Vihaan lapsiani ja ennen kaikkea vihaan itseäni :(
Pakko purkaa vähän tänne...
Eilinen ja tämä päivä on olleet ihan täydellisen kamalia lasten kanssa!!! Ollaan lähdössä koko loppukesäksi pois kotoa huomenna aamulla ja minun on ollut ihan pakko pakata ja siivota koti kuntoon. Ja mitä lapset tekee...? Ei muuta, kuin tuhmuuksia ja tappeluita toistensa perään!!!
Lapset on 5v, 2v ja vauva. Tänään vauva ei ole saanut nukkkua kunnolla, kun isommat ovat aina huutaneet ja tapelleet, kun vauva on ollut nukahtamassa/jo nukkunut. Ja kaikkihan tietää minkälainen on huonosti nukkunut vauva.
No tilannetta ei ole todellakaan parantanut se, että viime yönä sain nukkua vain vajaa 5h, kun vauva heräsi tosi aikaisin. Olen huutanut lapsilleni niin kovasti, että varmaan on kuulunut kaupungin toiselle puolelle. Ja olen myös läpsinyt lapsia... niin jälkeenpäin kaduttaa ja hävettää kovasti, mutta siinä tilanteessa menee hallinta täysin ja läppään :(
Ja mies huitelee taas ties missä hoitamassa sellaisia asioita, jotka sen on pitänyt/olisi voinut hoitaa jo vaikka kuukausia sitteen.
Eilen illalla ajattelin, että ihanaa päivä on ohi ja huominen on parempi. Nyt en enää uskalla luottaa huomiseenkaan :(
Ja kaiken lisäksi en edes ehtinyt siivota kunnolla eli kohta on lähdettävä jatkamaan siivousta. Onneksi sain just kaksi nuorempaa jo nukkumaan!!!
Kommentit (14)
Jätät kokonaan pois ohjelmistosta niin varmasti on jo puolet helpompi olo.
Ei tulis mieleenikään jättää kotia sotkuiseksi/likaiseksi. Vaikka eihän sillä oikeasti väliä olisi :)
ja jos kerran kiristää ja ahdistaa jo pelkkä pakkaaminen niin mitä hittoa sitä siivoamaan KUN KERRAN EI OLE NIIN VÄLIÄ!!!!!!!!!?!
Ja miten esim lomailu onnistuu jos mielessä on koko ajan se että saa sitten siivota kun tullaan kotiin...
Muuten olisin ehkä voinut uskoakin.
mutta kaikki sotkut ym on siivottava pois sillä meille tulee varmaan yksi sukulainen viikoksi sillä aikaa, kun me ollaan pois. Enkä suoraan sanoen ilkeä jättää tätä kamalaa kaaosta muitten nähtäväksi.
ap
Nuo muut, joiden pipo kiristää tai ei kiristä on jotain muita :)
ap
Lomailu onnistuu hyvin, kun keskittyy siihen lomailuun.
Vierailija:
Kyllä se on mukavaa siivota ennen lähteä, kivempaa tulla siistiin kotiin.
Ja miten esim lomailu onnistuu jos mielessä on koko ajan se että saa sitten siivota kun tullaan kotiin... ...
En sitten siivonnut kovinkaan, tiskit vielä tiskaan ennen kun menen nukkumaan.
Inhottaa vaan ajatus jo valmiiksi, kun mies tulee kotiin niin alkaa varmasti valittaa, kun en ole siivonnut :/ Mies on meillä se enemmän siisteyttä vaativa, mutta harmi vaan ei itse juurikaan noihin hommiin ota osaa.
miehen valituksista, jos siisteyttä vaatii niin olkoon sitten itse siivoamassa ja ehdota, että voitte vaihtaa osia päiväksi. Kummasti arvostus kasvaa. ota rennosti, kyllä se aikanaan helpottaa, kun kasvavat isommiksi ja vauva kasvaa. Yritä jaksaa ja pidä huoli itsestäsi!
Olen välillä niin väsynyt olemaan meidän perheessä se, jonka vaan täytyy jaksaa.
*halaus*