Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Kertokaa miksi mua alkoi yhtäkkiä eilen illalla huimaan ja se jatkuu vieläkin!!??

Vierailija
07.10.2008 |

Siis inhottavaa, kun päätä kääntää melkein kaatuu... Mitään sairautta eikä lääkitystä mulla oo. Eikä koskaan aikasemmin oo näin tehny. Mitä tää on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemoglobiini alhainen? Verenpaineet alhaiset? En osaa muuta sanoa. Jos jatkuvasti huimaa, eikä mene ohitse ollenkaan, niin mene lääkäriin.

Vierailija
2/4 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli muutama vuosi sitten huimausta ja tosi paha olo, ei pystynyt muuta tekemään kuin makaamaan noin viikkoon. Diagnoosina oli tasapainoelimen tulehdustila. Tämä vaiva on kuulemma yleistä ja voi tulla esim. flunssan jälkitilana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIskojen jumittuminen voisi olla aika todennäköinen syy, tosin varmasti on hyvä käydä lääkärissä ihan varmuuden vuoksi ja oman mielenrauhan vuoksi. MInulla meni ensimmäisen kerran noin 10 v sitten niskat niin jumiin, että tuntui,. että huone pyöri silmissä jatkuvasti, vaikutti tasapainoonkin ja teki olon niin pahaksi että lopulta oksensin. Kaikki mahdolliset testit tehtiin, selkäydinpunktiota myöten ja lopputulema oli yksinkertaisesti niin kireät niskalihakset, ettei veri kierrä kunnolla ja aiheuttaa huimausta. Jumppaamalla ja venyttelemällä pysyvät kunnossa, mutta juuri nyt on taas menossa sellainen jakso, että on viimeisen viikon ajan huimannut erityisesti öisin, kun kääntyy , tuntuu, että huone pyörii, vaikka silmät on kiinni, ja aamuisin, ennen kuin on yön jäljiltä vähän vetreytynyt. JOs huimaus painottuu aamuihin, se johtuu just niskoista ja siitä, että yöllä verenkierto voi entisestäänkin olla huonompaa huonon nukkumisasennon tai tyynyn tms takia, sitten kun päivällä liikkuu ja veri kiertää paremmin, huimaa vähemmän, kunnes se taas yöllä pahenee.

Mutta käy siis toki lääkärissä, tuohon niskavaivaankin saat sieltä apua ja neuvoja.

Vierailija
4/4 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän huono olokin. Taidan suunnata lääkäriin, kiitos kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän