Olen sitten neljäs varasijalla opettajankoulutukseen!
Voi jessus...
Mitenkähän yleistä on että neljä peruuttaa opiskelupaikkansa ja että pääsisinkin vielä sisään?
Päässä myllertää toisaalta ilo että pääsin näinkin lähelle mutta toisaalta pettymys, kun todella olisin halunnut sisään tänä vuonna. Toivoakaan en ole vielä heittänyt.
Onko palstalla muita opettajaksi hakeneita? Miten kävi?
Kommentit (2)
mutta pitän sinulle todella peukkuja! tiedän mille tuntuu olla varasijalla ja millaista on pyrkiä sisään yliopistoon. voi sitä hekumaa ja kaameutta ja jännitystä samaan aikaan!
itse pääsin kolmannella yrittämällä, ja itkin kun se paksu kirjekuori tuli! se oli pitkään kotona olleelle suuri juttu! opinnot on luistaneet hyvin, motivaatio on kohdallaan.
TSEMPPIÄ SULLE; olet kyllä toooosi lähelle nyt!
löytyisikö jostain tilastot, miten on viime vuosina okl:n varasijajonot edenneet? varmasti löytyy, kun muutkin niitä julkaisevat.
Itse pääsin aikoinaan opettajaksi opiskelemaan (Helsingissä) 6. varasijalta. Ehdin jo itkeä, että taisi paikka jäädä saamatta.. tunsin itseni tooodella surkeaksi ja huonoksi ja opettajaksi sopimattomaksi...
Mutta sitten yhtenä elokuun lopun päivänä tuli puhelu, että ottaisinko opiskelupaikan vastaan. Joo, itkin sitäkin sitten koko päivän, mutta ilosta.
Peukkuja!