Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko hullua tehdä lapsi miehelle, josta aikoo erota?

Vierailija
18.06.2007 |

Tilanne on se, että minulla on ollut krooninen vauvakuume teini-iästä lähtien. Nyt ikää 23v ja meneillään suhde miehen kanssa, joka sinänsä on ok, mutta meillä ei esim. arvojen suhteen ole juuri lainkaan yhteistä, joten suhde todennäköisesti tyssää lähiaikoina. Mies kuitenkin on hyvin lapsirakas kuten minäkin, ja uskoisin, että isänä hän hoitaisi velvollisuutensa. Itse opiskelen ammattiin, jossa on lähes varma työllistyminen, ja valmistun n. 2 vuoden kuluttua, jos opiskelen yhteen putkeen. Onko täysin sekopäistä hankkiutua raskaaksi, jos tilanne on tämä? Uskoisin jääväni yh:ksi, mutta onko se niin kamalaa? Kaipaan niin kovasti omaa lasta, ja ei, en kuvittele sen olevan mitään ruusuilla tanssimista, vaan todella rankkaa, mutta myös antoisaa. Sopivaa miestä isäksi JA kumppaniksi ei ole vain löytynyt ja olen aina halunnut saada lapset nuorena. Ihmisenä olen hoitanut aina asiani hyvin, ja yleensä olen melko harkitsevainen. Tämän asian suhteen tunteita vaan on hankala jäähdyttää, halu saada oma lapsi on niin kova!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ap

Vierailija
2/8 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on hyvä isäkin niillä lapsilla ihan mukana arjessa. Yh-elämä on rankkaa, vaikka isä tapaisi lasta säännöllisesti - sitäkin olen tässä saanut maistella kun olen reissutyöleskenä ollut näiden kolmen pienen kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät vielä miehen jossa on kaikki toivomasi ja saatte yhdessä ihanan perheen, ei mitään uusperhepaskaa, jossa aina jotkut vihaavat toisiaan ja ovat pakotettuja silti asumaan yhdessä. Nim. " kokemusta on" .

Vierailija
4/8 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lapsen onnellisuuden kannalta välttämätön, mutta kyllä tuo sunkin idea aika huonolta tuntuu.

Vierailija
5/8 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei sentään elatusmaksuja?!

Vierailija
6/8 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sitte fiksu.

Tervetuloa tuleva yh valittaja. Me vihataan sua jo nyt.

Vierailija
7/8 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihyvääpäivää

Vierailija
8/8 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älä laita lapsen isää siitä mihinkään vastuuseen. Hän ei voi valita siinä vaiheessa kun sinä teet lapsen, että tekeekö hän. Hänen ei siis kuulu joutua myöskään elättäjäksi.

Eli heti kun tulet raskaaksi, lähde suhteesta. älä kerro raskaudestasi /lapsestasi isälle missään vaiheessa. Et selvitä isyyttä. Et saa isältä elatusmaksuja (koska hän ei edes tiedä olevansa kenenkään isä).

Näin se on ok.

Näin minä sain esikoiseni.