Olen kamalan huolissani kaveristani!
Pyörittelen tätä asiaa jo yölläkin mielessäni joten ajattelin kirjoittaa vähän -jos se auttaisi tai saisin ainakin asiaa pois mielestäni...
Olen huolissani äitituttavasta, johon en saa yhteyttä mitenkään. Olemme tutustuneet pustossa aikoinaan ja tunteneet nyt noin 2 vuotta. Meillä on samanikäiset esikoiset joten ollaan leikitty paljon heillä ja meillä ja oltu sillä tavalla tekemisissä. Aika läheisiä siis muttei mitään ystäviä.
Näin tämän äidin viimeksi maaliskuussa puistossa kun olin viimeisilläni ja esikoisemme siellä leikkivät. Äiti kysyi tiedänkö kumpaa odotan ja kun kerroin, että poika tulee, hän sanoi laittavansa meille vähän sivuun heidän pojaltaan pieneksi jääneitä parempia vaatteita. Sitten sovimme, että soitellaan ja laitoinkin viikkoa myöhemmin tekstarin, että poika on syntynyt ja hän vastasi onnitellen. Sen jälkeen en ole sattunut tapaamaan häntä enkä ole kuullut mitään.
Olen alkanut pelätä, että jotain vakavaa on tapahtunut. Tähän on syynä se, että hän ei vastaa tekstareihin eikä puheluihin, välillä puhelin on kiinni ja soitot menee vastaajaan ja välillä puhelin hälyyttää mut kukaan ei vastaa. En ole myöskään nähnyt häntä missään, en puistossa, kaupassa yms vaikka summe hyvin lähekkäin ja aiemmin aina törmäsimme aika ajoin.
Eniten huolettaa se, että viime viikolla kävellessäni puistosta kotiin ohitseni ajoi hitaasti taksi, jonka kyydissä istui hänen aviomiehensä ja heilautin hänelle kättäni. Hän ei vastannut tervehdykseen mutta koska ajoivat ihan läheltä ja tosiaan hiljaa (40km rajoitus), ehdin nähdä että hän itki.
Olen käynyt kerran ovellakin ja sisältä näkyi keittiön valon kajo mutta kukaan ei avannut.
Mä siis todella pelkään, että jotain on sattunut! Tuo äiti on sairastunut vakavasti tai heidän lapsilleen on sattunut jotain ja he eivät jaksa jutella...?
Tämä on todella omituista koska tuo äiti sekä miehensä ovat sosiaalisia ihmisiä, joiden kanssa olemme olleet paljon ja siis meidän välit ovat olleet tosi hyvät ja välittömät.
Tuleeko kenellekään mieleen mitä mä voisin tehdä saadakseni mielenrauhan?
Kommentit (6)
Itse ainakin vaikeassa tilanteessa arvostaisin sitä, että joku on huolestunut siitä, missä mennään. Jos taas ei ole syytä huoleen, saat mielenrauhan.
tuntuu että tunkeilen jos selvittelen numeroa ja jos saan sen, soitan miehelle... kun en ole hänen kanssaan juuri ollut yhteydessä vaan aina tämän äidin... huoh. ehkä mä sit käyn oven takana taas ja ihmettelen jos ei kukaan taaskaan avaa... huolettaa todella enkä pysty unohtamaan sen miehen kasvoja ja ilmettä siellä taksissa.
ap
ehkä mies sitten ottaa sinuun yhteyttä jos vaimolle sattunut jotain.
mutta jos kerran vaimon puhelin välillä päällä ja välillä suljettu, niin luulen kyllä että hän sitä käyttää.
ehkä heillä on joku kriisi, mies pettänyt tms. ja vaimo ei halua kertoa kellekkään
että olet ollut huolissasi, kun et ole yrityksistäsi huolimatta saanut yhteyttä.
tai mene uudestaan käymään.