nuori vl-äiti vastailee hetken..
Kommentit (81)
millaisia tukiverkoja sinulla on ajatellen sitä, että sinulla on mahdollisesti jossakin vaiheessa aika iso perhe ja mahdollisesti useampi pieni lapsi yhtäaikaa?
miksei saa meikata, mitä jos kohtu ei kestä...
Täältä puuttuu vielä ainakin kysymykset miksei saa tanssia ja miksei saa ehkäistä. (Vai tuliko se jo?)
joskus äiti ei ehdi vahtia lapsiaan joten esim. pyykkiä laittaessa voi joku vanhimmista lapsista katosa nuorempien touhuja..onhan lapsien hyvä saada vastuun makua vähän. toki äitejä on monenlaisia. lapset tekevät syntiä vasta kun ymmärtävät mitä synti on. lapset elää sitä lasten elämää. mielestäni ei-uskovaisissa kodeissa lapsilla ei ole lapsuutta. tv:stä näkee seksiä, väkivaltaa.. laitetaan korviksia yms. nehän on aikuisten juttuja. aikuiset käyttävät alkoholia yms. ap
Vierailija:
älä avaa näitä ketjuja. Täällä on varmasti monia jotka ovat vasta aloittaneet palstailun joten eivät tiedä mitä juttuja täällä on vuonna 2000 käsitelty!
ehkäisyä käyttänyt ihminen ei tule helposti raskaaksi vai iloitsetko kaikkien muidenkin lapsista? - Kyseisen ajatuksen sanoi minulle vl-naapurini kuullessaan että haluaisimme lapsia, mutta niitä ei tule :/
Mulla meni silloin aika pahasti " maku" hänen suhteensa vaikka oli ennen ollut mielestäni mukava ihminen
lapset ovat jumalan lahjoja ja kaikki otetaan vastaan. tanssita ei koska " musiikit" eivät ole sopivia meille.. ne ovat maailman menoa ja voivat aiheuttaa lihanhimoa..liian rytmikästä.. ap
Saa huomata ettei se lasten saaminen ole itsestäänselvyys!
Vierailija:
ehkäisyä käyttänyt ihminen ei tule helposti raskaaksi vai iloitsetko kaikkien muidenkin lapsista? - Kyseisen ajatuksen sanoi minulle vl-naapurini kuullessaan että haluaisimme lapsia, mutta niitä ei tule :/
Mulla meni silloin aika pahasti " maku" hänen suhteensa vaikka oli ennen ollut mielestäni mukava ihminen
ainakin jos miettii teidän lapsimääriä, ei kai ne hengestä tupsahda? ja varmaan olette muutenkin sekstaamassa kuin vain kuun puolivälissä...
esitit pahan kysymyksen. en tiedä onko oikein.. mutta toisten lapsista voi iloita ihan hyvin! mutta ei se tietenkään sama asia ole kuin omat lapset. täytyy tyytyä siihen ettei saa lapsia jos niitä ei kerran tule. joku ihmetteli ettei vl-piireissä ole lapsettomuutta. ON sitä! ap
ehkä tämä naapuri yritti *lohduttaa*...
Vierailija:
ainakin jos miettii teidän lapsimääriä, ei kai ne hengestä tupsahda? ja varmaan olette muutenkin sekstaamassa kuin vain kuun puolivälissä...
seksi ei ole vain lasten tekoa meille!!!!!!!!!!!!!!!!!!se on jumalan lahja aviopuolisoille..ja siitä nautitaan.). mutta se on (alastomuus ja muu..) puhdasta, iloista ja kahdenkeskeistä.
että hän kuvittelisi lasten teon olevan " automaattista" . Ehkäisyä käytetään siksi, että ei haluta lapsen syntyvän elämäntilanteeseen jossa koetaan että ei vielä pystyttäisi tarjoamaan lapselle niin hyvä lapsuutta kuin minkä haluaisi tarjota.
olen lapsirakas!<3
seuraavaa raskautta ajattelen.. mielenkiinnolla, ilolla, jännityksellä. otan sen vaastaan mitä saan. toki se huolestuttaa jos ei jaksa laihduttaa/kuntoilla sen jälkeen mutta se on sen ajan murhe..
Vierailija:
että hän kuvittelisi lasten teon olevan " automaattista" . Ehkäisyä käytetään siksi, että ei haluta lapsen syntyvän elämäntilanteeseen jossa koetaan että ei vielä pystyttäisi tarjoamaan lapselle niin hyvä lapsuutta kuin minkä haluaisi tarjota.
isovanhemmat molemmin puolin.. ystäviä..siskoja..veljiä ja niiden emäntiä:)kyllä hoitajia ja apua saa! ap
pyritkö imettämään pitkään, jotta seuraava raskaus ei alkaisi?
näköjään joku uskonsisar kanssani vastailemassa? :) ap
Vierailija:
pyritkö imettämään pitkään, jotta seuraava raskaus ei alkaisi?
Vierailija:
kiharat tai suorat hiukset, miksi sitä pitää mennä muuttamaan? Kyllä permanentti ja värjäys on ihan " samalla tasolla" eli molemmat muuttavat sitä luojan luomaa!