Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi v***u naita " ruuhkavuosia" . Olen ensi syksyna 30 vuotta tayttava nuori nainen, ja kylla alkaa jo ottaa kupoliin tama jatkuva " juhliminen" .

Vierailija
28.06.2007 |

Tämän kesän saldo lähipiirissä: kolme vauvaa (yksi syntyi viime viikolla, kahdella la kesän aikana), kolmet häät, näiden samaisten ihmisten kolmet polttarit, neljät kolmekymppiset.

Kesän viikonloput menevät käytännössä kaikki polttareissa, häissä tai kolmekymppisissä, ja tämä tarkoittaa myös hirveätä rahanmenoa. Itse olen opiskelija (opintotuilla myös tämän kesän) ja kyllä jumalauta tekee tiukkaa yrittää repiä kasaan polttariosallistumismaksuja (yhdet joudunkin jättämään väliin ihan taloudellisista syistä, kun kyseessä ei ole niin läheinen ystävä), häälahjarahoja, kolmekymppislahjarahoja ja olisihan niitä vauvojakin kiva jotenkin muistaa, ts. viedä jotain kivaa kun syntyvät.

Käytännössä kaikki vaivalla säästämäni lomarahat menevät siis toisten lahjuksiin, mutta toisaalta, eipä tähän olisi jäänyt vapaita viikonloppuja mitään kivaa tehdäkään. Ja tavallaan vituttaa myös se, että nämä kavereiden ainutlaatuiset tapahtumat jotenkin eivät tunnu miltään, kun niitä on koko ajan...Onko muilla kolmekymppisillä tallaista?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi