Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me kaikki ollaan talla palstalle siksi, etta elamassa on joku vaje sosiaalisissa suhteissa. Kavereita puuttuu tai ainakin se tosiystava, jolle voi kertoa ne noloimmatkin jutut. Jot

Vierailija
29.06.2007 |

en miksi, oi miksi, me ollaan niin helvetin ilkeitä toisille, vaikka samassa veneessä ollaan kaikki!?! Me ollaan av-mammoja, ei me kaivata mollaamista vaan kannustamista. Ehkä positiivisten viestien voimalla jokainen voisi ponnistaa ylös täältä ankeasta virtuaalimaailmasta ihan oikean elämän pariin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan pääse täältä pois vaikka miten rimpuilen!

Vierailija
2/11 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun jutut! Olin aamuvuorossa töissä. Sitten tuttavan kanssa kävimme kaupassa, tulin kotiin. Loma alkoi justiinsa, kuuntelen tässä Helsingin kirjaston internet-musakokoelmaa ja nautin tästä loman alusta.

Ystäviä ja tuttavia riittää, huomenna menen grillijuhlille, lauantaina on esikoiseni syntymäpäivät. Kai sitä nyt saa hetken istahtaa ilman että herää epäilys, ettei muuta elämää ois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoamista ym. tekemistä olisi vaikka toiseille jaksaa, mutta kun laiskottaa niin vietävästi, etten viitsi aloittaa.

Vierailija
4/11 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja inhoan sanaa av-mamma. Olen äiti, joka palstailee täällä satunnaisesti, mutta en silti ole mikään mamma.

Vierailija
5/11 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin töissä, tuli joka päivä kahvitauoilla ja ruokatunnilla juteltua kaikkea sontaa. Nyt kun olen kotona, eipä kauheasti tule vauvalle juteltua mitään kökköjuttuja.

Vierailija
6/11 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on niin helppo jämähtää, kun pitäisi tehdä kotitöitä. Sitten vaan sipaisee kiireellä ne pakolliset. Onneks on kesäloma ja nettivieroitus edessä. Sen jälkeen kun joku asentais mulle tähän koneeseen av-lukon, niin olispa ihanaa!

Vierailija
7/11 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ereita ja sosiaalisia suhteita?

Vierailija
8/11 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti on välillä kiva jutella ihmisten kanssa myös virtuaalisesti. Täällä on myös se hyvä puoli, että asiaan kuin asiaan saa heti monta mielipidettä tai kokemusta, olkoonkin että osa on provoja. Tämä palsta antaa siis tässä mielessä enemmän kuin tosielämän ihmissuhteet. Eihän kukaan yksi ihminen voi olla kaikkea mieltä kaikesta. :) Toki syvät tunnetarpeet tulevat täytettyä tosielämässä paremmin.

Vierailija
9/11 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerranki kiva ilman aikataulua olla ja kuluttaa aikaa netissä

Vierailija
10/11 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauretaan sitten tosiystävien kanssa av-mammojen toilailuille.

Vierailija
11/11 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ap:n kysymystä kannata silti täysin ohittaa. Täällä on paljon ihmisiä paikkaamassa virtuaalisesti puuttellisia sosiaalisia verkostojaan. Miksi täytyy olla heille ja kaikille muille paikallaolijoille niin vittumaisia?

Kuvitelkaa, että ei olisi päivän mittaan muita keskusteluyhteyksiä keneenkään, kuin tällaiset palstat. Ja sitten saisit vain haukkuja ja paskaa niskaan?

Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi