Pahimmat duunimokanne? Rahallisesti? Entä muutoin? Itsestä tuntuu, että vain ryssin työssäni.
:-( Kaikki menee pieleen. Ihan koko ajan. K-O-K-O ajan. :-(
En muista mitään. Aina on ollut huono muisti.
En tajua mitään.
Olen hidas. Mulle pystyy myymään mitä vaan.
Olen täysin johdateltavissa ja vietävissä.
Olen niin helvetin t-y-h-m-ä.
Kommentit (8)
joten ei mokiakaan. Ja ikää lähemmäs 40v :-(
että ulkopuoliset eivät näe puoliakaan siitä, mitä itse huomaat. Eli älä kerro kaikkea...
yhdellä tosi pienellä epähuomiossa tehdyllä mokalla voi helposti heittää tuhansia euroja menemään.
No, onneksi jokaiselle käy niin joskus, joten moitteita ei tule ellei tule tavaksi, eli ellei niin tapahtu ihan joka viikko ;) Tekevälle sattuu!
Esim. tein kaupat vastoin valtuuksiani. En yksinkertaisesti muistanut että pomo sano, ettet sitten osta siltä mitään lisää soppariin. :-( t.ap
Tämän verran tuli takkiin, mutta potkuja ei tullut.
Olen copy mainostoimistossa. Näissä hommissa jos mokaa, moka jää herkästi elämään nettiin. Katsopa tämä linkki, ehkä omat mokat ei sitten tunnu niin pahoilta ;-D
http://www.pingstate.nu/foorumi/163103?all=1
Jokainen mokaa joskus, toiset ottavat mokista itseensä ja toiset taas eivät myönnä virheitään. Älä ruoski itseäsi, ja vaan mieti, mitä voisit tehdä toisin ettet mokaa samaa juttua enää uudelleen. Ja vika voi olla myös olosuhteissa, eikä sinussa
Mulla on myös huono muisti, niinpä kirjoitan tärkeät asiat ylös, jos esim. pomo antaa mulle ohjeita.
firma arvostaa sinua niin paljon että laittoi 4 milliä koulutukseesi...