Apua, kohta menossa hammalääkäriin
mitä luulette että ne tekee mulle päivystyksessä?
takanta kahden hampaan välistä on lohjennut isopala. ikenessä näkyy tummaa ja ien on todella kipä. Itse hammasta ei särje, mutta syömään ei pysty.
Pelottaa... siksi olenkin aina vaan siirtänyt ja siirtänyt ajan varaamista.
Kommentit (9)
mutta kun hammas ei ole ollut kipeä, niin on vaan ollut helppo siirtää menemistä...
tsemppiä sulle!
Kyllähän sitä tietää että eihän niistä hammashoidoista kukaan tykkää, mutta jotenkin sen on rakentanut itselleen ihan ylitsepääsemättömäksi. Multa pitäisi poistaa kolme viisuria ja paikata ainakin pari reikää ym.. tärisyttää jo nyt..
Minä tuossa talvella peruin aina ja nyt on hammas tosi kipeä ja taitaa olla juurihoidon paikka. Mutta nyt on mentävä lääkäriin asti sillä kipu o helvetillinen!
Tsemppiä hammaslääkärikäyntiin. Ajattele, miten mukavalta tuntuu jälkeenpäin kun olet siellä käynyt. Sitten harmittaa kun ei tullut aikaisemmin mentyä.
Terveisin yksi joka aina koittaa siirtää käyntiä viimetippaan, kunnes on pakko mennä. Nytkin tarvis mennä, ja jännittää jos sitten vaikka lomamatkalla alkais jomottamaan. Siinä olis matka pilalla. Että kyllä sitä vain on rohkaistuttava ja mentävä sinne vaikka vaikeaa se meneminen on.
t. eräs " venyttäjä" , joka just maksoi 586 euroa 2 hampaan hoidosta :/
veikkaisin, että hampaassa/juuressa on kuolio.
Juurihoito.. ja luultavasti pitkä prosessi.
t. vastaavan kokenut
On aika itsekästä varailla aikoja ja perua niitä ilman hyvää syytä. Lisäksi kuormitatte hammashoitoa, kun ette hoidata hampaita ajoissa (=pääsisi nopeammin ja vähemmällä)
Mutta kaipa se on niin, että oma napa on lähinnä? Mitäs muista, kunhan itse pääsee hoitoon (siinä vaiheessa, kun hampaat jo mätänee suuhun eikä kivuiltaan pysty elämään...)
Kyllä aikuisella ihmisellä on oltava sen verran kanttia, että menee lääkäriin, kun kerran ajankin on varannut.
Mulla on kanssa kohta hammaslääkäriaika ja olen lykännyt sitä menoa jo pitkään pelon vuoksi. Mä olen ihan jähmeessä täällä ja mietinkin jo että pitäisköhän äkkiä perua aika. Mulla jäi kolme vuotta sitten hoidot kesken kun aloin panikoimaan liikaa.. Ne varmaan nauraa mut pihalle tänään..