Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko toi nyt turvallista?

Vierailija
07.10.2008 |

Mies tekee pientä pesuhuoneremppaa isänsä kanssa. Mitään isompaa purkutyötä siinä ei ole, mutta tuo ilmastointiputkenpätkä vaihdetaan siihen sopivamman kokoinen. Se on kiinni tuossa sementtipiipussa tai mikälie tuo tuolla nurkassa nyt on. Siitä pitää irrottaa se vanhan ilmastointiputken pätkä ja siinä sitä sementtiäkin vähän pöllyää. Ei nyt paljoa mutta tietysti jonkun verran.

Talo rakennettu 1976 niin pitääkö mun nyt pelätä että altistun täällä sisätiloissa lasten kanssa jollekin asbestille. Miehen isä tehnyt paljon rakennushommia niin luulis sen tietävän mutta en tiedä enkä kehtaa kysyä.

Veljiltäni asiaa kysyin, toinen on putkimies ja toinen muuten paljon remppahommia tehnyt. Sanoivat,että ei voi tuossa olla asbestia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betonissa voi olla asbestia, mutta todennäköisesti ei ole. Putkieristeessä olisi ihan varmasti, jos siinä putken päällä sellaista valkoista kipsin näköistä tavaraa olisi.

Vierailija
2/3 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betonissa voi olla asbestia, mutta todennäköisesti ei ole. Putkieristeessä olisi ihan varmasti, jos siinä putken päällä sellaista valkoista kipsin näköistä tavaraa olisi.

No ei siinä minusta mitään kipsin näköistä tavaraa ollut vaan siis siihen aukkoon oli laitettu sellainen metalliputkenpätkä. En minä sinne päätäni liki tunkenut, mutta en mitään valkoistakaan nähnyt.

Nyt siellä on kuitenkin jo valettu uusi pienempi putkenpätkä paikalleen ja imuroitu meidän ns. autotalli-imurilla jotain sotkuja pois. Eihän se isoa rassuttelu ollut, jotain pientä vaan.

Paljonkohan toi mun veljeni altistuu asbestille, kun on putkimies eikä ne kuulemma mitään hengityssuojaimia käytä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kylppärin seinässä olevasta reiästä paljastuu aukko pahaan rinnakkaistodellisuuteen. Oletko varma että taloanne ei ole rakennettu intiaanien hautausmaan päälle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi