Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin aivan ihanan miehen...

Vierailija
20.06.2007 |

Tai niin ainakin luulin. Kaikki hänen kanssaan on niin vaikeaa ja hän pelaa jotain ihme pelejä ja syyttää mua sit pelien pitämisestä.

Mä haluaisin tästä suhteesta helpon, jossa kummallakin on hyvä olla. Mutta se taitaa olla liikaa toivottu.

Jätänkö miehen vai miten saisin taottua sen kalloon, etten halua monimutkaisia suhdekiemuroita?!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet osittain oikeassa, ehkä syy on minussa. Omasta mielestä olen tehnyt aika selväksi omat kantani asioihin.

20

Ei ole sama mies kyseessä, kun nimi alkaa A:lla. =)

Vierailija
2/17 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin toi kokemus opetti sen, että en alkaisi enää suhteeseen miehen kanssa, jos se suhde alusta asti tuntuu jotenkin epämääräisellä tavalla hankalalta/vaikealta.

Hyvä, ettei ollut mun exä, olisi ollut aika kiusallista keskustella palstan välityksellä sen nykyisen tyttöystävän kanssa ;) Etenkin kun olen tavannut sen ihan livenäkin..

t. 7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap jatkaa ihmettelyä...

Miten se voi ollakan mahdollista, että 1 ihminen löytää aina vääriä ihmisiä rinnalleen? Suomi on täynnä miehiä, niin mä löydän ne kaikki paskat täältä!

Vierailija
4/17 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sattumaa ole että sinulle osuu aina mahdottomat, jostain syystä et sitten varmaan kiinnostu helpoista.

En usko että se tuosta miksikään muuttuu, jos haluat elämästäsi jatkuvaa vääntöä (joillekin se käy) niin jatkat, ja jos et niin varmaan et jatka ja sen jälkeen lähdet ensin muuttaan omaa asennettasi. Jos et itse muutu niin ei ne suhteetkaan muutu.

Vierailija
5/17 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää mun elämäni miehet on aika hyviä näyttelijöitä.

Tästäkään miehestä en olisi tällaista uskonut. Oli alkuun niin herttainen ja ymmärtäväinen, hyvä kuuntelija ym. On hän siis tätä vieläkin, mutta jotenkin se osaa tehdä kaikesta niin vaikeeta, takertuu sanoihin, joitalukee rivien välistä ja sota onkin valmis. Ihan kun hän tahallaan haluaisi etsiä riitaa. Mä en tiedä mitä mun pitäisi tehdä, en todellakaan.

Rakastan tätä miestä korviani myöten, sillä ihmettelenkin, että miksi hän tekee mulle näin.

Vierailija
6/17 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin takertui joihinkin sanoihin ja oli varsinkin ekojen vuosien aikaana tosi herkkä loukkaantumaan sydänjuuria myöten. Hänet piti aina laittaa etusijalle kaikessa ja oli mm. mustasukkainen minun koiran vuoksi; jos koki että koira saa enemmä huomiota (mitä se ei todellakaan usein saanut), niin jo oli piru irti.

Piti minua loppuun saakka pelinappulana; jauhoi rakkaudestaan, vaikka kohteli huonommin kuin ketään muuta. Ei mukamas halunnut eroa, vaikka sitten halusikin jne. Ja vilkuili kaiken aikaa muita naisia, en sitten riittänyt hänelle - eikä riittänyt kukaan muukaan aiemmin, oli pettänyt kaikissa suhteissaan.

Pelaa edelleen jotakin hiton peliä, vaikka ollaan erottu.

Ihme viehätys siinä ihmisessä vaan oli (ja on yhä), sitä en voi kieltää. Saman äijän lumoon on joutunut lukematon määrä naisia minua ennen ja jo minun jälkeenkin joku yh-reppana....

Vierailija
7/17 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on nyt uusi tyttöystävä ja jo parin kuukauden jälkeen alkoi sama vanha peli, ihmettelinkin, että oikein pari kuukautta jaksoi esittää ihanaa miestä...

Vierailija
8/17 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla on vielä ainakin 2 paskaa miestä löytämättä?

Ou jee! Varmaan mä löydän noi teidän exät seuraavaksi ja sit mä tuun taas tänne itkemään.

Mä oon paskamagneetti. Kaikki moniongelmaiset miehet,tulkaa tänne vaan. =)

t: ap, jota naurataa ja itkettää yhtä aikaa

Vierailija
9/17 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 7

Vierailija
10/17 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskoisin näin, ettei se mies tajua kuinka tärkeä se mulle on, vaikka oon niin sanonut ja osoittanut monin tavoin.

Sillä hän varmaan kaivamalla kaivaa riidan aiheita.

Tai sitten hän haluaa minusta eroon, mutta ei uskalla sanoa sitä.

Esimerkkinä riidoista kerron näin, että jos lähetän hänelle omasta mielestä ihanan viestin, niin hän löytää siitäkin jotain negatiivistä, vaikka asia ei oo niin.

Mä oon pihalla kuin lumipallo.

ap.

Vierailija
11/17 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä miten sen sun exän kanssa pitäisi elää ja olla?

Miksi hän on niin vaikea?

Vierailija
12/17 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin parhaaksi ottaa elämäni omiin käsiini ja lähteä.

Mulla oli kanssa usein sellainen tunne, että miksi helvetissä tää on näin vaikeeta, kaikki asiat kääntyi aina mun syyksi.

t. 7

Vierailija
13/17 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. seiska, jonka kirjoitustaidoissa on tänään puutteita :)

Vierailija
14/17 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helvetti sentään! Minusta oikeesti tuntuu, että hakkaan vaan päätäni seinään tän miehen kanssa.

Harmi vain kun mulla vielä sydän ja järki puhuu aivan eri kieltä. En olisi vielä valmis luovuttamaan.

ap.

Vierailija
15/17 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä millä kirjaimella hänen nimensä alkaa ja montako tähteä nimessä on?

Esim. K****

ap

Vierailija
16/17 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuota se teki, että hakemalla haki omia kieroja tulkintojaan minun viesteistä ja sitten teki niistä elämään suuremman numeron. Aina asiat kääntyi päälaelleen ja aina tietenkin vika oli minussa.

No, omasta exästäni oli helppo tehdä se johtopäätös että kärsii narsistisesta persoonallisuushäiriöstä. Kaikki tunnusmerkit täsmäsivät; älykkyys, ihmissuhdepelit, empatiakyvyttömyys jne.

Otan osaa, ap, että mokomaan mieheen ihastuit. Itse aion olla jatkossa entistä tarkempi. Toivottavasti tällaisia miehiä ei vilistä ihan laumoittain vapaana, koska toista samankaltaista suhdetta en halua enää ikinä.

t. 6

Vierailija
17/17 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei menis ihan haukkumiseksi, niin miehessä oli paljon hyvääkin, kova tekemään töitä, arvostettu työssään, hoiti autot ja kodin rempat ym.

Rakastin häntä kuitenkin tosi paljon, ehkä liikaakin, kun siedin sitä niin kauan. Hän myös vannoi rakastavansa mua, enemmän kuin mitään muuta, mutta se vaan ei näkynyt meidän suhteessa. Rakkaus vaan sitten hiipui pois, kun jatkuvasti oli paha mieli kaikesta, ja tuntui, että meidän suhde ei vaan toimi, vaikka kaikkensa yrittää.

Nyt mulla on juuri sellainen suhde, jota hänen kanssaan yritin rakentaa. Nyt saan arvostusta, kunnioitusta, hyväksyntää ja ennen kaikkea rakkautta, joka näkyy sekä sanoissa että teoissa. Ehkä se paska sitten kannatti kahlata läpi, että tämän sai...

Exän etunimi alkaa A:lla..

t. seiska

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi