Vaatteiden merkkauksesta päiväkotiin..
Miten olette merkanneet? Riittääkö nimikirjaimet pesulappuun pesunkestävällä tussilla? Entä alusvaatteet jne? Pitääkö kaikki merkata?
Kommentit (4)
ei niitä niminauhoja jaksa joka vaatteeseen ommella ja silittämällä eivät trikoossa pysy pitkään. Villasukkiin jne olen jaksanut ommella nauhat. Mieluiten pitäisi nimikoida kaikki, alusvaatteet ja sukatkin. Ihmeen huonosti meidän eskarilainenkin tunnistaa omat vaatteensa, eikä isässäkään ole kehumista... Monesti olen joutunut viemään takaisin toisten vaatteita kun ovat eksyneet meidän reppuihin.
usein olen laittanut sukunimen, niin ei sitten aiheuta sekaannusta, jos menevät vielä seuraavalla lapsellakin.
että kuluu pois noin vuodessa, melko lailla samaa tahtia kun vaatteet jää pieneksi. Eli sitten voikin laittaa jo uuden nimen lappuun. Tussit ovat monesti aika leveitä, kuulakärkikynällä saa mahtumaan pitemmän nimen.
lapset alottaa syksyllä hoidon. luulen et on p-koti kohtasta, riittääkö esim nimikirjaimet vai pitääkö olla etunimi. Ja kyllä alushousut,sukat kaikki on nimikoitava, kaikkiahan joutuu vaihtelemaan niin löytävät oikeisiiin koteihin takas =)