Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kohdunnapukan toiminnasta tietoa?

29.06.2007 |

Eli miten sen pitäisi olla jos on kuukautiset ja miten sitten jos on raskaana?

Olen ymmärtänyt että kun on raskaana se on ylhäällä ja kova sekä kiinni ja kuukautisten aikaan pehmeä ja ehkä auki?

raskausoireita löytyy taas mutta vuoto alkoi hieman tänään ja napukka on ylhäällä ja kiinni ja tosi pieni sellai kutistunut rusina;)

Kolme keskenmenoa ja parissa olen ollut raskaan vaikka vuosinkin vähän kuukautisten aikaan. toisesta syntyi terve poika, toinen kesken.

Olisin niin alussa ettei testit vielä näytä plussaakaan jos näin olisi.

Jos joku osaisi valaista asiaa ja kertoa miten se napukka " toimii" .

Kiitos

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautisten aikaan ainakin mulla kohdunnapukka on selvästi " auki" ja isompi ja pehmeämpi, raskauden aikana en sitten tiedä kun kokemusta ei ole! Miten muuten oviksen aikaan, miehen mukaan ainakin kierron puolivälissä kohdunnapukka kuulemma " tuntuu" selvästi enemmän kuin tavallisesti.

Vierailija
2/6 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koittanut netistä ettiä tietoa kohdunnapukasta mutta ei paljon mitään löydy.

Mulla on oviksen aikaan ylhäällä auki ja pehmeä. Ja aikaisemmissa raskauksissa on kyllä ollut kiinni ja ylhäällä tuo napukka.

Nyt on vielä lämmötkin melkein 37 vaikka vuoto alkoi jo tosin niukkana.

muistaakseni on lämmöt ollut alhaalla aikaisemmissa kierroissa kun vuoto alkaa ja vähän ennenkin. tosin olen ollut jo tän vuoden puolella 6 kuukautta raskaanakin pariin otteeseen ja viim. kk on vasta ensimmäinen kunnon kierto eli en enään muista näitä lämpöjä tarkkaan.

Täytyykäydä apteekin kautta ja hakea r-testi jos vaikka jo näkyisi jotain jos näkyäkseen.

jos joku vielä osaa kertoa asiasta niin olen kuulolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy aika hyvin yksiin kierron vaiheiden kanssa, jos 28 nyt on mun oikea kierto... pitäisikin lainata kirjastosta joku naisten gynekologisen itsehoidon opas, mikä perustuu kuukautiskierron vaiheiden seuraamiseen, en kyllä tiedä mikä olisi hyvä. Joku our bodies, ourselves on 70-luvulta, jos suomen- tai ruotsinkielistä osaisi joku suositella olisin kiitollinen.

Vierailija
4/6 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin!

Vierailija
5/6 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdin tutkimaan nipukkaa.Otin kierukan pois toukokuun lopussa,menkkojen aikana.Kun menkat loppui,aloin koitteleen melki joka pvä miten se muuttuu ja menkkojen aikana se on siis auki ja pehmeä ja mulla oli alhaalla.Sitten kun menkat oli loppunu se rupes meneen kiinni ja kovettui.Ovis aikaan se taas aukeni ja pehmeni.(tunnen ovikseni myös kivuista) Oviksen jälkeen taas koveni ja meni kiinni ja kun menkkojen oletettu alkamis päivä läheni oli nipukka edelleen kiinni ja kovempi ja alkoi nousemaan ylöspäin.Testasin kp 28/28 ja plussa sieltä tuli. Mulla oli myös viikon ajan ennen menkkojen alkamis pvää kovat menkkamaiset maha ja selkä kivut joista jo osasin epäillä.

Plussa onnea sinne!! :)

Rv 6+2

Vierailija
6/6 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tuon suuntaista olin epäillytkin. Nyt samanlainen tilanne mitä kuvailit kp 22, tjottaillaan mutta kuume olis kova.