Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä käytäntöjä allergisille lapsille päiväkodissa?

16.06.2007 |

Uteliaana kyselen, tarjotaanko allergisille lapsille kaikki ruokatavarat talon puolesta. Meidän maitoallergiselle lapsellemme annetaan ruokajuomaksi vettä ellemme vie soijamaitoa päiväkotiin. Lapsellamme on muitakin allergioita, joten meillä on hänelle pk:n kaapissa herkkuja varalla, joita annetaan kun jollain on esim. syntymäpäivä.

Onko tämä normaali käytäntö juotavan maidon suhteen, ruokalistassa kun lukee, että ruuan lisäksi on aina maitoa ja leipää tarjolla?? Kun välillä oli sijaisia keittiössä, he sanoivat maidon tulevan talon puolesta. Sitten taas porukka vaihtui, samoin käytäntö... Näin siis espoolaisessa pk:ssa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä espoolainen ryhmäperhepäivähoito ja hoitopaikan puolesta annetaan maito, jonka voi ostaa sopimuscitymarketista. Samoin keksit yms. joita heillä on kaapissa myös noita erikoishetkiä varten. Apteekin korvike on tuotava itse, muutoin hoitopaikka järjestää. Ja meille on annettu tuo kyseinen citymarket rajaksi valikoimaan eli itse olen antanut vinkit, mitä kannattaa ostaa ja hoitopaikan puolesta on ostettu.

Vierailija
2/2 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me viemme oman maidon päiväkotiin, muuten tarjolla olisi vain vettä. Lisäksi viemme myös piparit ja namit siltä varalta, että jollakin on synttärit tai muuten tarjoaa herkkuja. Vaikka soijamaidon juojia on pienessä päiväkodissa useita, ei kaupunki (Vantaa) suostu hankkimaan maitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla