Mulla on pieni, posliini lähes huuleton viiva, olenko ihan friikki?
2 lasta on alakautta tullut silti mies sanoo, että on niin tiukka että tulee heti (ja tuleekin). Ottaa pattiin. itää varmaan etsiä kesätävämpää kaveria.
Joka myös tykkäisi nuolla. Mua on nuoltu viimeksi 9 vuotta sitten vaikka tosiaan hygienia on kunnossa ja lihassa ei karvoja kasva.
Kommentit (66)
on tuosta puhuttu ja joskus saunan jälkeen kerran vuodessa saattaa pari kertaa lipasta kun tikkaria ja se on sitten siinä. Itse tykkään/tykkäisin myös antaa hänelle suuseksiä, mutta nyt on menty sitten 6kk ilman mitään lystiä kun molempia varmasti tilanne turhauttaa liikaa.
No,tietenki tollanen " ongelma" panee ensin vähän hymyilyttään, koska aika monelle (täällä ainakin) tuntuisi kelpaavan pillu kuin pillu nuoltavaksi :)
Ehkä tästä kannattais jutella ukon kans..että haluut (ja vaadit) että sua nuollaan jotta saat tyydytyksen. Kyllähän se kuitenkin kuuluu asiaan. Mut noin muuten en pidä kauhean isona ongelmana miehen nopeata tulemista...kannattaa kokeilla joskus kumia. Sehän lisää kestoa jonkun verran. Tai sit sauva avuksi..tai muita leluja. Niillä kunnon käsittely ennen kuin päästät miestä sisälle... luulen että toimii ;)
Osku78
kumia on ollut käytössä 9 vuotta. Suhteen alussa vähän yhdynnät kestivätkin pidempään, nykyään vaan tuntuu että haluaa päästä nopeasti ja helpolla eli sillä minuutilla koko session läpi.
Ei esileikkejä, ei mitään. Nuollut ei ole koskaan, kuulemma haluaisi, mutta ei taida vaan onnistua.
Välineitäkin on kokeiltu, mutta jotenkin niidenkin käyttö tuntuu kolkolta kun mikes ei aidosti tunnu olevan kiinnostunut vartalostani.
Harmi, minä niin tykkäisin kokeilla vaikka mitä jne. Tuntuu että olen löytänyt seksuaalisen minäni näin 30+ ikäisenä ja toinen sitten on ihan tööt aiheen suhteen : (
ap
Vierailija:
2 lasta on alakautta tullut silti mies sanoo, että on niin tiukka että tulee heti (ja tuleekin). Ottaa pattiin. itää varmaan etsiä kesätävämpää kaveria.
Joka myös tykkäisi nuolla. Mua on nuoltu viimeksi 9 vuotta sitten vaikka tosiaan hygienia on kunnossa ja lihassa ei karvoja kasva.
Saankos mä tulla sua nuoleen ja naimaan, häärätään illasta aamuun nii saat siekii kerranki tarpeeks!
Jaa, mulla ihan peruspillu ja saanut suuseksiä enemmän kuin penetraatiota.
Suurempi määrä siis niitä miehiä, joilta olen saanut suuseksiä (ei muuta, en ole halunnut edes suudella) kuin niitä, joiden kanssa olen harrastanut seksiä.
Yllättävän moni mies haluaa nuolla, vaikkei itse saa mitään muuta tai edes sitä pusua kuin poskelle.
Juu, tosi harmi, että just sulle on sattunut mies, joka ei pidä suuseksistä. Minä ole onnistunut myös ihan tavallisella alapäälläni saamaan aina hyviä ja innokkaita suusekstaajia. Minulle on kyllä myös sanottu, että olen hygieenisin nainen, mitä on tavattu...tykkään käydä alapesulla usein, joskus joku on pyytämällä pyytänyt, että saisi minut hikisenä urheilun jälkeen...
Ole huoleti. Jos oikeasti haluat kaveria, joka haluaa nuolla sinut orkkuun, niin meitä löytyy. Jos sopivaa et keksi, niin viestittele, niin tulen luoksesi "kieli valmiina" . / vili
Näin menee, montaa naista on kivempi nuolla kuin suudella, kun se alapää on heillä vetävämpi paikka..
Vierailija kirjoitti:
Missä päin vili vaikuttaa?
Katositko? Pitäisitkö enemmän sun poslarin kiusaamisesta kameralla?
No onhan minullakin kännykkäkamera, mutta se kuvaaminen perustuu todelliseen luottamukseen vaikka kuinka kamera kiihottaisi. Olen toki pari kertaa valokuvannut, mutta kaikki on tapahtunut naisen omalla kameralla ja en ole ottanut itselleni yhtään kuvaa. Tämä on jo periaatteeni. Mielummin tykkään suukotella ja kiihottaa naista sormi ja kieli leikillä. / Vili
Vierailija kirjoitti:
Ei se sinun vikasi ole, jos miehellä ei ole kestävyyttä tai jos mies ei ymmärrä nuolla sinua. Miehesi tarvitsisi vähän ravistelua. Kestävyydelle hän ei ehkä voi mitään, mutta nuoleminen pitäisi sujua.
Jos minulla olisi ratkaisu ongelmaasi niin kertoisin, mutta kun ero tai rakastaja ovat turhan rankkoja lääkkeitä.
Mieti kuitenkin luotettavaa rakastajaa, jonka kanssa teet sopimuksen toiminta tavoista. / Vili
Onko viivapilluja, jotka ovat jo yli 30v? En ole ainakaan minä nähnyt sellaista.
Minäkään en ole yli 30v nähnyt yhtään viivapillua.
Miksi kertoisin millainen pillu minulla on? Haluan pitää sen tiedon itselläni. t. N.34
Ei se sinun vikasi ole, jos miehellä ei ole kestävyyttä tai jos mies ei ymmärrä nuolla sinua. Miehesi tarvitsisi vähän ravistelua. Kestävyydelle hän ei ehkä voi mitään, mutta nuoleminen pitäisi sujua.
Jos minulla olisi ratkaisu ongelmaasi niin kertoisin, mutta kun ero tai rakastaja ovat turhan rankkoja lääkkeitä.