Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietkö jotain ruokaa, kun menet juhannukseksi johonkin kyläilemään? Jos viet, niin mitä?

Vierailija
21.06.2007 |

Vinkkejä viemisiksi kaipailisin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja karkkia, sitä ei passaa unohtaa!

Vierailija
2/10 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten vähän kauheeta, jos on jotaa 10 pakettia makkaraa, muttei laisinkaan limonadia tms. Joten kysyn, että mitä kannattaa tuoda. Tämä siis siinä tapauksessa, että ruuat yhteiset. Ilmeisesti joillain pidetään ruuat erikseen ja vieraat valmistaa omat sapuskansa.

Olen myös tarjonnut suoraan rahaa. Jos mieluummin itse ostavat ruuat, voin tarjoutua maksamaan osan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me tosin sovittiin, että tuodaan omat lihat ja teen salatin. Kukkakimpun meinasin tuosta lähipellolta käydä tekaisemassa emännälle viemisiksi.

Vierailija
4/10 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään minun ja miehen vanhempien mökeille käymään, eikä viedä ruokia mukanamme. Toki aina kysytään, ja aina he kieltävät :) Joskus olen vienyt grilliruuille jotain " lisuketta" esim. tsatsikia, perunasalaattia...

Viemisiksi kannattanee ottaa jotain hyvin säilyvää, jos niitä ei tulekaan käytettyä juuri samalla kertaa. Tai jotain kertisastioita, servettejä, kynttilöitä tmv. Tai sitten tosiaan ihan reilusti kysyt, mitä voisitte viedä!

Vierailija
5/10 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 4, ihana idea viedä itse kerätty kukkakimppu, minä ainakin ilahtuisin!

Vierailija
6/10 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vien kumminkin.

Vierailija
7/10 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että viedään kyllä just kukkia tai kynttilöitä tai muuta tuliaista! Mutta ei siis ruokaa.

Vierailija
8/10 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sitten vaikka niin. Jos meille tullaan kylään/syömään, niin en odota vieraiden tuovan omia ruokia mukanani.

(ja kyse ei ollut siis siitä, että menemme _koko_ juhannukseksi, vain käydään päiväseltään)

Vierailija
9/10 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Vierailija
10/10 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaroita, limsaa, omat saunajuomat ja jotain pientä lisuketta viedään toki itsekin, mutta peruseväät pitäisi olla vanhempieni puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän