

Vierailija
12/12 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakuaisin tietää jos mieheni olisi petollinen sika jotta voisin viskata pellolle.

Soita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi