Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko neljännen odottajia joilla EI km takana

08.10.2008 |

Tässä neurotisoin ja huolestun kun neljättä odotan. Takana kolme raskautta ja tuloksena kolme lasta. Olen ollut niin onnekas että en ole koskaa kokenut keskenmenoa. Nyt sitten haluankin tietää että onko muita joilla on kolme raskautta takana ilman keskenmenoja ja nyt neljäs raskaus? Pelottiko teitä? Miten saitte itsenne pysymään rauhallisina?

Neljäs vaivaiset rv 4+3

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei yhtään km takana. Rv nyt 21+4. En oikeastaan ole osannut kunnolla pelätä mitään, mutta aina välillä ajatuksissa käy että "voiko olla niin hyvä tuuri, että vielä kerran kaikki menee hyvin?" Rakenneultraan asti oli pientä epävarmuutta mielessä, mutta varsinaista pelkoa ei. Hyvin on raskaus sujunut, (paitsi että väsyttää koko ajan). Missään raskauksissa ei ole ollut alussa vuotojakaan, kaikki mennyt hyvin.

Helmikukka onnellisesti neljättä odotellen

Vierailija
2/9 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa kuulla että ei välttämättä kaikki saa keskenmenoja. Pelottaa kun on niin alussa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä yhtään keskenmenoa takana :)

Kieltämättä välillä tuntunut että miten on voinutkin olla näin hyvä tuuri ettei koskaan keskenmenoja tms. Ja kaikki lapset terveitä :)

Mutta ymmärrän oikein hyvin että pelottaa kun niin itsekin aina välillä tunnen.

Leppoisaa odotusta

Minni kera kuusikon ja masuasukin rv 18+6

Vierailija
4/9 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös edelliset raskaudet menneet hyvin, lapset terveitä ja synnytykset menneet hyvin. Mutta nytpä onkin tosissaan se huoli itsellä. Viikkoja kasasas vasta 8+5, mitään ei ole vielä ultrattu, tänään tuli juuri np-ultra-aika, joka on 3 vko:n päästä...vasta!! Työvuorojen takia en päässyt aiempaan ultraan, joka olisi tehty pikaisesti ( mainitsin neuvolassa, kun on hieman huolestunut olo ja,että haluaisin varmuuden asukista. Hän olisi sitten ultrannut toisella paikkakunnalla, mutta yksi päivä oli mahdollinen ja sepä olikin sitten pakollinen työpäivä, höh!).

Oireita on ollut, mutta se ehkä tässä huolen itselle aiheuttaa,kun oireet on paljon pienempiä kuin ed. raskauksissa. Kaikki muut alkuraskaudet on menneet 3-4 vko:a pää pöntössä! Nyt en ole oksentanut kertaakaan, mutta toki on ollut etovaa oloa ja yökkimistä. Vatsa on kasvanut ja rinnat myös, että kylläpä sen puolesta todelliselta tuntuu koko juttu.

Rauhallisuus tulee varmaan sitten sen ultran jälkeen vasta...

Vierailija
5/9 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tämä neljäs raskaus oli yllätys,mutta nyt kun on jo rv 8 :) tuntuu kuin tämä olis ollu ihan odotettu ja toivottu tapaus! Nyt odotan ensimmäistä ultraa joka on vasta 2vkon päästä ja toivon kovasti että kaikki menee loppuun asti hyvin. Jännittää ja huolestuttaa mutta yritän ajatella positiivisesti!

Mun kaikki raskaudet on päätyny sektioon, eka oli kiireellinen ja loput suunniteltuja.mun pienin vauvani on painanut 4150g ja suurin 4400g.

Nyt ei vauvan koko enää huoleta kun tämä neljäs leikataan joka tapauksessa.

Leikkaus kylläki jännittää myös! Viimeksi ei osunu puudutus ihan nappiin!!

Onnea sulle odotukseen!!

Vierailija
6/9 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä keskenmenoja. Kakkonen tosin ennenaikainen, syntyi rv31+1, mutta rerve ja reipas poika tänä päivänä. Kolmatta odottaessa makasin muutaman viikon sairaalassa. Joten jännityksessä eletään päivästä päivään. Tähän mennessä on alkanut jo pahin pelko ja epäilyt helpottaa, kun liikkeet tuntuvat jarkuvasti.

Onnea odotukseesi! Kannattaa elää päivä kerralla eikä turhia murehtia. Valitettavasti vain tuntuu, että tämä odottavan äidin osa on aina myös murehtimista ja huolta eikä vain iloa ja onnea uudesta elämästä.

Katjalah&nelonen rv22+4

Vierailija
7/9 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin kanssa asiaa ja olin varma että neljättä odottaessa viimeistään saan keskenmenon. Se kun on niin valitettavan yleistä. Alkuraskauden ultrassa jo totesin lääkärille, että tuulimunahan se on ja lääkäri vaan että älähän nyt :) Ja kyllä sieltä silloin syke löytyi.

Itselläni siis 3 tyttöä:

10/2004: Rv 39+6, 3820g, 52cm.

03/06: Rv 39+6, 4090g, 52cm.

05/07: Rv 40+1, 4510g, 53cm.

Ja odotellaan neljättä syntyväksi rv 34+5 ja kaikki hyvin.

Ei kait sitä peloilleen mitään voi, mutta keskenmeno on asia johon ei itse voi vaikuttaa. Joko vauva syntyy tai sitten ei. "Korkeimman kädessä" kait nuo asiat on.

Onnittelut raskaudestasi ja hyviä vointeja!

AIHA ja masussa poika tällä kertaa ;)

Vierailija
8/9 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman keskenmenoja.

Toki raskaudet (viimeiset 3 ainakin)olleet hieman toinen toistaan hankalempia mutta muutoin kaikki sujunut hyvin!

Tieto lisää tuskaa,ja niinhän se on että helposti ajattelee voiko vieltä nytkin kaikki sujua hyvin.Itse samat tunteet läpikäyneenä.

Onnea raskauteesi!!

Petite ja seiska rv n 32

Vierailija
9/9 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ainakaan vielä keskenmenoa. Joka kerran on kyllä alkuraskaus mietityttänyt enemmän kuin edellisellä kerralla... Onnea raskauteesi!

adelia rv 14+