Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykyään on yhä vaikeampaa löytää raskaus ajalle sopivia ruokia!

Vierailija
24.06.2007 |

Niissä on kaikenmaailman makeutusaineita, joista S:llä alkavat eivät käy raskaana oleville, kun taas A:lla alkavia kestää syödä.

Poikkeus taitaa olla Sukraloosi, jota saa syödä hyvin vähän kuitenkin vain.

:(

Miksi nykyään kaikki pitää makeuttaa makeutusaineilla?

Eikö sitä sokeria voisi käyttää, mutta käyttää muutaman prosentin vähemmän?!?! Kyllä ihmisten makuaisti tottuu yllättävän äkkiä erilaisiin " mauttomiin" ruokiin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu hoitoo! Tuota menoa tapat itsesi stresillä viimeistään siinä vaiheessa kun vauva on syntynyt.

Mansikoissa käytettävä myrkky muuten EI aiheuta sikiövaurioita! Kiva kun iltapäivälehdet uutisoivat tuollaista paskaa ja kaikki idiootit uskovat ne epäilyksettä. Sitten seuraavana päivänä uutinen kumotaan, mutta kukaan ei enää sitä juttua huomaa... Niin kuin tuon myrkynkin kanssa...

Vierailija
22/25 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta kertaa raskaana, eikä ole vielä tullut mitään ongelmia syömisten suhteen.

No, tämähän on provo joten sikäli turha kommentoida tämän enempää. Aika taitavasti keksitty, monella menee ihan täysillä läpi. Odotuspalstahan löytyy kohtalotovereita joka lähtöön teemalla " raskaus on sairaus" ja " kuinka raskaus rajoittaa elämää" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käsittäny, että kaikkea saa syödä, kunhan syö kohtuudella. Jotain haukea, maksaa ym. oon välttäny, mutta niitä en söisi muutenkaan. Jugurtteja vedän entiseen tapaan, samoin kahvia jne.

Ainut suuri muutos, mikä on tullut raskauden myötä, on alkoholin jättäminen pois. Muuten oon tosiaan syöny samalla lailla, ehkä vaan vähän terveellisemmin. Olen lisänny hedelmien ja maitotuotteiden syömistä, mutta muuten luulen, että riittää, kun perusruokavalio on suht terveellinen.

Joskus ihan ahdistaa, kun luen täältä, mitä pitäisi syödä ja mitä ei saisi syödä. Itse ajattelin elää kuitenkin tämän raskausajan ihan normaalisti, liikoja pohtimatta, mitä saisi syödä. Mulla menis hermot jos jokaisen ruuan kohdalla pitäis miettiä, saako tätä syödä vai ei. Eiköhän maalaisjärki jo kerro, mitä voi syödä ja mitä ei.

Vierailija
24/25 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eiköhän maalaisjärki jo kerro, mitä voi syödä ja mitä ei.

Vierailija
25/25 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai joka ruoassa voi olla joku riski jos oikein riskejä etsii. Riski saada vaikka toksoplasmoosi vaikka nyt sitten luonnonmarjoista on kuitenkin melko minimaalinen, kuinka monta ihmistä oikeasti tunnette, jolla on toksoplasmoosi?

Samoin miksi ihmeessä yrttejä ei saa syödä?

Mulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia saada ravintolassa pihviä siinä kypsyysasteessa jota olen pyytänyt. Jos virhe tulee, niin kannattaa pyytää uutta tilalle.

Makeutusaineet: mä en kanssa tajua mitä syötte, jos niitä ei pysty välttelemään.