Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla on/on ollut kulmalävistys?!

Vierailija
27.06.2007 |

Olen vaan kuullut että kulmakoru kasvaa helposti pois ja jättää ruman arven? Kertokaahan siis kokemuksianne kannattaako ottaa lävistystä kulmaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kasvanut ulos!:) KÄSITTÄÄKSENI (tässä voi olla väärässä...?) lävistys kasvaa ulos JOS kasvaa parin vuoden aikana.

Kulma- ja napalävistys ovat käsittääkseni ne, jotka helpoiten kasvavat ulos. Mutta loppujen lopuksi kaikki on tuurista kiinni, eli siitä millainen sinun " nahkasi" on, eli onko sellainen että se hylkii lävistyksiä, vain kokeilemalla se selviää.

Kaverilla esim. on KAIKKI seitsemän lävistystä kasvanut (ja vielä varsin nopeasti) ulos, ja niitä on ollut kulmassa, nenässä, huulessä, nännissä jne. jne.

Vierailija
2/7 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli ihan tavallinen harjoituskorvis kulmassa. Ei mikään oikea lävistyskoru. Käsittääkseni kulmaan täytyisi laittaa tietynmallinen koru, ei suoraa tappia, jotta se ei kasvaisi ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei parantunut koskaan kunnolla. On sellaisessa kohdassa, että tulee helposti pöpöjä ja tulehduksia. Arpea ei näy, on niin pienen pieni. En siis kadu, mutta en väkisin suosittelekaan. Ei ole nätti, kun on punottava reikä ja korun mukana tulee keltasta mälliä...

Vierailija
4/7 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla kerroilla tulehtui ja kasvoi ulos. Ei jäänyt arpea, ehkä jos tarkkkaan katsoo niin huomaa, että siinä on ollut koru.

Minulla on ollut lävärit myös nenässä, suussa, silmien välissä ja kaks muuta kasvoissa ja näissä ei ole ollut ongelmia lukuunottamatta nenälävistystä. Nuo muut olivat aina terveet.

Niin ja navassa on myös ollut ja sekin oli ok.

Vierailija
5/7 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoitus korvista EI saa laittaa muualle kun korviin...!

Ei ihme jos on kasvanut ulos... :(

Kulmalävistys pitää AINA ottaa neulalla, ja usein ensimmäiseksi koruksi laitetaan tappi, joka muutaman millin pidempi mitä varsinainen tappikoru, jonka voi vaihtaa parin-kolmen kuukauden jälkeen. Toki osa laittaa renkaan heti, mutta tappi suositeltavampi.

2

Vierailija
6/7 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa vaan että se kasvaa umpeen tosi nopeasti, jos ottaa korun pois. Kerran jouduin käymään sitä availemassa liikkeessä (olisi kai voinut itsekin neulalla pistellä, jos olisi uskaltanut). Minulla on ollut se nyt 10 vuotta. HUH! Meneepä aika nopeasti. :)

Vierailija
7/7 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulla on nenäkoru ja madonna-lävistys ja niiden kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa. Nenässä ja huulessa on pienet kullanväriset korut joissa on " värittömät" /kirkkaat (mitkä ne nyt on?! ;) ) kivet ja ajattelin josko kulmaan olisi laitattanut kullanvärisen tapin...