Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin omasta (ja yleensä naisten anatomiasta) eilen yhden jutun,

Vierailija
20.06.2007 |

ja olen jo 27-vuotias ja yhden lapsen äiti! Tämä on uskomatonta. Vaikka tiedän paljon asioita esim seksistä, anatomiasta jne niin kuin kuka tahansa ihminen, olen synnyttänyt jne, niin vasta eilen tajusin, että virtsaputken aukko on emättimen aukon vieressä, tai oikeastaan samassa paikassa kuin emättimen aukko, eikä samassa paikassa kuin klitorikseni! Ihan uskomatonta oppia tuollaisia asioita tällä iällä ja elämänkokemuksella! Tähän asti olen aina luullut, että virtsaputken suu on samassa paikassa kuin klitorikseni mutta sehän on paljon taaempana tai alempana.. Onko teistä kukaan hoksannut tällaisia samankaltaisia asioita " jo kaiken kokeneena" ? :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //fi. wikipedia. org/wiki/Bartholinin_rauhaset

Vierailija
2/10 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se jostain löytyy mutta se täytyy sanoa, että kun on aloittelevia opiskelijoita katetroinut niin aika moni yrittää pestä sieltä klitoriksen paikkeilta ja etsiä sitä virtsaputken suuta sieltä. Jokunen on myös luullut klitorista " oikeksi kohteeksi" katetroinnille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös luullut että pissin klitoriksesta. :) mutta eihän se niin ollutkaan.

Vierailija
4/10 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuitenkaan ollu bilsan tunnilla mukana! :D

Vierailija
5/10 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin huomaamaton ja minulla se sijaitsee noin puolivälissä klitoriksesta emättimeen päin tasaisessa kohdassa pienten häpyhuulten välissä. Siitä on jo aikaa, kun paikan löysin.

Vierailija
6/10 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että olen jotenkin väsymyksestä niin sekaisin että ajattelen ja näen omiani. Ja kun luin aloituksesi, ajattelin että olen lopullisesti sekoamassa - että olinko se minä siellä vessassa ihmettlemässä asiaa vai kirjoittamassa av:lle...? Pitäisköhän mun mennä nukkumaan : )

Vierailija
7/10 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen ap on mielestäni aika epäselvä paikka ja tuosta katetroinnista, mulla yritti sairaanhoitaja tehdä sitä väärästä paikasta, sattui niin, että tiuskaisi hakevansa apua kun olen niin herkkä, seuraava tuli enkä hjuomannut mitään.

Vierailija
8/10 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minulla se on sitten eri paikassa entä sulla.;)

Vierailija
9/10 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö sen siis ihan tavallinen pulliainen, jolla ei ole mitään terveysalan tms. koulutusta..? :)

Heh, varmaan tyhmin kysymys mitä olen täällä esittänyt :)

Vierailija
10/10 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, tiedän, että naisilla anatomia vaihtelee. esim minulla on suuret pienet häpyhuulet. nykyisin pidän niistä, ennen vihasin ja häpesin.

asiaan.. luulin aina, että klitoris ja virtsa-aukko ovat samassa paikassa, että se on se sama näppylä. olen monesti ihmetellyt, miksi virtsa menee emättimen suun kautta, vaikka miten yritän pissiä kohtisuoraan alaspäin. eilen sitten rupesin oikein tutkimaan asiaa, ja pidin klitoriksestani kiinni pissiessäni, tai siis peitin sen. ja pissi tuli silti normaalisti. en silti voinut uskoa että olen voinut vuosia luulla virtsa-aukkoni olevan eri paikassa kuin se on. tänään sitten pissin peili kädessäni, ja niin se on, virtsa-aukkoni on tavallaan emättimen suuaukon sisällä.. mulle on gynekin sanonut, että anatomiani on erilainen, en tiedä mitä hän sillä tarkoitti, ehkä se liittyi tuohon virtsa-aukon sijaintiin, en tiedä. kuulostaa kauhealta, että virtsa-aukkoni on samassa paikassa kuin emättimeni suu, mutta ei minulle ole tästä mitään ongelmaa ollut. hymyilyttää vaan, en olisi uskonut vielä tällä iällä oppivan tällaisia asioita... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme