Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitää tasokkaat häät, kun sukulaiset ovat aivan juntteja?

Vierailija
20.06.2007 |

Miehelläni ja minulla on sellainen asema työelämässä, että häämme ovat samalla pakostakin seurapiiritapahtuma/edustustilaisuus. Myös ystävämme ovat tottuneet varsin tasokkaaseen menoon. Ongelmana ovat sekä miehen että minun junttisukulaiset, jotka eivät todennäköisesti viihdy häissämme ja saattavat jopa alkaa häiriköidä (muka vitsikkäästi) viinan voimalla. Mikä ratkaisuksi: kaksi erillistä hääjuhlaa (eim. vihkiminen ja kahvit perhepiirissä, juhlat myöhemmin ystäville ja kollegoille sekä asiakkaille), häät kokonaan ilman sukulaisia tai jotkut erikoiset, mutta tasokkaat " elämyshäät" (esim. talvella Lapissa), jossa viihtyisivät sekä sukulaiset että muut...?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin minun sukulaiseni ovat järestään sivistymättömiä käytöstavattomia alkoholisteja. Päätimme jättää häät pitämättä ja vihkiminen oli samalla kun esikoisemme kastettiin, riitti meille ihan hyvin.

Vierailija
2/20 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan asiallisesti pohdin asiaa, joka on meille ongelma.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä presidenttimme häitä.

Vierailija
4/20 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että he olisivat perheenne ja ystävänne - ei välttämättä asiakkaanne, tmv. työelämän tutut. Mutta tosiaan päivä on teidän, tehkää siitä näköisenne!

Hyviä häitä!

Vierailija
5/20 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA pitää niitä edustustilaisuutena??? Se nyt on mautonta, jos mikä!

Vierailija
6/20 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä tein. Lisäksi järjestä sinne niin paljon ohjelmaa, että ei ole tilaisuutta typeryyksille. Ja vielä järjestysmies ohjaamaan pois häiriköitä. Yhdet häät järjestä vaan kaikille ja pyri hallitsemaan ne.

Vierailija
7/20 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä unohda, että samasta puusta olet puhonnut etkä ajatusmaailmaltasi edes kovin kauas.

Vierailija
8/20 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi itsellesi elämä, jossa on OIKEITA HIENOJA arvoja. Seurapiirihäillä mä pyyhin peffani.

Menkää maistraattiin ruokiksella? Kadotkaa Vegasiin!?

Mun suku on ihanan kamala, eikä mua hävetä yhtään. Juoppoja taiteilijoita

Vierailija
9/20 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä menis kenenkään mun asiakkaan häihin tai kutsuisi meidän asiakkaita omiini.

Kuulostat ihan joltain pikkukylän Breeltä jolla on nyt puurot ja vellit ihan sekaisin.

Vierailija
10/20 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meille tärkeitä ihmisiä, jotka haluaisimme paikalle häihimme. Heidän ja meidän aseman takia häistä muodostuisi seurapiiritapahtuma, johon sukulaiset taas eivät istuisi ollenkaan. Ja mielellään tarjoaisimme häissämme myös laadukkaita juomia.

ap

Vierailija
11/20 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naikkareihin kyselemään neuvoa, siellä on samanlaisia kun sinä.

Vierailija
12/20 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on kaksi ihan erillaista tarkoitusta häille, joten kaksi tilaisuutta ovat sopivimmat:

Aamulla maistraatti ja sukulaisille hääaamiainen

Illalla muille hääillallinen.

Ja ette olisi ensimmäisiä, jotka jättävät alkoholistit häihin kutsumatta, joten sitä on turha miettiä...

Vierailija
13/20 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tuo kommentti, että sukulaiset ovat aivan juntteja ja sitten nämä työelämän asema, seurapiiri ja tasokkaat. Kupla otsassa vai mitä?

Vierailija
14/20 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyneesti lasilliset kutakin eikä siitä kukaan suureen humalaan pääse, vaikka haluaisi.

Vierailija
15/20 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noille asiakkaille ja yhteistyökumppaneille.

Vierailija
16/20 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miehelläni ja minulla on sellainen asema työelämässä, että häämme ovat samalla pakostakin seurapiiritapahtuma/edustustilaisuus. Myös ystävämme ovat tottuneet varsin tasokkaaseen menoon. Ongelmana ovat sekä miehen että minun junttisukulaiset, jotka eivät todennäköisesti viihdy häissämme ja saattavat jopa alkaa häiriköidä (muka vitsikkäästi) viinan voimalla. Mikä ratkaisuksi: kaksi erillistä hääjuhlaa (eim. vihkiminen ja kahvit perhepiirissä, juhlat myöhemmin ystäville ja kollegoille sekä asiakkaille), häät kokonaan ilman sukulaisia tai jotkut erikoiset, mutta tasokkaat " elämyshäät" (esim. talvella Lapissa), jossa viihtyisivät sekä sukulaiset että muut...?

Vierailija
17/20 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hemmetin huvittava ajatuskin! Mutta kukin tyylillään?!

Vierailija
18/20 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkiminen salaa ulkomailla, kotona päivälliset ( juntahtavalle) suvulle ja myöhemmin bileet (edustaville) ystäville, joista monet työelämästä, opiskelukavereitä tms. " fiininpää väkeä" . Edes ei-akateemiset sisarukset eivät päässeet jälkimmäiseen tilaisuuteen...

Vierailija
19/20 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaille ottaisin ehkä mukaan jonkun hyvän ystäväparin todistajiksi ja samalla lomailemaan/pitämään hauskaa.

Vierailija:

Vihkiminen salaa ulkomailla, kotona päivälliset ( juntahtavalle) suvulle ja myöhemmin bileet (edustaville) ystäville, joista monet työelämästä, opiskelukavereitä tms. " fiininpää väkeä" . Edes ei-akateemiset sisarukset eivät päässeet jälkimmäiseen tilaisuuteen...

Vierailija
20/20 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne juo känniin itsensä jo ennen kirkkoon tuloa.

Kokemusta on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi