Auttakaa!! Kolmesta raskaustestistä HAALEA plussa?
Eli olen käyttänyt teroluteja, jolloin kierto ollut n. 27-28 pv. Nyt tässä kierrossa oli käytössä pelkästään clomit. Normaalisti kiertoni pituus heittelee tosi paljon. Nyt on menossa kp 31. Torstaina tein Aconin herkän raskaustestin ja sain siihen haalean punertavan viivan. Seuraavan testin tein perjantaina (Predictor) ja siihenkin tuli hyvin haalea plussa. Viimeisin testi tänä aamuna ja haalea plussa siinäkin. Mitään raskausoireita ei ole. Onko muita joilla tulos ollut tosi haalea, mutta raskaana olette kuitenkin olleet?
Tuntuu vaan ettei tässä uskalla vielä iloita, kun ei sitä selkeää plusaa ole tullut! :(
Kommentit (8)
Kyllä sinä raskaana olet, onnea! minulla on yksi haalea plussa jo 2,5- vuotias ja toinen haalea plussa on masussa rv13+2!!
nonuli
Niiloakseli ja nonuli!! Jospa tässä uskaltaisi pikku hiljaa ruveta uskomaan, että siellä masusssa tosiaan elämää on! =o)
Itelläni oli ekassa raskaudessa haalea plussa koko viikon kun testailin ja sitten vasta muuttu kirkkaan punaiseksi.. ja ystävällä sama homma!
ETTÄ ONNITTELUT!
aluksi sain ainakin kolme haaleaa plussaa, mutta viikon päästä kun testasin uudelleen olikin niin tumma plussa ettei siitä enää voinut erehtyä!
Paljon onnea!!
Kannattaa testata vaikka parin-kolmen päivän päästä uudelleen, mielellään aina testaukset samoilla testeillä että näkee selvimmin viivan tummumisen.
Minä sain tässä kierrossa plussan. Kp 40 sain Predictorilla haalean plussan, tänään (kp 47) päiväpissasta tummemman pallon kuin kontrollipallo. Olis ehkä tullut aikaisemminkin jos olisin testannut. Mulla siis pitkät kierrot ja ovis normia myöhemmin.
Mikaela rv4-5
kp 32 tuli nega. kp 35 tuli haamuviiva tänään kp 38 ja selkeä viiva tuli. Taidanpa soitella huomenna neuvolaan. Ja raskausoireista vielä, ei ole mitään tuntemuksia mullakaan vielä. Päiväkirjasta selasin että edellisessä raskaudessa alko pahoinvointi rv 8
kaksi päivää sen jälkeen testasin eikä enää ollut syytä kysymyksille.
predictor on käsittääkseni vielä testi joka vaatii paljon hormonia näyttääkseen plussan. Minun haalea plussa on nyt 4,5v. Kannattaa vielä testata oman mielenterveyden takia muutaman päivän päästä niin pitäisi olla vahvempi viiva. Onnea!
Niiloakseli