Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaustestistä=herkkä osaako kukaan neuoa??

19.06.2007 |

tein illalla raskaustestin, siihen en saanut kun tipan pissaa kun otin suoraa virtasa suihkusta siihen pipettiin, puristin tipan siihen kohtaan mihin se kuuluukin, niin tuli ensimmäinen viiva joka tarkoitti että+ ja siitäkun imupinta eteni tuli myös toinen viiva eli+ MUTTA testissä ei pysynyt kauaa viivat joten ne hailenivat siitä n. 5-10 min kuluessa... menkat myöhässä 3 pv. ja selvät raskaus oireet... mitä mieltä olette???

Kannattaako muuten mennä vaikka verikokeeseen mielummin?? pitääkö olla labraan lähete??

minä 20 mies 23vee

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeessa sanotaan että pissitään puhtaaseen, kuivaan astiaan josta sitten otetaan pipettiin virtsaa.

Ja jos testi oli Aconin kasettitesti niin siihen ei ole luottamista.

Vierailija
2/8 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa ihan sellainen tavallinen raskaustesti. Noissa herkissä testeissä on sellainenkin mätä juttu, että ne näyttävät kaikki alkavat raskaudet, vaikka hormonipitoisuus olisi vielä niin alhainen että varmaisen keskenmenon mahdollisuus on suuri.

Ehdottaisin siis, että ostat uuden testin, siis sellaisen, joka tehdään kun kuukautiset ovat myöhässä, ja kokeilet vaikka aamulla uudestaan. Labraan tarvitsee lähetteen joo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen todella pettynyt, selvästi katkeraa porukkaa... ei iloita muitten +++vaan ollaan KATKERIA!!!??

Vierailija
4/8 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On porukalla tosiaankin äreät fiilikset, sitä se vauvan tekeminen teettää :) Ei kannattaisi kommentoida ollenkaan, jos tarkoituksena on vain pahoittaa toisen mieli...

Niin siis yleensä jos testi näyttää plussaa, niin sitä se myös on! Suosittelisin että teet uuden testin paketin ohjeita noudattaen. Eli jos on pissatikku, niin se laitetaan virtsasuihkuun suoraan ja muissa testeissä pissitään ensin kippoon ja sen jälkeen otetaan pipetillä muutama tippa tai kastetaan testiliuska pissaan. Mutta siis ohjeiden mukaan :) Niin ja testitikku värjääntyy aina ensin kokonaan ja hetken päästä jäljelle pitäisi jäädä selkeä viiva!

Tsemppiä yritykseen!

Vierailija
5/8 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla töykeä ollenkaan, toivottavasti en loukannut! On vain niin, että jos haluaa asiasta olla varma, kannattaa odottaa ainakin siihen päivään asti, jolloin kuukautisten olisi kuulunut alkaa. Jotkut tietysti haluavat testailla jo aiemminkin, eikä siinä mitään, mutta varmin tulos tulee kun yrittää vähän malttaa mieltään.

Yritin itse saman tyyppisessä tilanteessa saada verikoetta otetuksi terveysasemalla. Terveydenhoitaja oli kauhean epäileväinen ja sanoi, että lääkärille pitää saada aika kun ovat niin kalliita testejä. Aika outoa minun mielestäni, ärsyynnyin mokomasta ja ostin pari tavallista testiä lisää. Ne näyttivät plussaa ja nyt odotan vähän aikaa ja menen sitten yksityiselle ultraan, katsokoot siellä onko joku tulossa vai ei.

Onnea tosiaankin yritykselle ja vielä kerran olen todella pahoillani, jos olin jotenkin tökerö.

Vierailija
6/8 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viittasin lähinnä siihen ensimmäiseen vastaajaan... toinen oli ihan asiallinen.

Vierailija
7/8 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos asiallisista kommenteista.

Minulla tosiaan on menkat 4 päivää myöhässä ja ennen ovat olleet epäsäännölliset mutta söin yhden terolut kuurin, sitä määrättiin 3 kuukautta mutta söin vain yhden, huomasin että se ei sopinut minulle, tuli haitta oireita.. mm. masennusta ja paniikkihäiriöitä. sen jälkeen on tullu yhdet menkat ja nämä olisivat olleet toiset.

se tosiaan oli sellainen kasetti mallinen r-testi. harmitti ku menin möhlimään ja tein väärin. MUTTA eikait se ana ++ tulosta JOS ei ole raskaus hormonia??? eli pakkohan sitä on olla virtsassa sillon, ja huomioon ottaen että sitä en saanut siihen kun tipan ( norm, 3tippaa)?? mielestäni,...?? :) :)

olemme ilman ehkäisyä olleet n. 2v. ehkä muutama varhhainen keskenmeno. niistä EN ole saanut testiin plussaa vaikka on menkatkin olleet 2vk myöhässä.

kävin nimittäin gynellä vuosi sitten ja ultrattiin ihan perus ultra kun ei oo ikinä tehty. siitä näkyi että munarakkula oli kypsymässä vaikka menkkojen olisi pitänyt alkaa viikon päästä" !!! en tiedä kuinka normaalia se on... joo nyt tuli aika pitkä vuodatus.. :) kommentoikaa!!!!

ps. minä 20 mies 23

T. ninnuliina87

Vierailija
8/8 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se niin on että testi näyttää plussaa vain jos sitä hormoonia on. Tuo epäsäännöllinen- ja pitkä kierto on tooosi ärsyttävää. Minullakin on nyt 6vk edellisistä menkoista ja testi näyttää negaa. Eipä sillä että minulla mikään kova vauvakuume olisi, kun esikoinen täyttää vasta 8kk :) Silloin teininä kun menkoista oli vain " haittaa" , niin en paljon kierroista murehtinut. Nyt taasen kun ne tulee merkattua ylös ja jos ovat päivänkin myöhässä herää epäilys! Sitten kun sitä odottelua on jatkunut viikon tai kaksi (jona aikana kehittelee päässään kaikki raskausoireet :), onkin pettymys kun kuukautiset alkaa normaalisti. Esikoista " väsätessä" käytin ovistestiä ja tärppäsi, mutta silloinkin eka testi näytti negaa ja sen jälkeen tuli pitkään haaleita plussia.

Mut mut, jos et halua uutta testiä ostaa niin soita vaan terkalle ja vie pissanäyte labraan. Saat ainakin varmemman tuloksen!!

-the-masu -82