Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidätkö pidättyväisistä ihmisistä? Millaiseksi tunnet olosi tällaisten seurassa?

Vierailija
23.06.2007 |

t. pidättäväytyväinen

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut suoraan ja reippaaseen palautteeseen. Niin hyvässä kuin pahassa. Tuttava piirissäni hehkutellaan toisia ihmisiä ja heidän tekemisiään avoimesti ja vuolaasti. Erään ystäväni kanssa on hieman vaikeaa työskennellä yhdessä, koska olen jatkuvasti varpaillani, pitääkö hän tekemisistäni vai ei. Kai hän pitää kun on uudestaankin pyytänyt.

Tämä kuvio kuullostaa ehkä omituiselta, mutta minä työskentelen paljon ystävieni kanssa. Niin harrasteena kuin ihan ansiotyöksikin, joten siksi tuo työskentely esimerkki.

Vierailija
2/2 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen tottunut suoraan ja reippaaseen palautteeseen. Niin hyvässä kuin pahassa. Tuttava piirissäni hehkutellaan toisia ihmisiä ja heidän tekemisiään avoimesti ja vuolaasti. Erään ystäväni kanssa on hieman vaikeaa työskennellä yhdessä, koska olen jatkuvasti varpaillani, pitääkö hän tekemisistäni vai ei. Kai hän pitää kun on uudestaankin pyytänyt.

Tämä kuvio kuullostaa ehkä omituiselta, mutta minä työskentelen paljon ystävieni kanssa. Niin harrasteena kuin ihan ansiotyöksikin, joten siksi tuo työskentely esimerkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla