Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkuruu vai Hug-a-bub kesävauvalle?

19.06.2007 |

Kumpikohan olisi kivempi kesävauvalle? Huggis on tietysti kalliimpikin, mutta olisiko se kuitenkin ohuempi ja vähemmän hiostava. Meillä on myös esikoiselle hankittu Ergo ja esikoisen kanssa ei enään liinailtu sen hankkimisen jälkeen. Sen vuoksi olen hankkimassa liinaa jota on tarkoitus käyttä sinne n 4 kk:n ikään.

Toinen kysymys. Kuinka paljon Pikkuruu kulahtaa käytössä? Ja nimenomaan se ohuempi. Pikkuruuta tuntuu olevan paljon käytettynäkin myynnissä ja varmaan olisi semmoisen järkevää hankkia, kun käyttöä tulee meillä varmaan aika vähän aikaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin viime kesänä paljon ohutta pikkuruuta vastasyntyneen kanssa. Tietysti kesähelteellä tulee kuuma aina kantaessa. Olen muutamia kertoja pessyt liinan eikä se ole juurikaan kärsinyt, joten kyllä sellaisen uskaltaa ostaa käytettynäkin ;)

Vierailija
2/3 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotimaisen Pikkuruun. Tuskin niissä kuumuuden suhteen niin merkittävää eroa on ja kyllä se Huggiskin tuntuu pesujen myötä menettävän väriään.

Ja ilman muuta ottaisin sen käytetyn yksilön, jos sellainen tarjolla olisi ja liinailla olisi tarkoitus vain joitakin kuukausia. Sitten jos liinailu alkaa muodostua elintavaksi, panostaisin vasta söpöisimpiin kuoseihin ja kalliimpiin materiaaleihin...

Terveisin Tituliini, jolla paljon mukavia kokemuksia mustan huggiksen kera, mutta joka " uutta" liinaa ostaessaan panostaisi mieluiten kotimaisuuteen, kun kuitenkaan noissa trikoissa ei tunnu niin jättieroja olevan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat liinat omistaneena :) Hugga on kapea, löystyy aika nopeasti, enkä itse oikein muutenkaan tykännyt.

Pikkuruu leveämpi ja säilyttää paremmin muotonsa vaikka ainahan nuo trikoiset antaa periksi ihan eri lailla kuin kudotut.