Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keisarileikkaushaavan arvesta

Vierailija
08.10.2008 |

Oisko kellään kokemusta kertoa, että millä aikataululla tuo arpi muuttuu semmoiseksi vaaleaksi? Mulla leikkauksesta nyt aikaa 6 kk. Haava luonnollisesti parani normaalissa aikataulussa, mutta arpi on edelleen selvästi punainen ja ikään kuin vähän koholla. Vain haavan toisesta reunasta n. 2 cm:n matkalta arpi on vaalea.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. saipahan sit aidon arpitatuoinnin ihan kaupanpäälliseks ihanasta lapsesta!

Vierailija
2/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nyt kolmannesta sektiosta 1v aikaa ja just kattelin sitä tuossa viime viime viikolla, että on "hävinnyt" kokonaan. Siis se poimu siinä arven kohdalla on ikuinen, mutta viillon jälki on jo ihan vaalea. Itsellä ihotyyppi, johon ei tule esim ollenkaan raskausarpia ja mustelmiakin aika vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekaan ei tullut raskausarpia, mutta mustelmia tulee herkästi. Ja isomman finnin jälkeen kestää piiitkäään, ennenkuin arpi häviää. t. ap

Vierailija
4/8 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkauksesta myös 6kk

Riippuu tosiaan sun ihotyypistä vaaleneeko ja tasottuuko...

Vierailija
5/8 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ite samaa aikoinani mietin.

Vierailija
6/8 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkkoja ulkonäöstänne. En ole ollenkaan tuommoista tarkkaillut. Arpi on sitäpaitsi vatsakielekkeen alla mulla. Se on vaalea ja aikaa on 7 vuotta.

Vierailija
7/8 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipa se olla sit pitkään punainen. Mutta eipä tuolla sinänsä nyt mitään väliä, jäähän se siististi bikinirajan alapuolelle. Kiitos vastauksista. t. ap

Vierailija
8/8 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tehtiin keisarileikkaus samaan arpeen ja vanhaa arpikudosta poistettiin. Nyt arpi on paljon siistimpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi