Varasin ajan perheneuvolaan.
Koska olen paska äiti. Kaksi lasta alle 3v ja hermot ei kestä. Tai siis enää ei kestä kun esikoisella on järkyttävä uhma ja kuopus on löytänyt oman tahtonsa.
Esikoista käsittelen toisinaan (päivittäin) kovakouraisesti, pelkää minua kun lähestyn kiukkuisesti :(
No mutta, kai siellä osataan auttaa.
Kommentit (11)
Vierailija:
Äläkä välitä tuosta edeltävästä viisastelijasta - sossu voi tarjota paljon hyvää, oikeasti.
Vai että sossun sotkevat heti mukaan..
Ap
Mutta jos se auttaa sinua ja lapsiasi, niin miksi ei???
Vaan hommasin itelle napit ja nyt kaikki ok!
Neuvottelu ehkä jarjestetään sossun kanssa, mutta mitä sitten? Viranomaisilla on halu auttaa, ei kiusata.
Kiva, asiat on sillä tolalla että olisivat vielä korjattavissa vain perhenla käynneillä, nyt en saa oikeaa apua kun en voi olla rehellinen.
Sossu ei auttaisi minua eikä lastani, niin huonosti eivät asiat vielä ole.
Ap
älä pelkää kertoa tuntemuksistasi, vaan ota apu rohkeasti vastaan. teidän kaikkien, sinun, lastesi (ja miehesi jos sellainen on) elämänlaatu paranee.
rohkeutta vain.
Ei siinä mitkään käytännönneuvot(kasvatus) auta jos masentaa.
Olen ollut masentunut vuosia sitten, olo ei ole lainkaan sellainen.
Tunnen vain päivittäin (hetkittäin) suurta raivoa varsinkin esikoista kohtaan.
Jatkuvaa kitinää, inttämistä, kiusantekoa, rikkomista, huutamista, heittelyä jne.
Osaa olla fiksu, kiltti, ystävällinen, huomioiva jne. Täysin ikäkauteen liittyvää siis, ei lapsen " syy" (eikä koskaan olekaan!).
Minä vaan en kestä!
Ap
Oikeailla tiellä olet, hyvä ku hankit apua, ja toivon totisesti että siellä perheneuvolassa on joku joka oikeesti osaa sua auttaa...
kyllä muakin siellä oikeesti autettiin, se vika oli mussa kun en kunnolla kertonut niistä huonoista jutuista...
ja sano hei heti jos ne alkaa neuvoon että miten kasvatat lastasi tai jotain sinnepäin että sä haluut neuvoo siihen ettet olis kovakouranen, kun oletan että tiedät tasan tarkkaan miten niissä tilanteissa tulisi käyttäytyä,mutta silti teet väärin
Kun minä kyllä tiedän miten pitäisi käyttäytyä..
Tiedättekö, olisisin todella hyvä äiti ellen mitätöisi kaikkea tällä " väkivaltaisuudella" .
Äläkä välitä tuosta edeltävästä viisastelijasta - sossu voi tarjota paljon hyvää, oikeasti.