Mun mies ei halua seksiä!!!
Tää on niin turhauttavaa, eilenkin yritin vähän vokotella, istuin sylissä ja koskettelin jokapaikasta, niin mies nukahti!!! Mikä mättää, yhessäkin ollaan oltu vasta 1v3kk. Edellsestä seksikerrasta monta viikkoa..
Kommentit (15)
Kyllä se kaikkee muuta jaksaa ihan hyvin, mutta ei seksiä. Ja niistä vihjeistä, jos ei suoraan sanottuna ja munan hierominen oo kunnollisia vinkkejä, niin on se kumma. Kaikkea on kokeiltu, hienovaraista ja pannaanko tyylistä lähestymistapaa. -ap-
Teette kaiken aina saman kaavan mukaan. Oletteko koskaan nussineet luonnon helmassa? Kokeileet anaaliseksiä? Leluja? Oletko aktiivinen? Ratsastatko? Naiset usein valittavat, että kyykkyratsastus ei tunnu miltään, mutta eihän aina ole pakko olla niin itsekäs, koska se miehistä tuntuu niin HELEVETIN hyvältä...
Onko se vähän sama kuin jos Linda Lampenius soittaisi viulua?
Mies ottaa suihin multa jonka jälkeen se panee mua takaa päin tai normisti lähetyssaarnaajassa. toinen tapa on ollu että ollaan " sylikkäin" josta sit mä siirryn päälle. Ei olla kyllä harrastettu seksiä missään erikoisessa paikassa(no kerran mun työpaikalla..) eikä ole leluja-ap-
Kyllä se tuola kaupungillakin naisten perään kattelee. En oikein tiiä että mitn sellanen ilmenis. ja kuulostaa aika epätodennäköseltä. On kuitenkin ollu aika aktiivinen toi seurusteluelämä. Seksiäkin meillä oli alussa paljon. -ap-
Kun olette olleet vasta reilun vuoden yhdessä ja nyt jo noin vakavia ongelmia seksin suhteen, niin jos puhuminen ei miehellesi auta, niin kannattaisi varmaan miettiä eroa. Koska todennäköisesti tuo vain vuosien myötä pahenee. Oletko varma ettei miehelläsi ole toista naista?
Voisikohan olla niin... OIkein vakavasti asiasta ei olla puhuttu, ehkä ei miehen mielestä oo vakavaa. Mutta kyllä mun mielestä edes kerran viikossa olis normaalia. -ap-
Meillä sama juttu, mies haluaa seksiä 1-2 krt kuussa. On silti kuulemma hyvää seksiä eikä ole toista naista mutta kun ei vaan tee mieli. Itse sitten ihan puutteessa ja sen takia kiukkuinen mutta minkäs teet. Ei sitä oikein voi toista pakottaa. Mäkin olen ulkonäöltäni ihan ok ja avoin kaikelle erilaisellekin mutta kun ei niin ei.
Ollaan oltu yhdessä 7 vuotta ja aika alkuaikoina alkoi seksin kanssa takkuamaan. Mies ei vain halua yhtä usein kuin minä. Sille riittää usein vain pari kertaa kuussa, mutta joskus se tahtoo neljänä iltana peräkkäin. Sitten voi olla vaikka 1½ vuoden tauko ettei ole yhtään seksiä.
Se vain on sellainen, kai hormonit tms. vaikuttaa. Ei siihen mikään oikein auta.
Osoita miehellesi hellyyttä, rakkautta ja hyväksyntää. Silittele selkää ja pusuttele, äläkä ainakaan marise tai painosta.
Kaupasta monivitamiinipillereitä nassuun.
Kyllä se väsymys vie halut mieheltäkin. Mitenkäs hän nukkuu?
Olen ihan mielestäni tavallinen, 170cm, 60kg, pitkä tukka enkä mitenkään ruma... Mieheni ei koskaan tee aloitetta ja näköjään enää ei auta edes jos ite teen. Tosi helvetin ärsytävää. Kerran kysyin miksei me koskan harrasteta seksiä niin mies katsoi ihmeissään ja kysyi että miten niin... Öö, eikö oo huomannu.
Ja miehen kokoon, ihan perusmies, ei lihava jos sitä tarkoitat. -ap-
Jos mitään ei tapahdu, vaihda miestä.
Usein suihkussakin kun yhdessä käydään siinä on elonmerkkejä, mutta mies ei millään lailla osoita haluavansa käyttää sitä.. Enkä nyt kyllä ala sitä väkisin sisälleni tunkemaan. Kun ei vihjeet mee perille, hyväily, suutelu niin mitä siinä pitäis tehdä. Prkl. Niin ja suudellaankin vain silloin harvoin kun harrasteaan seksiä. Muuten vaan kevyt pusu jos sitäkään. -ap-
Kauhee tarve avautua kun niin nyppii.
ap: