Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaus ja pyörtyminen, lääkäriin vai ei?

17.06.2007 |

Olen tässä odotellut kuukautisia 6.6. alkaen mutta eivät vielä ole alkaneet, negatiivisen testin olen tehnyt viimeksi silloin. Kierto on epäsäännöllinen enkä ole sen jälkeen testejä tehnyt. Tänään meinasin illalla testin tehdä kun viime viikot olen tuntenut oloni huteraksi, päässä huippaa on ollut huono olo (ei oksentelua). Tänään sitten otin ja pyörryin, olo on vieläkin hutera vaikka siitä on jo reilu pari tuntia aikaa ja sen jälkeen olen syönyt. Pitäisikö lähteä lääkäriin vai katsella tilannetta kotosalla? Viikkoja olisi hyvällä tuurilla kasassa 5-6.

Millaisia oireita kohdunulkoisessa raskaudessa ole? Eikös siinä ole yhtenä oireena pyörtyminen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noi sun oireesi vaikuttavat ihan normaaleilta raskausoireilta. Kohdunulkoiseen raskauteen ei pyörtyileminen kuulu sen enempää kuin tuo raskaushormonien aiheuttama huimailu ns normaalisskakaan raskaudessa. (paitsi jos vuodat tosi paljon sisäänpäin tai munatorvi repeämisen aiheuttama kipu tms harvinaisuudet, jotka nyt ihan taatusti huomaa kyllä).

Kannattaa varmaan tehdä uusi raskaustesti =)

Vierailija
2/5 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kipinkapin uuden testin tekoon:)

Itselläni kävi melkein samallalailla ja tiesin salamana, että nyt tärppäs. Töissä menin seiniä pitkin ja piilouduin varastoon pötköttämään kun en pysynyt tajuissani. Oli kuin maa olisi imenyt kaiken energian minusta. Muista syödä jatkuvaan niin ei pyörrytä.

Tulethan kertomaan mitä testi sanoi!

Tsemppiä!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu vain niin kummalta tämä alkuraskaus, kaksi edellistä kun ovat alkaneet suoraan pahoinvoinnilla ja tämä nyt näillä muilla oireilla. Mistä lie sitten johtuukaan :)

Toivotaan että kaikki menee hyvin jatkossa...

t. wunder 6+

Vierailija
4/5 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, mullakin tää kolmas tekin saman tempun. Kaksi ekaa ei tuntuneet missään muuten kuin yökkö olo.

Ihanaa odotusta.

Vierailija
5/5 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään peukut pystyssä, että kaikki menee hyvin! :)