Voiko joku oikeasti olla niin kiireinen ettei ehdi hyvään ystävään pitää yhteyttä?
Vai onko se vain hyvä tekosyy?
Olen perin juurin kyllästynyt erään ystäväni " kiireisiin" . On aina niin kiireinen ettei viestiä edes ehdi laittaa, eikä tunnu olevan mitään asiaa minulle koskaan. Olen todella pettynyt. Luulin että olimme läheiset.
Viimein olen itsekin saanut päästettyä irti, ja helpotus on suuri. En enää odota viestejä/yhteydenottoja kuten ennen. Todella helpottavaa! Silti mietin mikä minussa on vikana etten ilmeisestikään kelpaa tärkeäksi ystäväksi vaikka kaikkeni olen yrittänyt.
Olen tainnut olla vain ihan hölmö :ó/
Kommentit (5)
ei koskaan siis itse lähetä niitä ellei ole tosi tärkeää asiaa, silloinkin lyhyesti vain. Hyvin harvoin niitä viestejä tulee, ehkä kerran kahdessa kuussa :/
ap
sama juttu esikoiseni kummien kanssa.... harvaksi on mennyt yhteyden pito, lapsena olimme paljon yhteydessä ja kouluaikana. No, tämä kaverini kyllä on saninut että mielummin soittelee kun tekstailee mutta meillä on niin eri rytmit että en tiiä koska olis hyvä aika soittaa ja ite laitan mielummin tekstaria. Tältä ystävältä tulee sitten viikkojen päästä viesti jos muistaa. Alkuun tuntui pahalta mutta nyt oon " tottunut" .
mutta esim. itselläni on kausia, jolloin en todellakaan jaksa yhtään mitään, siis töiden ja perheen lisäksi. Ja sellainen aika voi kestää pitkään. Se on ikävää, mutta totta.
Minulla esim. on kolme pientä lasta, nuorinta imetän. Imetys sitoo aika paljon, jos on juuri istunut sohvalle syöttämään vauvaa, eikä kännykkä olekaan siinä vieressä, niin ei sitä enää jaksa hakea. Ja sitten jo nukahtaakin itse. Vauva-aika myös vaikuttaa niin että yksinkertaisesti vaan unohtaa kaikenlaista. Yritän silti muistaa pitää huolta ystävistä. Mutta ei kannata antaa ystävyyden kaatua hetkittäiseen unohtamiseen.
Jos ei heti, niin viimeistään seuraavana päivänä tai viikolla. Mutta siis ennemmin tai myöhemmin se viesti tulee laitettua.
Jos joku mulle sanois, ettei ole ehtinyt pitää yhteyttä, niin ajattelisin, että hän laittaa siis kaikki muut asiat minun edelleni. Eli oikeesti ei ehdikään pitää yhteyttä, mutta ei se johdu kiireestä, vaan tärkeysjärjestyksestä.
Tosin tietysti aina löytyy ihmisiä, joilla vaan ei ole tapana vastailla viesteihin. Jotka ei tuu ajatelleeksi, että toinen odottaa vastausta.