HUOMIO KUUSANKOSKI JA KOUVOLA!
Huhuilen tuolla taaperoiden puolella ja ajattelin laittaa myös tänne.
Eli löytyykö äitejä tältä seudulta? Ollaan perheen kanssa muuttamassa nyt kesällä miehen töiden takia Kuusankoskelle. Paikkakunta on meille ennestään tuntematon ja tuleva hieman jännittää. Olen kotona vielä hoitovapaalla 2v. pojan kanssa ja töihin meno nyt hieman lykkääntyy muuton vuoksi, ehkä vuoden vaihteessa sitten?!
Olisi kiva saada infoa kaupungista, mitä sillä on annettavaa minulle ja pojalle, kun ollaan kotona ja tietysti meille kaikille perheenä. Ja muutenkin olisi mukavaa tutustua paikkakuntalaisiin äiteihin ja perheisiin.
Meidän perheeseen kuuluu minä-78, mies-76, poika 2v. ja kaksi kissaa.
Vastauksianne odotellen Leppis=)
Kommentit (3)
Kivaa kuulla hyviä kokemuksia! On se ihmeen jännää muuttaa taas paikkakuntaa ja aloittaa kaikki tavallaan alusta! Nyt jotenkin vielä enemmän, kun on pieni lapsi menossa mukana!
Löytyykö muita kivoja ihmisiä?!=)
Laitan tähänkin vielä miun sähköpostiosoitteen, jos joku haluais vaikka kirjoitella suoraan: leppakerttu-78@wippies.com
Muuta en oikein osaa Kuusankoskesta enkä Kouvolasta kertoa kun että kivat ovat kaupungit, molemmissa olen asunut :)! Ihanat pienet kaupungit lähellä toisiaan, noin 8 kilometriä matkaa kaupungista toiseen. Itselläni on nyt 5 viikkoinen vauva, joten en pahemmin tiedä noista " palveluista" lapsille sieltä päin... Kuusankosken neuvolasta olen pelkästään hyvää kuullut, muut äidit ovat näin siis kertoneet. Kouvolassa kävin äitiysneuvolassa ja itse tykkäsin siitä neuvolasta kovastikin missä kävin. Valitettavasti en paljon muuta apua enkä tietoa osaa antaa... Mutta tervetulloo tänne Kymenlaaksoon :D!!