Mikä käsittämätön siinä on että 2 v herää joka ikunen aamu kauheen kitinän ja marinan kanssa?
Suht hyvin kumminkin nukkuu yönsä, mutta aamulla alkaa potkiminen ja narina. Loppu sentään heti kun nousee ylös.
Kommentit (10)
on kans melkein järestään pahalla päällä kun herää
No meidänkään muru ei ollut sitä ikinä ensimmäiseen kahteen vuoteen. Ja millään en todellakaan saanut sitä nukkumaan enemmän. Nyt ei enää huuda ja paru joka aamu, on vaan sellainen vinkuvainen. On siis nyt 3.
Mutta tuohon yksilöön ei oo pätenyt mikään muukaan, mitä neuvolan oppaissa lukee, joten mun näkökulmasta ne koko oppaat on tehty vain äitien kiusaksi ja stressin lisäämiseksi. Eikä niiden kirjoittajat tiedä oikeista lapsista mitään.
Ihan luin, että siinä lukee " mitä käsittämätöntä" eikä " mikä käsittämätön" .
Että siksi tuo vastauskin on vähän käsittämätön.
Myöskin liiallisella huomiolla voi tulla ärtyisäksi.
Meillä itse aurinkoiset lapset olleet kautta aikain. Ainut joka herää pahalla kiirillä välillä on äiti itse. :(
Jos sulla ei oo aiheesta mitään kokemusta, niin miksi pitää tulla paistattelemaan, esittämään viisasta ja luulemaan, että me muut ollaan ihan idiootteja.
Mutta hei, missä se muuten on, ei ole näkyny tpitkään aikaan.
Ja aamuisin on hirveän vihainen ja itkuinen. Ollaan tultu siihen tulokseen että sillä on pissahätä. Yöllä kun alkaa itkemään niin vien vessaan, siihen loppuu itku ja aamulla herää iloisena. Aamulla taas kun itkee niin vien vessaan. Kamala itkeminen että ei halua pissalle kun ei ole hätä mutta kyllä vain onkin, siihen loppuu taas itku. Olisko teillä sama juttu
eikä oo koskaan herännyt pahalla tuulella.
Taitaa olla vaan vika siellä peilin puolella, jos itse olette hyvällä tuulella, niin ovat lapsennekin!
Vierailija:
Kamala itkeminen että ei halua pissalle kun ei ole hätä mutta kyllä vain onkin, siihen loppuu taas itku. Olisko teillä sama juttu
meni ohi jossain vaiheessa mutta on enemmän aamukränkkä kuin kukaan muu lapsista.