Muita, joille ei ole olemassa muuta kuin suoritusten ja/tai työn kautta saavutettu minuus?
Mulle mun työni on kaikki kaikessa, teen kutsumustyötä ja se on intohimoni. Mutta mä en kerta kaikkiaan osaa olla missään muussa roolissa kuin työroolissani, se on mulle kaikki. En siedä ihmisiä, jotka eivät erityisesti arvosta minun tekemääni työtä.
Kommentit (3)
Häpeän silmäni päästä silti, jos teen pienenkin virheen ja yritän esittää aina kauhean pätevää. Olen varmaan työpaikan pahin kupla... pelkään, että huomaavat, ettei minusta ole mihinkään.
Ja silti rakennan itsetuntoni koulutuksen ja nousujohteisen työn kautta, ainakin suurilta osin. Esitän menestyvää bisnesnaista, vaikka oikeasti olen laiska ja huono. Surffailen töissä puolet päivistä, ellei joku hengitä niskaan. Minulla ei ole itsekuria.
Sori mutta jos niin on, minä en pidä siitä, että minullekin puhutaan kuin olisin kolme vuotias. Siinä syy dissaukseeni.
että en osaa suhtautua työhön että se on vain työtä. Mulle se on kanssa jonkunlainen kunnollisuuden mitta, eli työ pitää tehdä niin hyvin kuin ikinä voi ja se on tosiaan ihan kauhea paikka, jos tulee virhe tai unohdus. Mietin ja jopa teenkin työjuttuja vapaa-ajalla, kun jää joku homma vaivaamaan. No olenkin uusi työpaikassa, johon oli monta hakijaa ja ihmettelen että miksi ne mut oikein edes otti, joten pitää olla koko ajan niin hyvä ja lunastaa paikkansa.