Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa viihtyisää ja mukavaa hotellia Pariisista!

Vierailija
28.06.2007 |

Moikka!

Ihana mieheni vie minut 30-veen kunniaksi viikoksi Pariisiin ja pyysi valitsemaan kivan hotellin. Osaatteko suositella jotain viihtyisää ja mielellään pienempää kuin kovin suurta hotellia?

Sijainnilla ei niin kovin suurta merkitystä kunhan on keskusta-alueella.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijainti myös erinomainen!

Vierailija
2/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita vinkkejä? Kaikki huomioidaan :o)!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai minerva, en muista kumpi, mut rue des ecolilla, yliopiston ja Notre Damen lähellä. Ei mikään luksus, mutta siisti ja tunnelmallinen. Lähellä tosi hyviä ja kivoja pieniä ravintoloita.

Vierailija
4/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisen positiivisena mieleen.

Jos joku osaa suositella hyvää hotellia, jossa ei ole kokolattiamattoja ja ianikuisia " romanttisia" verhoja ym., otan minäkin vinkin ilolla vastaan.

Vierailija
5/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!?

ap

Vierailija
6/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Four Seasons ja hotel Prince de Galles St. Regis. Vuittonin Champs Elyseen päämyymälä on noin 100 metrin päässä, eli ihan paraatipaikalla riemukaarelle jne

Vierailija
7/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijainti antaa hotellille paljon pisteitä vaikka kunto olisikin kehno. Eli itse en asuisi Pariisissa kolmen tähden hotellissa, koska sitä muutaman kerran kokeiltuani vuosia sitten, en enää halua. Kolme tähteä suurkaupungissa hyvällä paikalla on tod näk todella vaatimaton, kauniisti sanottuna.

Vierailija
8/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kautta mä olen löytänyt useita helmiä euroopan kaupungeista! Eli www. pallontallaajat. net ja sieltä majoitustietokanta. Sinne vaan maa ja johan pätkähtää hotelleja ja hostelleja a lot.

Vierailija
9/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa. Olen matkustanut paljon, asunut monta vuotta ulkomailla, monessa eri maassa ja ollut myös matkailualalla töissä. Minulle henkilökohtaisesti tärkeää on lähinnä se, että hotelli on siisti. Ei siis mitään torakka-armeijaa tai muuta vastaavaa. Ja torakoitahan yksittäistapauksina ei voi välttää hienoissakaan hotelleissa, koska ne eivät ymmärrä tähtiluokituksesta tuon taivaallista...

Mutta olen yöpynyt Pariisissa juuri noissa kolmen tähden hotelleissa ja kun tietää, mitä odottaa, niin ihan sympaattisia ne ovat musta olleet. Juuri tuo Minerve oli musta aivan ihana. Kokolattiamatto taisi olla ja ne kukkaverhot ja sängyssäkin oli joku nukkunut ennen meitä, mutta hotelli oli siisti ja sijainti oli loistava.

Vierailija
10/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla pallontallaajissa onkin tosi paljon tietoja ja yhteyksiä hotellien sivuillekin, joten sitä kautta ainakin löydän varmasti vaihtoehtoja. Ja tuo minerve tuntuu kanssa ihan kivalle ja sijainti on tosiaan hieno!

Eiköhän se tästä suttaannu! Vaikka mies kustantaakin niin en silti halua mitään sikaökykallista koska jää sitten enemmän rahaa hurvitteluihin :o)

ap innoissaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi